Innestelingsdip? Help!!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Denisetje90, 15 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denisetje90

13 nov 2016
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dag lieve meiden,

Help!! Heb jullie mening/advies nodig over mijn temperatuurkaartje. Zou dit een innestelingsdip kunnen zijn? Ik zit nu 4 dagen voor nod en alles kan nog.. maar zoals mijn temperatuurkaartje er nu uit ziet... zou het?! Ik temp iedere ochtend om 7.45 uur. Mijn borsten zijn vanaf vanmorgen iets meer gespannen en ik voel me totaal opgezet.. riem/broek zit strakker dan normaal. Zou het fijn vinden om met jullie hierover te kunnen babbelen.. mijn temp. Kaartje staat ik mijn fotoalbum. Liefss Denisetje90

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Niemand kan jou vertellen of een dip een gewone dip of een innestelingsdip is... Dat zul je pas achteraf weten ;). Als je temperatuur op 12DPO nog steeds hoog is zou ik gewoon en testje wagen.

3. Denisetje90

13 nov 2016
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dank je manaolana. We wachten af.. temp is nog steeds 37,2

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Als het idd een innesteldip was dan zou je dat nu al op een test moeten zien aangezien hcg na 2-3 dagen na innesteling zichtbaar wordt op een hcg test :)

5. Denisetje90

13 nov 2016
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dat denk ik ook rogijuli... we zijn inmiddels al 1,5 jaar bezig. Afgelopen julie heb ik een miskraam gehad met 6 weken. Wat een verdriet.. :( bij ons beide is alles goed dus vraag me dan ook af hoe lang we nog moeten wachten tot het raak is. Dat is een vraag die niemand kan beantwoorden maar die vraag komt weleens in me op. Hoop dat het gauw raak is. Het is ons eerste kindje.

Deel Deze Pagina