Zo weining boeiends te kijken op tv Weet iemand nog een interessante documentaire?? Ik heb er alvast 1: Valentijn Valentijn is acht, wanneer documentairemaker Hetty Nietsch hem voor het eerst filmt. Lichamelijk een jongen, maar in hart en ziel een meisje. Negen jaar lang volgen we Valentijn op zijn weg naar vrouwelijkheid. Welke keuzes moet Valentijn gedurende die jaren maken? En wat betekent het voor zijn ouders, zijn broertje en zijn schoolvrienden dat hun zoon, broer en vriend liever een dochter, zus en vriendin wil zijn? http://player.omroep.nl/?aflID=5784237
Ja daar zit ik me al de hele avond op te verheugen maar kom er net achter dat het morgen pas komt Vandaar ook dit onderwerp haha. Die op gemist dus al gezien. Thanks
mooie docu zeg... ik heb hem net zitten kijken... Ben toch nieuwsgierig hoe het nu dan is, alweer 3 jaar verder...
`een dubbeltje op zijn kant ` vind ik altijd leuk om te kijken de documentaire `Als we het zouden weten` daar heb ik veel aan gehad, gaat over te vroeg geboren kinderen of artsen ze in leven moeten houden of niet. Player omroep.nl
Heb net die docu van ''als we het zouden weten"zitten kijken, Maar jemig wat heftig en emotioneel, heb er heel wat traantjes bij gelaten.
ja ik ook. het was de afdeling waar mijn zoontje heeft gelegen, best indrukwekkend om te zien hoe het allemaal is gegaan want bij dat gedeelte met die artsen na de geboorte ben ik natuurlijk niet geweest
Als je op de vorige pagina het onderste bericht van ''ons kleintje''neemt staat daar de directe link naar de docu
Bedankt voor de tips! meer zijn welkom, ook ik zoek vaak docu's e.d. om te kunnen zien op de laptop. Ik heb nu een kabel gekocht die tussen de laptop en tv kan en zodoende kan ik het gewoon op TV zien! ideaal. (denk zet deze tip ook even neer )
hele mooie docu heb ik oo veel aan gehad.. heb hem net weer zitte te kijken maar tranen springen meteen weer in me ogen...
Player eo.nl deze blijft mij ook echt bij... the boy is mine... kan me echt kwaad maken om deze docu dat mensen zo met kinderen om kunnen gaan.!