Nieuwe berichten bij je abbo's zichtbaar maken?

Discussion in 'Over deze site' started by moniponi, Dec 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moniponi

moniponi Fanatiek lid

Sep 21, 2012
    3,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt mij handig als je onder je eigen naam rechtsboven niet alleen kunt zien of je nieuwe PB's hebt, maar ook of er nieuwe berichten zijn bij je abbo's.

Nu staat dat onder je gebruikersinstellingen, vind ik eigenlijk een rare "achteraf" plek. Voor velen is dat toch de eerste plek om te gaan lezen denk ik, bij je abbo's?

Net zoals op facebook, dat je ergens eenvoudig naar je "nieuwe dingen" kunt gaan - als die er zijn.

Ik schrijf mee in een paar niet zo heel drukke topics, en ik zie nooit in één oogopslag of er iets nieuws bij is gekomen of niet.

2. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,259
    113
    Female
    Wenen
    Ik vind het vooral lastig dat ik nooit kan weten of ik ergens nog gequote ben, tenzij ik elk onderwerp waarop ik heb gereageerd compleet doorlees vanaf de plek van m'n laatste berichtje.. Reageer vaak in topics die ik verder niet meer volg, maar vind het wel vervelend als ik achteraf iemand heb 'genegeerd'..

3. moniponi

moniponi Fanatiek lid

Sep 21, 2012
    3,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat is inderdaad ook verschrikkelijk onhandig! (en beetje ouderwets ook...)

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Ja dit dus, dus als ik ergens gereageerd heb, neem ik vaak meteen een abbo erop, zodat ik even in de gate kan houden of ik nog ergens een reactie op krijg. zo niet dan verwijder ik mijn abbo weer. Laats had ik 54 abonnementen op topics.. hahahahaha..

5. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

Dec 10, 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook onhandig werken. Ik ben echt nog maar net aangemeld hier en heb beetje overal en nergens al wat gelezen en op een paar dingen een reactie gegeven. Maar ik onthou dus echt niet waar dat is geweest en dus ook geen idee of er dan nog reacties op mijn reactie zijn gekomen. Maar ik lees nu van jullie dan je dan abbo kan nemen op zo'n topic om dat beetje in de gaten te houden, wel omslachtig hoor! Vraag me af of anderen daar een handiger maniertje voor hebben...

6. moniponi

moniponi Fanatiek lid

Sep 21, 2012
    3,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt met je eigen naam zoeken naar al je berichten en dan die topics verder lezen. Je kunt ook op je eigen naam zoeken of die genoemd is.

Maar je krijgt geen automatisch abbo (ook een tip voor Beheer!) en ziet dus ook niet automatisch of je ergens genoemd bent, en je ziet ook geen nieuwe reacties in je abbo's als je ingelogd bent.

7. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    please echt geen automatische abbo's gaan doen! Ik kijk altijd bij mijn profiel en dan 'zoek alle berichten van Jusi'.
    Dat vind ik veel fijner dan een abbo.

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Dit is wel ooit zo geweest.

9. moniponi

moniponi Fanatiek lid

Sep 21, 2012
    3,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar je hoeft toch niet bij je abbo's te kijken als je dat niet wilt gebruiken?

Afijn, mijn punt was dat ik net zoals bij pb's graag direct zou zien welke abbo's er nieuwe berichten hebben zodat ik daar op door kan klikken.

10. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Dat is er toch al.... directe links wn dan privé berichten abonnementen enz onder diverse. Helemaal niet moeilijk. ...enkel idd qoute dat je daar geen melding van krijgt mis ik idd ook. ..

11. moniponi

moniponi Fanatiek lid

Sep 21, 2012
    3,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is niet moeilijk, maar wel omslachtig en je ziet het niet idd. Onhandig.

Share This Page