Herkenbaar... hier met 3 ukkies, een bijna fulltime baan en een huishouden van Jan Steen ook zo'n benauwd gevoel. Je mag pb-en. Toch vraag ik mij af hoe anderen al die ballen altijd zo goed in de lucht houden!
de ballen gewoon niet in de lucht houden. loslaten. Besef dat je in de tropenjaren zit. Huishouden jammer dan, bij geen tijd kijken of er geld is voor een schoonmaakster. Werk , af en toe een dag vrij nemen terwijl de rest doorgaat dus inderdaad ALLEEN jij vrij nemen en dan niets aan je huishouden doen maar Puur en alleen voor jezelf zorgen. ga in bad dobberen, ergens lunchen, boek lezen etc. en NIET schuldig voelen. Niemand heeft er iets aan als je overspannen word en je kinderen hebben helemaal niets aan een voorbeeld figuur die niet goed voor zichzelf zorgt , hoe moeten ze dan leren dat het heel belangrijk is goed voor jezelf te zorgen! Het hoeft niet perfect, neem genoegen met goed genoeg.. Echt als de tropen jaren weg zijn, de jongste dus een jaartje of 4 a 5 is komt er weer rust.
Ik ben lang bezig geweest het verhaal goed op papier te krijgen. Zodat het ook logisch is voor mensen die mij niet kennen Alleen kan je via pb maar 5000 tekens versturen. Ik ben al de hele avond bezig om het proberen in te korten. Maar het lukt me maar niet! Ik ga er morgen weer naar kijken.. bedankt weer mensen!
Hoi lieverd, Ik hoef geen PB, daar je al genoeg reacties hebt, maar ik wil je wel een hart onder de riem steken, en wat anderen zeggen? negeren, zij voelen neit wat jij voelt, en oordelen over anderen is zooo makkelijk, maar het draait toch echt allemaal om jou, daarna je gezin en dan een heel eind verder de rest van de wereld, incl familie. Veel sterkte en durf voor jezelf op te komen!!!!
Je kan ook het verhaal in 2en dan 2x versturen of een (weet. Iet zeker of het werk hier) een reply op je bericht.