Wie kijkt er vanavond? Gaat over een dochter die thuiskomt met een mega viezerik met bescheten onderbroek etc Als de ouders erin trappen kunnen ze 50.000 winnen
Ik ga kijken! Vind dat soort dingen wel grappig (Ik kan alleen de naam van het programma niet onthouden, vergeet altijd wel een woord)
Weet nog niet of ik het ga kijken. Ik ga het in ieder geval niet specifiek volgen (maar doe ik eigenlijk bij niets, tegenwoordig). Die van een paar jaar geleden vond ik wel echt lachen, haha!
Huh, die deelneemster Laura is toch de "afvaller" van het programma " wie trouwt mijn zoon" van vorig jaar of zie ik dat verkeerd?
Ik vind het een leuk programma, maar de 5-minuten vooruitblik op het programma en na de reclame net nog het halve programma herhalen stak me toch een beetje tegen.
Ze moeste wel een vrouw vinden die nooit de amerikaanse versie gezien heeft want het is echt precies hetzelfde. Wel een geweldige combi die 2.
Ik vond afgelopen aflevering ook weer geniaal. Echt een leuke acteur haha. Ik hou wel van dit soort programma's