Ben op zoek naar een leuk lunch adresje in deze regio om met mijn man mijn 40e verjaardag te vieren. Hoeft niks geks te zijn op de menukaart: gewoon een goed broodje carpaccio, sandwich of een soepje op een leuke locatie (binnen of buiten maakt niet uit). Wie heeft de tip?
Er zijn al leuke adresjes genoemd. Jeroens paviljoen in Leusden. Wat ik laatst op de Facebookpagina zag met een jubileumfeest van een meneer die 65 jaar werd zag er leuk, gezellig en lekker uit.
Wat ze precies op het menu hebben weet ik niet, Maar dit zijn ook gezellige plekjes: Bas Barneveld Bij 't raadhuys (ook in barneveld)
Goede keuze, leuke locatie met bij mooi weer ook mooi terras. Theehuis Monchouette is ook nog een optie denk ik.
Bavoort was heerlijk. Leuk terras ook. Echter was er van mijn vriend een stukje kroeproek met lopen in mijn soep gevlogen (windje). Niet van: ik ruil het wel ff… leek de eigenaar met een paar meer onhandige uitspraken. Werd er ook op aangesproken door oudere dame. Jonge ober was zeer correct overigens!
Nou wat vervelend zeg. De eigenaar is normaliter juist heel meedenkend. Heb ook wel eens iets gehad en werd snel opgelost. Ging hij het uiteindelijk omruilen?
Nee het was echt zo van: vis het er zelf maar uit - kan gebeuren. Ook mensen op terras roepen dat ze wilde bestellen: hij ging snel naar binnen want hij had binnen mensen wachten. Hij kwam zo terug. Toen een oude mevrouw hem hierop aansprak dat het niet netjes was begon hij dat hij wel wat gewend was en thuis wel een boksbal had ed. Het was echt onbeleefd. Misschien had hij zijn dag niet? uhhhh heb net opgezocht wie de eigenaar was. Donker en gezette jongeman. Dit was een man in de 50 kalend en slank. Dus niet de eigenaar maar hij liep wel in andere kleding dan bedienend personeel
Het valt me sowieso op dat in de horeca met het gebrek aan personeel en personeel dat nog weinig ervaring heeft in de horeca dat de service daar aardig onder lijdt.