Nog niet aangekomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door stampertje, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik ben nou bijna 15 weken zwanger en ben nog niets aangekomen. Ik ben niet ziek geweest nooit ggespuugd ik eet 3 keer per dag enz. enz enz. Is het normaail dat ik nog geen 100 gram aan ben gekomen? Vk begon gelijk met eet je wel genoek ben je veel ziek geweest enzo.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Tja wat is normaal... de een komt heel veel aan en de ander valt af en bij de een gebeurt het aankomen in het begin en bij de anders pas in het laatste trimester. Misschien heeft het ook te maken met het feit dat je nog bv geeft aan je andere kindje? Dat verbruikt toch ook een hoop calorieen. Zolang je voldoende eet en je kindje goed groeit is er niks aan de hand.

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik was tot de 21 week 9 kg afgevallen, daarna kwam het er langzaam aan.
    Ben ook niet ziek geweest, at ook gewoon maar je lichaam verbrand gewoon zoveel nu, zeker met borstvoeding.

4. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik heb er helaas geen ervaring mee, want ik ben wel misselijk en sta nu met 13w5d op -5 kilo, maar wat ik hier zo op het forum gelezen heb zou je je nog niet echt zorgen hoeven te maken, zolang je kindje maar goed groeit.

5. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Ik ben nu pas aan t aankomen en heb verder helemaal geen commentaar gekregen, want onze kleine zelf groeit goed! :) Volgens mij is het dus niks om je zorgen over te maken. ;)

6. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Bus het is gewoon normaal mijn vk is gewoon een zeurpiet haha

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    De ene komt aan in het begin en de ander valt af..
    Je kindje is gezond dus niet teveel zorgen om maken hoor:)
    gewoon goed en gevarrieerd eten

8. Ik ben ook pas sinds 2 weken aan het aankomen.
    De eerste paar weken 2 kilo afgevallen, terwijl ik compleet niet ziek geweest ben ofzo (alleen 's ochtends wat misselijk). Maar zal gewoon zijn omdat je toch meer energie verbruikt dan zonder ontwikkelende embryo in je buik ;)
    Maar nee, ik heb er ook geen opmerking van de VK over gehad.

9. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Bij onze eerste zwangerschap was ik rond deze periode al wel aangekomen.
    Deze ronde ben ik alleen nog maar afgevallen!!
    De beeb teert nog op de oude zwangerschapskilo's:D
    Zolang de kleine maar goed groeit en de vk er niks van zegt!

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

tot 16 weken ben ik practies niets aangekomen toen ik voor de 20 weken echo kwam moest ik op de weegschaal staan en was ik van 54.5 naar 60 gegaan:$ dacht nou dat gaat lekker.. maar moest nu woensdag weer op de weegschaal gaan staan en er was niets bij gekomen..
    zou ook niet weten eaar het moet zitten.. waarschijnlijk in me boobs en me buik oh jah en me kont was wat dikker geworden maar die zie k niet:p

11. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ben pas op 18 weken geginnen aankomen en buikje te krijgen... nu op bijna 22 weken slechts 2.4kg erbij en kindje groeit supergoed! Geen probleem hoor, wel gewoon gezond blijven eten ;)

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik was 15 kilo afgevallen. Bij 24 weken begon ook pas me buik te groeien. Beeb is er heel gezond uitgekomen haha.
    Hij was maar licht en klein 2920 gram en 46 cm

13. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ninja, is toch helemaal niet zo klein en licht?
    In onze familie zijn alle beebjes onder de 3kg! Lijkt me prima ;)

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nou tegenwoordig is het niet heel groot haha. 6,5 pond is toch gemiddeld en 50 cm ongeveer.

15. Camarin

Camarin Lid

15 jul 2010
    9
    0
    0
    Pas vanaf de 18e week begon mijn buik te groeien en kwam ik dus echt aan. Ik vroeg me ook af of dat wel normaal was, maar de gynaecoloog zei toen dat het per vrouw heel verschillend is. Bij een eerste kind beginnen vrouwen vaak pas echt met groeien rond de 20e week, aangezien babies dan vaak een eerste groeispurt maken. Bij mij klopte dat ook precies. Ik had rond de 18 weken een paar dagen kramp en daarna had ik opeens een buik.

Deel Deze Pagina