Onze lange maar smalle 11 jarige, past haar winterjas niet meer. Voornamelijk zijn haar mouwen te kort (merk retour, maat 14/15 jr). Welke merken kinder/dames jassen vallen smal maar hebben lange mouwen. (Ze is 165 cm lang en weegt 48 kg, voor de beeldvorming)
Mijn dochter had twee jaar geleden een jas van Name It. Het was een getailleerd model en had behoorlijk lange mouwen. Nu weet ik niet tot welke maat dit merk gaat en wat ze voor komend seizoen hebben. Ben je al in een winkel geweest? Gewoon ergens gaan passen lijkt mij het handigst in dit geval. Retour en Vingino vind ik zelf btw wat breder vallen.
Naketano heeft relatief lange mouwen, vind ik. Het merk is gestopt, maar misschien online nog ergens in de uitverkoop? Mijn dochter is vergelijkbaar (1.60m en 41kg) en heeft een jas van Killtec (van vorig jaar). Wintersportmodel, dus niet heel aansluitend, maar hij past prima.
Name It wou ik ook noemen ja! Hier ook een lange smalle meid, die jas zat perfect! Ze heeft ook wel eens ski jassen van de C&A, de getailleerde modellen zitten haar ook prima.