Heei Ik zit pas in mijn eerste ronde... en weet totaal nog niet wat mijn cyclus is. Door nieuwsgierigheid begonnen met ovulatietesten en zit denk ik toch rond mijn eisprong momenteel. Ben nu op CD30 Het begon iets donkerder op 28 januari. Toen werden ze iets lichter en vandaag was ie weer iets donkerder. Wat denken jullie? Klus nu zowiezo om de dag. Behalve op dinsdag en woensdag omdat vriendlief dan op karwei is en snachts van huis!! Heb al een aantal dagen last van hoofdpijn en s'avonds in rust krijg ik buikpijn en als ik in bed lig ben ik misselijk. Alvast bedankt
Hij is nog lang niet fel genoeg. Kan zijn dat ie de komende dagen oploopt, maar hij kan ook wel weer af gaan lopen. Met je eerste cyclussen weet je het nooit, je lichaam heeft soms tijd nodig om op gang te komen. Rustig door blijven testen, om de dag klussen is uitstekend! Succes! Nog een tip, probeer een beetje rond dezelfde tijd te testen als dat lukt.
Hij is echt nog niet positief maar dat kan soms ook in een keer wel zo zijn. Kan het mss ook zijn dat je te laat bent begonnen met testen en je ei gemist hebt?
Geen idee, het is de eerste ronde, dus verwacht niet zoveel! Het was gewoon toeval dat ik gelijk stuitte op een streepje in de ovulatietest! Maar stel ik heb mijn ei gemist, dan zou het streepje toch wit(ter) moeten zijn?
Nou die onderste was van vandaag! Wou weer om 11.15 testen, maar dronk per ongeluk telkens! Dus pas rond half 7 getest... Vandaag alleen 2 glazen sinas en 1 glas water op. Laatste glas was rond half 4... Heel de dag ook al buikpijn. Net als menstruatie pijn?
ja heel lastig... ik zit namelijk met het zelfde. ook de eerste ronde en ook sinds een paar dagen met de kruitvattestjes in de weer. en ik heb mijne bijna het zelfde als jou! ik denk dat er of een eitje in de maak is, of net is geweest... maar het feit dat er wel een streepje te zien is vind ik al positief. toch? ik test iedere ochtend rond 10 uur en iedere avond rond 20.30. spannend allemaal he!
Met ovulatietesten heb je eigenlijk je hele cyclus door streepjes. Zie foto, de onderste 2. Als ze zo zijn, zijn ze positief!
misschien handig om te temperaturen en ovulatietesten te doen als je niet precies weet hoe je cyclus eruit ziet
Ben al enige tijd bezig met temperaturen, alleen schommelen die zo erg dat daar geen touw aan vast te knopen valt! 19-1: 36.6 20-1: 36.4 21-1: 36.5 22-1: 36.3 23-1: 36.5 25-1: 36.7 26-1: 36.1 27-1: 35.9 28-1: 36.3 29-1: 36.3 30-1: 35.9 31-1: 36.2 1-2: 36.7