Ik heb vorig jaar in december de Xbox360 Arcade gekocht. Mar we spelen er eigenlijk maar heel weinig op. We willen nu toch liever een Wii aanschaffen. Hier alle benodigde informatie: Conditie: Zo goed als nieuw Beschrijving: De Xbox 360 Arcade met 5 Arcade Games (voorgeïnstalleerd)! En 10 spellen. Wat zit erbij: Xbox 360 Arcade console 2 Draadloze controllers 256 Mb Memory AV-kabel met SCART adapter afstandbediening 5 volledige arcade games voorgeïnstalleerd (Pac-Man Championship Edition, Boom Boom Rocket, UNO, Luxor 2 and Feeding Frenzy) mogelijkheid voor Xboxlive (hebben wij nooit gedaan) Games: Sonic the Hedgehog Shrek de Derde CSI Hard Evidence Thrillville Project Gotham Racing 3 Sega superstar Tennis Viva Pinata Grand Theft Auto IV The Godfather 2 Saints Row 2 Alle bijbehorende boekjes als gebruiksaanwijzing etc. aanwezig. De originele doos hebben we niet meer. Ik weet niet zeker of we de aankoopbon nog hebben, denk het wel, maar daar moet ik even naar zoeken, maar we kunnen sowieso aantonen dat de Xbox vorig jaar 23 december gekocht is bij bol.com. Geen mankementen de Xbox is zo goed als nieuw en doet het perfect, alles mag getest en/of nagekeken worden bij ons thuis. Eventueel ruilen tegen een Wii!!
Ik zat zelf te denken aan 185 euro. Xbox is nog niet eens een jaar oud en de nieuwwaarde van alles bij elkaar is op dit moment rond de 450 euro. Maar ik sta altijd open voor een ander bod.
De spellen The Godfather 2 en Saints Row 2 zijn verkocht onder voorbehoud. Mijn richtprijs is nu rond de 170-175 euro.