Ik ben erg benieuwd of iemand ervaring heeft met het volgende: Ik ben in februari zwanger geworden dankzij 150mg clomid. Helaas heb ik op 04-04 een miskraam gekregen. Nu mogen we weer opnieuw zwanger worden alleen heb ik maar 100mg clomid meegekregen. Mijn arts zei dat het lichaam kan reageren op een lagere dosis clomid na een mskraam/zwangerschap. Is er iemand bij wie een lagere dosis clomid aansloeg/slaat na een miskraam/zwangerschap? Ik ben zo bang dat 100mg echt niets doet en dan is het zo'n verloren ronde. Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik neig te zeggen het vertrouwen te heben dat je arts weet wat hij/zij doet...maar garanderen kan niemand je iets denk ik. Succes!
Ja hoor dat kan heel goed zelfs! Ik ben in januari ook mede door clomid zwanger geworden, helaas is deze zwangerschap uitgedraaid op een missed abortion met 8 weken. Ik mocht 3 maanden later ook weer proberen zwanger te raken. Wel met dezelfde dosering, 100 mg. Maar ik reageerde er ineens veeeel beter op. Op dag 10 had ik al 1 grote follikel en 2 iets kleinere. Terwijl ik daarvoor vaak veel later reageerde. Als ik deze ronde niet zwanger ben, dan ga ik over op een lagere dosis (die voorheen dus niet aansloeg..) Het kan dus heel goed dat je na een MK hormonaal beter 'in je vel' zit! Veel succes! Marjo