ga ik vanavond even zien! vroeg me af waarom je zei dat die documentaire van Holland doc jou ook heeft geholpen, heb je ook zoiets meegemaakt?
Op EO.nl kun je ontroerende/mooie documentaires kijken. Player omroep.nl ben ik momenteel aan het kijken, heel ontroerend over een 29 jarige vrouw die eierstokkanker in stadium 4 heeft. Pfff heftig
Ik heb het gisteravond ook gekeken. Pffff......ik moest ook regelmatig huilen, wat ontzettend vreselijk wat die mensen moeten meemaken...
onze dochter is ook geboren met 30 weken ze was 1170 gram dus heel herkenbaar wat je allemaal ziet.. dan denk je dat je alles aardig verwerkt heb maar telkens als je die docu kijkt is het toch wel heel erg confronterend vind je ook niet... zeker nu ik weer zwanger ben en we het al heeeel spannend vinden hoe alles gaat lopen ben je er toch weer extra mee bezig.. de docu 'the boy is mine' vond ik ook echt een tranentrekker hoor maar meer van onbegrip en medelijden voor dat kindje...
The boy is mine. Is dat die docu over die moeder die in zon tienermoederhuis woont en rookt en blowt op de kamer waar der kind slaapt?
echt he dat zulke mensen kinderen mogen krijgen!!! is eerder een topic over geopend en toen kwamen er allemaal reacties dat mensen juist medelijden met haar hadden
Tsjee heb dit net gezien... pfff heftig! Ik had zo'n medelijden met dan kleine manneke, kzat steeds breng het maar naar mij toe. Jeugdzorg heeft in dit geval gelukkig wel goed ingegrepen! dit kon echt niet zo langer... ben ook heel benieuwd hoe dit verder is afgelopen, hopelijk komt de EO met een vervolg! ben erg benieuwd nl.
Geen documentaire, maar bij gtst was er zo'n quiz dat je van elk seizoen het beste fragment kon kiezen. Ik heb het gemist, maar je kan ze wel allemaal terugkijken en dat is wel grappig S20: Nick opgenomen - GTST - RTL.NL En dan bij uitslagen. Ze zijn wel heel kort maar toch leuk om die oude beelden weer eens terug te zien, ook met Guusje (Roos) en Frederique (Anette) erin die er niet meer zijn en wat toch wel weer wat met me doet!
Heb net de Boy Is Mine vol verbazing zitten kijken Ik zou ook graag willen weten hoe het nu gaat met de kleine man!
Valentijn was ik ook wel erg van onder de indruk Snap alleen niet echt waarom ze haar naam niet veranderd heeft, of is dat inmiddels wel zo? Dan zou het helemaal af zijn, het is echt een meid! En nog een mooie ook!
Wij hebben die documentaire over Valentijn gezien, naar aanleiding van een jongen bij ons in groep 6 (nu groep acht die zich ook echt een meisje voelde. Ook hij is nu een meisje...en het was/is ook echt een meisje! Ze voelt zich veel beter nu en zit veel lekkerder in haar vel! Alle kinderen (vanaf groep 4/5) hebben die documentaire gezien, om beter te kunnen snappen wat het is...ze is er nooit mee gepest! (gelukkig!) Meiden, als jullie nog meer ideeën hebben! Ik zit in de ziektewet ivm bekkeninstabiliteit en heb laatst al de hele serie van babyboom gekeken! (had ik nog niet gezien!) Maar daar ben ik nu dus door...ben wel op zoek naar wat anders! Liefs Loesie
net deze docu gezien! wat een geweldige sterke meid is dit! tsjee heb er echt bewondering voor hoe zij met het leven omgaat e.d. Mooie docu is het en het is idd een hele mooie meid! en valentijn die naam past gewoon bij haar
er is hier eerder een topic geweest en toen stonden er ook echt hele mooie bij... kan er nu even niet meer opkomen wat de naam daarvan was misschien ff met de zoekopdracht zoeken?