De Sint is nog maar net weg, en ik ben direct al in de kerstsfeer Wat zijn nou echte leuke kerst CD's?
Ik heb de nieuwe kerstcd van Sky Radio gekocht. Een verzamelalbum van 3cd's met alle bekende nummers van de laatste jaren zoals Mariah Carey,Wham John Lennon etc. Heb hem al opgezet en was al helemaal in the mood Was geloof ik 16 of 17 euro bij Mediamarkt. Even een link van Bol.com gebruikt,tis deze cd. bol.com | Sky Radio: Christmas Hits - De Grootste Kerst Hits Ooit Gemaakt, Various...
de foute kerstcd van qmusic is leuk of en dat is er een met alleen nederlandse liedjes en die is leuk al moet je er wel aan wennen en dat is: Ik voel me als een kerstboom zonder piek. M'n oma zou deze cd ook leuk vinden, dus dat zegt genoeg denk ik.
ik vind james last heel mooi maar dat is ieders smaak! James Last and His Orchestra - White Christmas James Last and His Orchestra - Kling Glöckchen klingelingeling en zo zijn dr zijn dr nog veel meer,maar t moet wel je smaak zijn ik luister dit ook niet heel de dag haha neee zo af en toe ff wat anders.