De titel zegt het al wat waren jullie kwijt voor de bruiloft. En kan je dan aangeven wat je kwijt was bv eten receptie feest fotograaf enz .. Ik ben erg benieuwd wij willen misschien in de toekomst toch trouwen. Jaren allebei geroepen trouwen doen we niet aan.Maar we zijn van gedachten aan het veranderen als we straks 10 jaar samen zijn ! Nu kan ik alvast gaan sparen en door jullie misschien een beetje kijken waar ik allemaal op moet letten.
In totaal ongeveer tien duizend euro. Ons feest kostte 3000,- Dj 250,- Eten hebben we thuis gedaan, was niet duur Trouwlocatie was 300,- Kleding samen 1500,- Verder weet ik niet alles meer precies
Jurk gekregen pak gekregen Kleding zoontje ( bruidsjongen ) 85,- feest 120 pers ( incl eten 23 daggasten ) 3850,- Dj 200,- Gemeente incl trouwlocatie en trouwboekje 580,- ringen 1200,- Fotograaf 80,- ( vriendin is hobby fotograaf en wilde er alleen parfum voor ) Schoonheidsspec. 50,- incl proefmake up kapster 50,- incl proefkapsels
Hmmmm.... Wij hebben heel breed uitgepakt. Inclusief huwelijksreis zo'n 13000 euro Feest 4000 Band 1800 (11 koppig) Fotograaf 200 Jurk gekregen Pak gekregen We zeiden, we doen het maar 1x. Moet dus perfect zijn. Had best voor minder gekunt..... Maar ben blij dat we hef zo gedaan hebben
Mijn jurk 1000, gekregen Pak, 1000 Getrouwd op de feestlocatie, daar was ook het eten ed, de ambtenaar kwam daar naartoe, incl drinken 2500 Fotograaf 200 Dj 200 Huwelijksreis 4500, 25 dagen naar amerika geweest
Wij rond de 12000 euro. Superdag gehad, precies zoals we het wilden. Maar het had ook veel goedkoper gekund, dus ik denk dat je niet zoveel aan onze antwoorden hebt. Het ligt er helemaal aan wat je wilt en hoeveel je er voor over hebt.
8000,- Pak van man gekregen,,jurk was outlet voor 300,-. Ringen bij een goudsmid laten maken voor 350,- Gemeentehuis 350,-, kerk 200,- Receptie en etentje 5000,- Gereden in auto,,betaald door getuigen Kaartjes zelf gemaakt, kosten 60,- denk ik. Bloemen gemaakt door pleegmoeder, kosten 80,- En de fotograaf was het duurst, 1200,-
Locatie 5350,00 Jurk incl. Toebehoren 1350,00 Pak man 2200,00 Ringen 1850,00 Fotograaf 1200,00 Dj 500,00 Gemeente 540,00 Taart 150,00 Haar en make up 400,00 Huwelijksreis 3500,00 Auto en bloemen 250,00 Decoratie en bedankjes 200,00 Rond de 18.000 euro. Maar het kan uiteraard veel goedkoper.
Trouwen op locatie èn high tea; +- 1000,- Jurk en pak samen; 1200,- Ringen; 1500,- Honeymoon; +- 2000,- Bruidsboeket en corsages; 100,- Auto en fotografe gekregen dus dat weet ik niet.
Wij gaan a.s. Donderdag trouwen. Budget was 6000, maar daar zijn we al wel overheen Jurk was 2100 euro pak was 2200 euro fotograaf 2500 euro eindfeest 800 euro (dit is een schatting want we hoeven alleen de drankjes te betalen) visagie 150 euro kinderopvang 150 (voor alle kids in de kerk en voor onze kids de hele dag door) Sierraden bij de jurk (ketting en armband) 400 euro schoenen 130 euro lingerie 0 euro (lekker van mezelf uit mn sexy lingerietas gehaald ) Haarfrutsels 30 euro panty 30 euro schoenen voor mijn dochter 40 euro trouwkleding kinderen 90 euro (jurk voor dochter en 3 delig pak voor zoon) Receptie is bij ons thuis dus kost niets, de taart hebben we gemaakt met mijn vrijgezellenfeest met zn allen dus koste me ook niets en is errug leuk en origineel! huur groot koffiezet apparaat + 50 kopjes schoteltjes en gebaksbordjes 35 euro blouse van mn man 70 euro riem 35 euro stropdas 45 euro de kerk 750 gemeentehuis 0 euro maar wel 35 voor trouwboekje en 10 voor uittreksel van vanalles. dus eigenlijk 45 euro. Limousine met rode loper, champagne en chauffeur 150 euro Bedankjes gasten 60 euro (stickers) Bedankjes voor de 7 bijzondere mensen die ons geholpen hebben met alles 70 euro. (kristallen hartjessleutelhangers) enneee pfffff volgens mij vergeet ik nog een hooooop Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. We hadden 6000 euro spaargeld en de rest hebben we bijgespaard tijdens het plannen naar de bruiloft toe. We hebben zoveel mogelijk van het salaris gekocht zodat we niet aan ons spaargeld hoefde te zitten en das aardig gelukt. Onze vrienden hebben een hele goedkope gehad. de jurk was 200 euro en het pak 150 en verder trouwde ze gratis en bracht iedereen wat mee naar de koffie daarna. Ze hadden het ook heel klein met maar 10 gasten. ouders betaalde diner en de taart maakte ik gratis voor ze. dus dat kostte niet meer dan 4 a 500 euro totaal. edit: oooooh de ringen vergeten!!! 3500 euro! Speciaal laten maken dus kan ook veel goedkoper natuurlijk
Zo'n 10.000 euro en dan zonder pak en jurk want die hebben we beide van de ouders gekregen.. Prijzen weet ik niet zo 123 los.. Grootste kosten waren iig het feest,26 daggasten incl diner 3 gangen en 80 feestgasten. Dacht zo'n kleine 4000,- euro. Verder ben je voor make up, kaarten, kapper, bedankjes etc stiekem ook wel wat kwijt telkens. Honeymoon hebben we op Bali doorgebracht en dat heeft natuurlijk ook wel wat gekost voor 17dgn, idem de witgouden trouwringen.. Bekijk zelf wat je wilt uitgeven want je kunt het zo gek maken als je zelf wilt. Wij vonden het elke cent waard en hebben alles kunnen doen zoals wij het wilde, maar hadden we 8000,- te besteden gehad was het ook heus wel gelukt.
Rond de 20.000 euro.. Alleen het pak van mijn man niet, die heeft hij gekregen van zijn ouders. Losse prijzen weet ik niet meer. Gemeente, fotograaf, feestlokatie, band, eten en drinken, kleding, enzo. En daarna nog de huwelijksreis naar Brazilië, daar weet ik de prijs niet van
Hihihi zo las ik m eigenlijk ook in eerste instantie. .. Die was ik ook kwijt, maar nog erger ik was 3 dagen voor de grote dag mijn trouw schoentjes kwijt last minute nieuwe moeten kopen. .. Maar wij waren ong. 6000 kwijt
Uiteindelijk niets en 50 euro "winst". We hebben onze bruiloft klein gehouden. Waren met 27 pers. incl ons zelf. Zijn gratis getrouwd, daarna naar een kasteeltje gereden met zn allen voor trouwfoto's. Toen koffie en gebak bij ons thuis. Om 15.00 met zn allen uit eten gegaan. En rond half zes de dag afgesloten. Mijn familie moest nog een flink stuk rijden. Jurk van mn ouders Pak van souders en oom/tante Eten van souders en oom/tante en zelf een deel. Ringen zelf gekocht Taart gekocht bij de bakker Fotograaf een nichtje van mij Auto een oom en tante Bruidsboeket + corsages van mijn tante (ze is bloemiste) Zelf hebben we 350 euro betaald aan onze bruiloft. Totale kosten 1300 euro.