iemand ivf behandeling in het erasmus in rotterdam?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door pekske, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ik heb 6 juni mijn intake in het erasmus in rotterdam en ben benieuwd of iemand van hier ervaring heeft met dat ziekenhuis en hoe het bevalt....

groetjes peggy

2. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    we zijn daar wel onder behandeling maar weten pas aug of we ook echt in aanmerking kunnen komen voor ICSI/IVF!

Tot nu bevalt het wel! je bent wel een beetje een nummer maar dat komt natuurlijk ook door het academische maar ja ik voel me wel in goede handen!

succes!

Liefs Nina

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Pekske, weet jij toevallig wat de wachtlijst is voor ivf voor EMC?

Mijn ziekenhuis is namelijk een transport ziekenhuis, dus alles word gedaan tot aan de terug plaatsing, dit moet in het EMC gebeuren.

groetjes

4. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    er is geen wachtlijst natas.

ik moet woensdag komen op intake, dan is er 2 juli een info avond die je moet bijwonen en dan kan ik beginnen.
    ik moest in breda wat dus ook een transport ziekenhuis is tot nov. wachten.
    ik had dan tot de punctie daar kunnen doen en de rest ook in rotterdam.

daarom heb ik er nu maar voor gekozen om alles in 1 ziekenhuis te doen en ook omdat ik gelijk aan de beurt ben.

maar jij doet toch iui?

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    geen wachtlijst, had ik dat toch goed begrepen.
    Ja we doen nu iui. na deze keer krijgen we de evaluatie. dus geheel zaaduitslag afhankelijk of we doorgaan met nog 3 keer IUI of dat we ivf gaan doen. (eerste keer was erg slecht, maar de 2de keer vrij goed!)

Ik ben benieuwd hoe het dan is geregeld met het franciscus.

Spannend allemaal hoor pekske! wel lekker dat je niet lang hoeft te wachten!

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Pekske,

Ik ben ook voor ivf onder behandeling in het EMC. Prima ervaringen hebben wij daar. Superlieve en meegaande artsen.

Het EMC heeft idd geen wachtlijst, alleen mag je pas beginnen na de voorlichtingsavond en die kan even op zich laten wachten. Zodra je die hebt gehad, kan je eigenlijk direct beginnen.

X Elvira

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    jeetje ik lees ineens dat je uitslag van hsg niet goed was en dat jullie daarvoor gelijk naar ivf gingen.
    beetje bijgekomen van de schrik?

8. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hoi Pekske,

Wij zijn ook onder behandeling geweest in het EMC en ik ben inmiddels 24 weken zwanger! Door ICSI.

Ik ben het helemaal met Elvira eens, het is een heel fijn team met superlieve artsen en verpleegkundigen.

Informatieavond vond ik zeer nuttig en daarna krijg je gelijk een afspraak om te gaan starten.

Heel veel succes en je mag alles vragen als je meer wilt weten!

Liefs Lenneke

9. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Heb ook een traject doorgelopen in EMC door een spontane zwangerschap is het traject natuurlijk gestopt.
    Maar het was een goede ervaring met de fertiliteitsarts.
    Dus voor mij tot zover positieve ervaring.
    Kom in de laatste maand van mijn zwangerschap weer terug bij dezelfde arts ook.
    LIEK.

10. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    fijn om te horen dat jullie zulke goede ervaringen hebben in dat ziekenhuis.

ik heb je gevolgd natas dus ik weet hoe het de afgelopen tijd bij jou is vergaan. hahahha

ik ben een stiekeme mee lezer, maar volgens mij heb ik ook wel eens gereageerd in jou toppic.

elviar, de info avond is 2 juli al en ik heb 16 juli mijn menstruatie dus hoop dat ik dan een beetje kan starten maar ik heb begrepen uit de folders die ik heb gekregen dat je 2 weken aan de pil moet, dus ik weetniet hoe dat dan in zijn werk gaat, of dat je die dan moet beginnen op de eerste dag van je menstruatie ook?

hoe zijn jullie ervaringen met de hormoon spuiten?

ik heb anti dip pillen geslikt door hormoonschommelingen en ben nu best bang voor die spuiten.
    wil natuurlijk niet in een diepe put zakken.

en natas eigenlijk heb ik geen tijd gehad om echt stil te staan bij de foute uitslag van hsg.
    ik had gister een bruiloft en zat een uur na de hsg al weer op mijn paard om in kolone naar het stad huis te rijden met nog 22 andere paarden, daarna thuis eten douchen en weer feesten.

maar ik denk dat dat besef nog wel gaat komen.
    vind het een beetje vreem dat ik nu geen spanning meer hoef te hebben rond mijn nod.
    dat heb ik toch wel een jaar lang gehad en dat gevoel is nu niet meer nodig, want zwanger raken is onmogelijk.
    hoop datik mezelf niet voor de gek ga houden als ik nu een dag later ongesteld word hahahahahhah.

gaatgoed komen hoop ik.

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ghehehe ja maar omdat je naar de IUI vroeg dacht ik, ik leg het uit hahahhaha.

Nou ik hoop dat je toch geen naklap krijgt van die rot uitslag! met frisse moed vooruit kijken!

Liefs
    Natas

12. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ik denk dathet wel mee valt natasja die klap.

het is niet anders en beter datik er nu achter ben als dat we nog een jaar aan het proberen waren geweest.

ik ga er gewoon voor en omdat ik al 3 kinderen heb weet mijn lijf wat zwanger zijn is, dus de gyn gaf me hele goede hoop.

hoop datje iui aanslaat en dat je ivf mag overslaan.

groetjes peggy

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Gelukkig ben je positief! dat moet ook! :D

Succes! hou ons op de hoogte!

Deel Deze Pagina