Ik heb jullie blik of uitleg nodig

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lenamavin, 31 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenamavin

Lenamavin Lid

22 mrt 2024
    9
    0
    1
    Vrouw
    Hoihoi,

Mijn laatste menstruatie begon op 7 maart en aangezien ik meestal zo'n 30 dagen heb ben ik nu nog veeeel te vroeg.

Maar iets in me zei.. doe eens gek en doe gewoon een test.

En waar ze normaal echt omo wit zijn, kreeg ik nu dit. 1 foto is gemaakt na 3 minuten en 1 rond de 5.

Hij loopt niet helemaal mooi door maar wel duidelijk roze.

Denken jullie dat ik deze als positief mag beschouwen? Ik weet dat het op dit termijn nog alle kanten op kan gaan maar ik denk altijd.. een lichte streep is beter dan geen streep.

Bijgevoegde bestanden:

2. Lenamavin

Lenamavin Lid

22 mrt 2024
    9
    0
    1
    Vrouw
    Hier nog wat foto's

Bijgevoegde bestanden:

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou deze nog niet als positief zien.

Daarbij was je ovulatietest op 23 maart nog steeds negatief, dus op zijn vroegst op 25 maart een eisprong en dan ben je nu maximaal 6 dpo en dan is dit resultaat echt onmogelijk op een test te zien.

4. Lenamavin

Lenamavin Lid

22 mrt 2024
    9
    0
    1
    Vrouw
    Ja nou weet je wat het is.. ik voelde mijn eisprong eigenlijk echt (ik herken het gevoel.gied) in het begin van het testen met de ovulatietesten, dus dan zou ik nu ongeveer 6 dagen voor mn nod zitten. En bij mijn zoontje had ik ook geen duidelijke. Daarom snapte ik mijn ovulatietesten niet.

Ik ga er dus vanuit dat die pijn mijn eisprong was want na 2 dagen was alle pijn weg.

5. Lenamavin

Lenamavin Lid

22 mrt 2024
    9
    0
    1
    Vrouw

6. L0ts

L0ts Actief lid

22 nov 2023
    465
    352
    63
    Spannend in elk geval! Idd nog niet gelijk gaan vieren maar meer duidelijkheid heb je over een paar dagen wel :)

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    En wanneer voelde je je eisprong dan?
    Want de testen waren echt nog niet positief tm 22 maart.

Je eisprong voelen is iets wat bewezen niet altijd betrouwbaar is omdat men vaak het groeien voelt en niet het springen zelf ;)

8. Lenamavin

Lenamavin Lid

22 mrt 2024
    9
    0
    1
    Vrouw
    Ik voelde ook niet perse het springen maar meer de laatste paar dagen dat die groot was. En als die pijn in 1 x weg is, is de eisprong vaak geweest.

Side info is ook nog dat ik letrozol gebruik voor een cyclus dus als het goed is hoort mijn eisprong ook gewoon rond dag 14/15 plaats te vinden. Dus dan zou ik nu zo'n 8/9 dagen na mijn eisprong zitten.

9. Lenamavin

Lenamavin Lid

22 mrt 2024
    9
    0
    1
    Vrouw
    Wellicht dat ik de grote follikel zo duidelijk voelde deze x omdat de dosis opgehoogd was en de kans er is dat het 2 follikel ls waren.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Aah je hebt dus echo's gehad :)
    Wanneer was de laatste echo en hoe groot waren beide follikels toen

Ik duim dat een volgende test duidelijkheid gaat geven.

11. Lenamavin

Lenamavin Lid

22 mrt 2024
    9
    0
    1
    Vrouw
    Nee geen echo's omdat het de vorige cyclussen goed ging mochten we gewoon proberen met ovulatietesten.

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ooh dan begreep ik je verkeerd.
    Blijft afwachten .

13. Twinkle87

Twinkle87 Lid

31 mrt 2024
    59
    27
    18
    Vrouw
    hoi hoi , ik heb dit ook een keer gehad met een test van Sensitest... was ook vals positief..( met alleen de zijkantjes maar geen volledige streep) want de test erna was niks te zien.. hoe het was gekomen.. geen idee

Deel Deze Pagina