Nét zwanger maar eigenlijk nergens last van! Jij ook???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Otje, 12 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

    Otje Fanatiek lid

    10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallooo,

    Vorige week donderdag heb ik een zwangerschapstest gedaan en ja hoor, positief!! Superblij natuurlijk. Ik had afgelopen weekend best wel last van mijn borsten en krampjes in mijn onderbuik. En sneller moe dan anders.
    En nu? Helemaal nergens last van! Misschien moet ik gewoon niet zo druk maken (zegt mijn man) maar ben wel benieuwd of meerdere mensen zwanger zijn zonder kwaaltjes. Ik heb 4 mei mijn eerste afspraak bij de verloskundige voor een gesprek en een echo.

    Groetjes Otje
     
  2. Eyrah

    Eyrah Lid

    10 jan 2006
    87
    0
    0
    enschede
    gefeliciteerd met je zwangerschap otje :)

    Helaas had ik wel meteen kwaaltjes ;)
     
  3. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    lees gezellig mee bij de decembermama's dan zul je zo zien dat er nog meer onzekere weinig klachten hebbende kersverse zwangeren zijn!!!

    Karin
     
  4. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    gefeliciteerd meis

    en wees blij dat je (nog) geen klachten heb ;)
    want je kent het spreekwoord wat niet is kan nog komen hihihi

    nee hoor met mijn zoon had ik ook geen last van kwaaltjes bij me 2 meiden echter wel :)

    geniet maar lekker van je zwangerschap
     
  5. Nynke31

    Nynke31 Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Gefeliciteerd.

    Ik heb ook vorige week donderdag de test gedaan en zoals je ziet ook positief. We zijn even ver :) leuk.....
    Ik heb 10 mei pas de echo en intake.
    Verder heb ik ook best weinig klachten. Af en toe wat buikpijn en pijnlijke borsten. Afgelopen weekend was mijn buikpijn wel erger. Vooral in de liezen doet het soms best wel pijn.
    Vind het wachten voor de echo wel lang duren... Hoop ook dat alles goed gaat verder.
     
  6. leanne

    leanne Actief lid

    15 aug 2005
    149
    0
    0
    Ik begrijp onwijs goed wat je bedoeld. Ik was eergister volledig over de @^$^$ :cry: :cry: omdat ik na een aantal dagen van zere borsten nu echt helemaal nergens last van heb!! Ik weet het ik moet er maar blij mee zijn, kwaaltjes zijn ook niet fijn maar ..... geloof het of niet.... je kunt er onwijs onzeker van worden!! :(

    Gelukkig had ik gister een gesprek met mijn moeder en die begon me zowaar uit te lachen .... ja zei ze..... dat had ik nou ook.... Dat heeft me wel een beetje gerust gesteld maar ik denk dat ik pas echt gerust ben als ik een echo heb gehad. :D

    Ik denk dat je gewoon moet proberen om ervan te gaan genieten. Ik zeg steeds tegen mezelf, geniet er nu maar van zolang het kan. Je hebt er toch geen invloed op. als het fout gaat gaat het fout, gaat het goed dan gaat het goed (en gelukkig is dat bijna altijd zo) Je zal pas echt balen als je niet heb genoten van alle momenten!!

    Veel plezier

    groeten

    Leanne
     
  7. Otje

    Otje Fanatiek lid

    10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Wat een opluchting om te lezen dat er wel meer mensen zijn die geen klachten hebben!! Nu voel ik me toch heel anders hoor. Ik hoop maar gewoon dat alles goed gaat en ben erg blij met het wondertje in mijn buik. Vannacht droomde ik van een dikke buik! Kan niet wachten tot het zover is.

    Gr Otje
     
  8. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Heee otje

    Allereerst super gefeliciteerd!!! :D :D
    Volgens mij gewoon normaal hoor, dat je geen kwaaltjes heb.. Ik had precies dezelfde kwaaltjes als jij had, maar ook totaal niet misselijk ofzo!
    Heerlijk toch, kan je lekker van je zwangerschap genieten!!!

    xxx Marijke
     
  9. Otje

    Otje Fanatiek lid

    10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    :D Oja, heb toch nog 1 kwaaltje hoor... ben zo moe. Kan wel de hele dag slapen!

    Gr Otje :D
     
  10. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Van harte meid!! Ook ik had in het begin van de zs amper of geen kwaaltjes hoor! Sterker nog, zelfs nu voel ik me eigenlijk prima (gezien de duur van de zwangerschap, natuurlijk) Geniet er maar van. Wat lichamelijke kwaaltjes en pijntjes betreft wens ik je net zo een zwangerschap toe, als ik heb!
     
  11. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik had de eerste weken ook eigenlijk nergens last van, het begon pas echt in week 5 en 6. Ook werd ik op een ochtend wakker met borsten die in volume waren verdubbeld :)
    Maak je geen zorgen, je bent niet de enige! En echt, die kwaaltjes kunnen heel vervelend zijn ;) Ik hoop voor je dat de eerste weken voorbij vliegen en je snel je beebje op de echo kunt zien.
     
  12. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    ik had eerst ook nergens last van,
    van week 8-13 was ik soms misselijk.
     
  13. van harte gefeliciteerd! ik heb ook een hele fijne zwangerschap,ik had alleen last van de borsten en moeheid in het begin.Ik heb dus ook helemaal niks te klagen :D groetjes miranda
     
  14. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ook ik had weinig klachten alleen extreem moe tot 11 weken zwangerschap en tot ongeveer 15 weken pijnlijke borsten en pijnscheuten in mijn onderbuik bij niezen of opstaan (bandenpijn) pas veel later in mijn zwangerschap kreeg ik last van mijn liezen en een doof gevoelrond mijn maag streek en rugklachten bij het slapen
     
  15. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik heb ook weinig last van klachten en vind dat wel fijn eigenlijk. Mijn borsten hebben er wel een cup bijgekregen en de eerste weken deden ze erg zeer, maar dat is nu ook veel minder (volume is wel gebleven).
    Verder moe maar dat is ook echt alles. Oh en wacht pukkels op mijn gezicht.
    Fijn toch weinig klachten! Vriendin van mij is 9 mnd lang misselijk geweest ... dat wil je ook niet hoor.
    Groetjes Senseemillia
     
  16. Semmi

    Semmi Fanatiek lid

    25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heel herkenbaar hoor. Ik heb tot nu toe weinig last van kwaaltjes gehad. Wel dagen dat ik om 11 uur 's ochtends alweer terug mijn bed in zou willen, en mijn borsten zijn gevoelig en duidelijk gegroeid. Maar verder geen misselijkheid ofzo. Gelukkig deden ze bij ons met 9 weken al de eerste echo, en het stelde me wel gerust toen ik ook echt een mini mensje zag waarvan het hatje klopte.
    Ik kan nu meer genieten, al voel ik me nog zekerder als die eerste 12 weken achter de rug zijn en ik volgende week het hartje weer hoor.

    Geniet van je zwangerschap!

    Liefs Sämira
     
  17. angela

    angela Actief lid

    8 sep 2005
    120
    0
    0
    ik heb deze week ook getest en heb inderdaad ook helemaal nergens last van je hoeft je daar niet ongerust over te maken hoor want niet iedere zwangerschap is hetzelfde en je hoeft ook nergens last van te hebben
    ik heb drie kinderen en bij alle drie was dat verschillend maar ik ben pas zwanger en denk van de kwaaltjes kunnen nog komen he hihi hoop het niet hoor want vind het zo wel lekker niet misselijk en moe etc....
    hihii groetjes angela
     
  18. patricia24

    patricia24 Actief lid

    27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    hoi
    ik heb vanmiddag getest, en ik heb ook nergens last van. maar wat er nog niet is kan nog komen. tis bij iedereen verschillend

    patricia
     

Deel Deze Pagina