ALLES voor TELECOMMUNICATIE vindt u bij PHONE-MASTER, Overtoom 440-442, Amsterdam: CENTRALES, FAXEN, HEADSETS, RECORDERS, CONFERENTIE-TELEFOONS, GSM, BEANTWOORDERS, MUNT-TELEFOONS, DRAADLOZE TELEFOONS, ISDN, ADSL, etc. Ik wil hier graag een telefoon bestellen maar ik vind eigenlijk geen ervaringen met deze winkel als ik Google.. Alleen maar '20 jaar ervaring' etc Heeft iemand hier wel eens iets besteld?
Nee ken het niet, maar ze hebben een feitelijke winkel, vaak komt het dan met webshopartikelen ook wel goed. De site opzich vind ik heel onbetrouwbaar overkomen, zo simpel als die in elkaar zit. Maar die feitelijke winkel zou mij doen overhalen om toch te bestellen, denk ik. Je kunt dan tenminste ergens terecht mocht er echt iets niet goed gaan,
Geen ervaring maar persoonlijk vind ik dat als je een hoop geld uitgeeft, je er wel zeker van moet zijn dat het goed zit. Ik vind het onprofessioneel over komen en zou er dus niet bestellen.
Ik zou er ook nix bestellen. Weet niet of je in de buurt woont? Ander ff langst gaan om te kijken of het pand echt van hun is...