Rainforest mobile van fisherprice. Fisher Price Rainforest Mobile: Regenwouddromen mobiel (muziekmobiel) met afstandbediening. - Deze mobiel projecteert zacht dansende lichtjes op het plafond. De drie diertjes draaien rond en baby kan naar sluimergeluidjes en 6 liedjes luisteren. Mobiel kan van wieg worden verwijderd en op een commode worden gebruikt. Werkt op 4 D (LR20) en 2 AA (LR6) batterijen (niet inbegrepen). Hij is 2 maanden oud. Mijn zoontje kan er bijna bij nu dus vandaar dat hij weg gaat. Hij is na 5 maanden ook nog wel op de kast te bevestigen maar hier hebben wij geen plek voor. Ik wil er 35 euro voor hebben. IK heb de doos alleen niet meer. foto in album
hoe klent de mobiel op de ledikant? gaat deze tussen de spijlen heen of klemt hij er omheen (zodat ie bijv ook op een reisbedje past)?
Hij gaat dus tussen de spijlen door. Maar je kan hem wel weer op een kast of commode doen volgens de beschrijving maar heb nog niet uitgevonden hoe. Op een reisbedje past ie dus denk ik niet.. daar is ie misschien ook wel iets te zwaar voor