Dagtotaal pro points 2.0 veranderd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sevilla, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sevilla

Sevilla Actief lid

23 apr 2012
    164
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik denk erover te beginnen met weight watchers. Nou heb ik dat een jaartje geleden gedaan en ben ik dus bekend met de pro points. Ik las echter dat ze nu pro points 2.0 hebben. Zoals ik begreep zijn de punten per product niet veranderd, maar ik lees wisselende verhalen over het dagtotaal. Voorheen mocht ik 29 punten. Is dat nu nog zo? Of is het dagtotaal aangepast?

Thanks voor eventuele antwoorden!

2. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik meen dat je nu 2 "groene" dagen hebt in de week. Dan mag je alle producten eten die gemarkeerd zijn met een groen vakje zonder punten te tellen.
    Verder is het minimum aantal punten gezakt van 29 naar 25 (correct me if I'm wrong) maar dan nog steeds bepaald aan de normale criteria...

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Het is 26 punten minimaal.... voor heen was dat juist 24! kijk hoeveel ts mag hebben weet ik niet want daar zit een hele berekening achter...ojah en de punten zijn wel degelijk veranderd in het puntenboekje.... en die groene dagen (telvrije dagen) zijn een optie je hoeft natuurlijk helemaal niets bij ww dat is de kracht ook je mag het helemaal zelf indelen!

4. Triskele

Triskele Niet meer actief

kijk ik hoef niet meer te antwoorden alles is al netjes gezegd door mijn WW collega Cynnie1984 hihi

5. Sevilla

Sevilla Actief lid

23 apr 2012
    164
    0
    0
    Mm maar toen ik het deed (met pro points) was het minimum nog 29.. Ik bedoel de overgang van pro points naar pro points 2.0 hè? Niet flexi naar pro points.. Op de site van WW zie ik ook staan dat de punten per product niet veranderd zijn in ieder geval.. :s

6. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    propoints 1.0 was minimaal 24

propoints 2.0 is minimaal 26 per dag

volgens mijn ww coach zijn er wel degelijk punten veranderd sinds propoint programma 2.0 van start is gegaan...

7. Sevilla

Sevilla Actief lid

23 apr 2012
    164
    0
    0
    Oke, dan zal ik me wel vergissen! Ik hoor het tijdens de cursus wel! :)

8. Sevilla

Sevilla Actief lid

23 apr 2012
    164
    0
    0
    Mmm ik heb het nog even opgezocht in mijn boekje en het minimum was toen (2011, propoints) toch echt 29 per dag.. :(
    Op de website van WW staat ook dat het minimum verlaagd is naar 26 (Weight Watchers.nl: Online winkel - At Home).

22 aug ga ik naar de cursus (na mijn vakantie), tot die tijd hou ik me maar gewoon aan mijn 29 punten en gebruik ik het oude boekje. Zo deed ik het in 2011 ook dus ik zal er iig niet van aankomen ;):)

9. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Het was ook 29 punten hoor...

10. Sevilla

Sevilla Actief lid

23 apr 2012
    164
    0
    0
    Ja.. Dacht ik ook.. Ik las wel ergens dat de flexipoints (ken ik niet, nooit gedaan) minimaal 24 was..

Weet jij misschien of de punten per product veranderd zijn? Ik heb namelijk nog een boodschappengids van pro points 1.0 (2011) en niet zo'n zin een nieuwe te kopen :).

11. Triskele

hihi helemaal druk maken om zo weinig punten haha

Lang leve online meedoen dan heb je al dat gezeur gelukkig niet ;)

12. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    nee hoor je hebt gelijk, het is van 29 naar 26 gegaan... verder bestaan halve pjunten niet meer.... alles word naar boven of naar beneden afgerond, soms is dit in je voordeel soms in je nadeel dus daar heb je neit veel last van

telvrije dagen mag, maar moet niet

13. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Kort gezegd....Neem dadelijk een combipas dan kun je je dagboek online aanmaken...

Ik zelf ga naar de cursussen en doe voor de rest alles online...:) heerlijk

Ik heb gisteren me eerste mijlpaal gehaald...ik van vanaf 1-1-2012 bezig en ben nu precies 20 KILO kwijt!!!!

14. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

ik het het boodschappengidsje van 2012 maar ik ga na de vakantie mooi online doen, want al dat gepuzzel word er nu al tureluur van haha. Online is makkelijker te doen, en kan je je dagboek bijhouden.

15. Sevilla

Sevilla Actief lid

23 apr 2012
    164
    0
    0
    Ik maak me er niet druk om hoor, maar moest eigenlijk gewoon weten of ik het nieuwe boekje moet kopen of niet :) Of die punten dus veranderd zijn....
    Ik zieh et over drie weken wel ;)

Cynnie1984: Proficiat! Super knap!!

16. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    THX :)

Succes over 3 weken en als je online doet hoef je je boodschappen boek niet te kopen hoor alles staat online...weet je er is zelfs een APP (alleen voor iphone nu) ook super handig als je een iphone heb tenminste android komt eind deze zomer heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen ;)

17. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik doe het zelf lekker thuis. Weet precies hoe het werkt en hou dus ook gewoon mijn eigen puntentelling bij.
    Ik viel met de cursus van 2010 goed af en denk niet dat mijn lichaam nu opeens bewust is dat er een andere punten telling is gekomen dus val nu ook nog wel af (minder hard omdat ik nu ook ben begonnen met hardlopen dus ik bouw meer spieren op)

18. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Dat is nu de grootste fabel die er is...

19. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cinnie, waar lees jij die fabel? als je gaat sporten (ook hardlopers die intensief hun sport beoefenen hebben meer spieren dan vet). Spieren wegen wel degelijk meer dan vet. Laat je een swegen in een sportschool zou ik zeggen die zo'n apparaat daarvoor ehbben, of laat je opmeten daar dmv. buik-armvet, en ga eens 3 keer per week bijv. krachttraining/bodypump doen, laat je ene half jaar later nog eens wegen...en kijk dan eens naar je vet/spierpercentage en je gewicht...er zit wel degelijk verschil in en spieren wegen wel degelijk meer dan vet ;)

20. Triskele

nouja hardlopen is meer cardio geloof ik als echt spieren dus je zal meer spieren kweken met echt letterlijk je spieren trainen, je valt vaak wel mooier af als je sport (op de goede plaatsen zeg maar)

Het is wel zo dat je meer "moet" eten als je sport anders val je minder af (je lichaam heeft meer nodig om meer te kunnen verbranden namelijk) dus misschien wel een idee, kijken hoeveel punten je sporten verdiend en eens alles opmaken (of minimaal de helft ervan) als ik hier dat niet doe val ik minder af!

Deel Deze Pagina