uit eten utrecht

Discussie in 'De lounge' gestart door NoLu, 24 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoLu

NoLu Niet meer actief

Wie weet er een leuk restaurant waar we met zn 2en uit eten kunnen gaan?

2. Tese

Tese Niet meer actief

Gauchos! Zit aan de gracht. Is een argentijn en echt goddelijk lekker!

3. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    heerlijke mexicaan, havana
    zussen
    olivier ook heel leuk, een belgisch restaurant

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Den draeck
    Le connaisseur

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Aal, aan de oudegracht, (helemaal beneden aan de gracht).
    Is tevens wijnlokaal en je kunt er dus hele goede wijnadviezen krijgen.
    Tijd geleden dat we er geweest zijn, (paar jaar terug verhuisd), maar we hebben daar altijd geweldig lekker gegeten :)

6. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
  7. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Eetcafe Bram! Officieel een Eetcafe alleen de kok is heel wat beter!
    Echt heerlijk eten en leuke bediening.!

8. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Utrecht zit natuurlijk vol leuke en lekkere eetgelegenheden dus handig om te weten wat je een beetje zoekt.
    Zoek je iets in het centrum zelf? Chique of meer gezellig eetcafe? Juist wel of geen voorkeur voor bepaalde keuken?
    Andere wensen?

9. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Wij zijn ooit een keer bij de Beleving geweest. Heel goed eten. Zit aan de gracht, en er word live aan je tafel gezongen.

10. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Restaurant Blij, is wat verder uit het centrum, maar heerlijk eten en gezellig, top bediening. Je kunt ook een samsam menu bestellen, vind ik altijd leuk.

El Olivo, tapas, vlakbij het station, lekker knus en prima tapas.

De zakkendrager (zit tegenover El Olivo), goed eten en ook lekker dicht bij het station. Pas nog een erg lekkere risotto gehad.

Humphrey's, zit aan de oude gracht in werfkelders, zeer sfeervol en goed eten. Doet tegelijkertijd chique en relax aan; een beetje alsof je de moulin rouge bent belandt qua aankleding (vind ik iig haha).

Havana is leuk als je goedkoop wilt eten. Komen veel studenten, je kunt tapas en mexicaans/cubaans eten. Is gezellig!

Aandacht voor eten, wat verder uit het centrum maar wel de moeite waard, Italiaanse tapas (zo kun je het denk ik het beste omschrijven), mooi aangekleed, heel open en licht maar toch sfeervol

Ik wil zelf ook nog een keer bij Pret a Porter gaan eten, maar dus nog niet gedaan. Wel ooit een drankje gedaan, erg gezellig daar en de menukaart zag er zeer goed uit. Opium schijnt ook goed te zijn, fusion geloof ik.

En mocht je op een maandag gaan en betaalbaar willen eten, dan raad ik 't Oude Pothuys aan. Op maandag kaasfonduedag, en die is daar goed :) (ik ben kaasverslaafd) Het zit ook in een werfkelder aan de oude gracht, iets verder uit het centrum, maar ook goed te lopen.

Hoop dat je hier wat aan hebt! Dit zijn mijn favorieten iig.

11. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Dit dus... want veel van wat er toch nu toe is genoemd zijn de restaurants waar ik lang geleden kwam om 'prima' te eten voor relatief weinig geld. Als je echt lekker wilt eten, romantisch, bijzonder enz dan zou ik je andere zaakjes aanraden...

12. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Het nachtrestaurant! Echt een aanrader!

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ben ik ook een keer geweest en ik vond de setting wel leuk maar het eten niet zo.

Deel Deze Pagina