Ervaringen Bugaboo Breezy zonnekap?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bababoe, 26 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.803
    780
    113
    Oke, ik twijfel echt al weken, daarom toch maar een topic geopend. Wij hebben de Bugaboo Donkey en nog geen parasol oid erbij, maar wel de kappen die je verder uit kunt trekken. Nu lijkt het mij dat het daaronder snikheet wordt in de zomer, dus ben ik erover aan het denken om van die Breezy zonnekappen te kopen, waardoor er meer frisse lucht onder de kap kan komen. Die zijn echter ook weer niet echt goedkoop, en heb er dan natuurlijk gelijk twee nodig, vandaar mijn twijfel. Heeft iemand ervaring met deze kappen? Ik vraag me af of het een goed idee is, of toch eigenlijk weggegooid geld voor iets wat je eigenlijk niet nodig hebt. Op internet vind ik enkel een paar reviews van bloggers die heel enthousiast zijn, maar verder niet echt ervaringen van anderen. Zijn er zo weinig mensen die het gebruiken en is het daarom toch eigenlijk maar decadent gedoe? Of echt de moeite waard? Ik hoop zo dat er iemand is die me iets meer kan vertellen :).

2. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.803
    780
    113
    Niemand? Geen wonder dat ik geen reviews kan vinden :)

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wel een bugaboo donkey, maar geen breezy kappen..

4. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.335
    113
    Amsterdam
    Geen ervaring mee, maar een verkoper van bugaboo vertelde dat deze waren gemaakt na vraag uit Australië en dat het in Nederland met de korte periode van mooie weer in verhouding eigenlijk niet de moeite waard is.

5. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.803
    780
    113
    Thanks dames. Siepie, daar ben ik inderdaad ook bang voor, toch maar niet doen dan en op zoek naar een andere oplossing.

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij hebben er een op onze buffalo zitten nu met dit weer, maar eigenlijk ben ik er niet echt bijzonder over te spreken.

De zon schijnt gewoon door het gaas aan de zijkanten heen, waardoor de kleine toch in de zon ligt. Daar had ik nog even niet bij stil gestaan. Alleen bij zon recht van achter (zegmaar op het achterhoofd van je kindje) komt de zon niet door het gaas de wagen in.

Ik ga denk ik dus toch maar weer het (irritante) parasolletje gebruiken en dan de kap gewoon naar beneden. De breezy die klik ik er denk ik op wanneer de kleine slaapt en buiten in de schaduw verder slaapt in de wagen.

Als ik het over zou doen kocht ik die dus niet meer, maar het leek in ieder geval heel handig haha

7. Bloem84

Bloem84 Lid

16 mei 2010
    55
    2
    8
    Wij hadden de breezy op onze Bee, vooral op vakantie vond ik het heel fijn en met name als mijn zoontje ging slapen.. hij wilde altijd in slaap vallen met de kap omhoog dus dan is het wel fijn als er nog wat frisse lucht doorkomt. daarna deed ik de kap naar beneden (stond uiteraard in de schaduw). Ik vind de gewone kap toch wel heel snel heet worden... maar als je het echt alleen voor in Nederland wilt zou ik het anders oplossen!

8. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.803
    780
    113
    Thanks dames nog voor jullie aanvullingen! Ik had het vorige week in een opwelling besteld, maar was niet op voorraad dus nog niet binnen. Ik denk dat ze retour gaan, tenzij we besluiten om de donkey mee te nemen op vakantie.

Deel Deze Pagina