Hey meiden, Nadat onze kelder onder water kwam te staan, was mijn geliefde Miele Catz & dog verdronken helaas en hij was niet meer te reanimeren. Ik wil vanmiddag een nieuwe gaan kopen, maar de stofzuiger die ik had is erg duur, 280 euro. Op dit moment kunnen we dat helaas niet missen. We hebben wel een hond dus het moet wel een redelijk goede zijn, welk merk is nog meer aan te raden, ik denk zelf min 2000 watt.
Wij hebben een dyson. Ik hoef nooit geen andere stofzuiger meer! Vind hem ideaal! Ook hier een hond trouwens. Ze zijn best prijzig, maar wij hebben hem in de aanbieding bij de makro gekocht, dat scheelde wel.
Hier ook een dyson echt een super stofzuiger... trouwens ter vervanging van een overleden miele cat and dog.... gekocht bij de wehkamp in de aanbieding....
Wij hebben hem van Miele hij is inmiddels alweer 10 jaar oud en hij werkt nog perfect Maar die van Dyson schijnen ook heel goed te zijn.
Ik heb dyson en aeg ebeide gehad en was over beide niet tevreden. Heb nu een miele total care, ik wil nooit meer anders! * edit* zie nu dat je niet zo heel veel te besteden hebt momenteel. Dan zou ik weer een cat & dog aanschaffen, als je goed zoekt is die er al voor 149 euro volgens mij
Ok dan moet ik idd wat beter zoeken, ik was bij media markt daar is ie 280 euro Nou hebben we met die andere ook 10 jaar gedaan dus eigenlijk is het niet duur maar ja, het is nu gewoon even te duur.
Maar vergis je niet in dyson want je hebt zoveel types. Wij hadden de "goedkoopste" nou dat was waardeloos. Mijn moeder heeft de animal pro (ofzo) tja die is top maar ook 500 euro
hier een samsung twin. is ook zakloos. Ik vind het een fantastische stofzuiger. 2000 watt prijs was rond de 130 euro...
Hier ook een dyson. Ben niet ontevreden maar voglende keer denk ik toch maar een ander merk. Wij hebben een vloer met V groef en de dyson krijgt het vuil daar niet uit. Enkel als ik op mijn knieen met de dyson langs alle groeven ga...
Wij hebben een bosch big bag, super ding! Hele goede zuigkracht, krijg zelfs de hondenharen uit de bank ermee.
Wij hebben een Dyson Animal pro. Super fijne stofzuiger! Is ook wel nodig met een hond en drie katten. Ik zou zelf nooit zoveel hebben uitgegeven aan een stofzuiger maar het was een cadeau van mijn schoonmoeder. Daarvoor hadden we een Philips. Die hebben we 3 jaar gehad en toen we de Dyson kregen hebben we die aan mijn broer gegeven. Die doet het ook nog prima. Was iets van 120E.
Dyson Allergy parquet, hele fijn stofzuiger, zou geen andere meer willen! Enige nadeel is dat ik ´m vrij zwaar vind (om bv de trap op te tillen).