Iemand mijn libido gezien ?

Discussie in 'De lounge' gestart door SuperWokkel, 12 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.812
    32.715
    113
    Wij gebruiken condooms. Geen groot risico hoor. Bij goed gebruik net zo veilig als hormonale anticonceptie.
     
  2. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.812
    32.715
    113
    Zin maken en daadwerkelijk dan zin krijgen is prima, maar je moet niet over je eigen grenzen gaan, dan ben je verder van huis. Het moet geen tegenzin worden, doordat er druk op staat bijvoorbeeld.
     
  3. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.821
    14.155
    113
    mja...dat werkte hier ook niet helemaal. Zie banner...8 dagen menstruatie dus op dag 11 halloooo schattie, normaliter nog veilig...Hoppa direct raak...Niet helemaal de bedoeling maar goed.

    En dan ben je 2.5 jaar aan t mikken geweest voordat je de eerste positieve test ooit had. Heb m al gevraagd of hij een aimbot had geinstalleerd

    Dr gaat nu wel een knip in bij hem. Mooi geweest, ongeacht hoe dit afloopt.
     
  4. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.139
    15.210
    113
    Met de mirena had ik hetzelfde. Nu heb ik een ballerine en is het eerder de andere kant op doorgeslagen :oops:
     
  5. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.501
    2.398
    113
    Dat ben ik helemaal met je eens.
     
    suus1983 vindt dit leuk.
  6. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.501
    2.398
    113
    Voorzichtig gefeliciteerd.
     
    Vero0504 vindt dit leuk.
  7. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw
    Waar ben je onzeker over?

    Misschien als je dat stukje oplost dat je zelf meer zin hebt?


    Bijv ik ben héél onzeker over de onderkant van mijn buik. Ik trek dus of een shirtje aan en body of een korset. Ik voel me daarin heel prettig. Maar moet eerlijk zeggen dat laag libido (ondanks de pil) hier niet speelt. Eerder te hoog
     
  8. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.006
    17.029
    113
    Vrouw
    Dit is zo herkenbaar... alleen vind ik het de laatste tijd heel lastig om tijd voor mezelf te hebben, ik ging vaak lunchen met m'n zusje oid. Dat is nu een beetje weggevallen. De weekenden zijn ook iedere week hetzelfde hier, ligt er een beetje aan welk weer het is.
     
  9. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.006
    17.029
    113
    Vrouw
    Dat lijkt me dus echt niks. Maar vind het heel lastig. Hebben het over sterilisatie gehad, maar zijn beide nog jong (30) Dus dat willen we echt niet. Maar ben zo zat van die hormonen zooi in m'n lijf
     
  10. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.113
    2.002
    113
    Herkenbaar, bij mij lag het ook echt aan de hormonen.
    Hierdoor wou ik geen hormonale anticonceptie meer.
    Maar door vermoeden endometriose moest ik wel weer. Nu dus weer een laag libido maar geen pijn meer. Frustrerend maar de pijn niet waard.
    Wat mij helpt is om de eerste paar minuten er even een speeltje bij te pakken (ik zweer bij de satisfyer pro 2), hierdoor lijkt mijn lichaam wat meer aan te gaan ;) Vond mijn vriend wat lastig eerst maar uitgelegd dat dit echt door hormonale anticonceptie komt en ik net wat andere stimulans nu nodig heb.
     
  11. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.911
    1.188
    113
    Nederland
    #31 G89, 13 apr 2021
    Laatst bewerkt: 13 apr 2021
    Zo doen wij dat ook. Geen hormonen meer en voel me echt zo veel beter, los van mijn libido. Die was echt vet beneden het vriespunt met anticonceptie. Wij doen aan voor het zingen de kerk uit, maar weten allebei het “risico” dat we vrijen zonder voorbehoedmiddelen, dus als ik zwanger zou raken dan is het gewoon welkom.

    Nu moet ik wel zeggen dat mijn cyclus regelmatig is 27/28 dagen en altijd mijn eisprong voel, geen idee of hij dan springt of staat op springen, maar altijd rond de 14/15e dag dus een aantal dagen van de voren hebben we gewoon geen seks tot een aantal dagen na mijn eisprong.
     
  12. SuperWokkel

    SuperWokkel Actief lid

    14 jan 2021
    128
    227
    43
    Vrouw
    Ik denk dat bij mij de angst om zwanger te raken ook deels mee speelt. ( ondanks alle voorbehoedsmiddelen )
    Heb het behoorlijk zwaar gehad na de geboorte van de 2e , vooral geestelijk.
    Het is al wel beter geworden maar blijft toch een dingetje.
    En ik als ik het zo lees dan moet ik echt eens in gesprek over mijn mirena spiraal.
    Dat is me nu wel duidelijk
     
    Lynx en pippa26 vinden dit leuk.
  13. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.911
    1.188
    113
    Nederland
    Nou, wat een ding hè!! Die moet elke vrouw in haar nachtkastje hebben:D
     
    LizMe vindt dit leuk.
  14. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.911
    1.188
    113
    Nederland
    En de koperspiraal, is dat niets voor je? Dit bevat geen hormonen.
     
  15. SuperWokkel

    SuperWokkel Actief lid

    14 jan 2021
    128
    227
    43
    Vrouw
    Dat zou ik zeker nog kunnen overwegen.
    En anders de condooms maar weer uit de kast.
     
    G89 vindt dit leuk.
  16. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    dit precies, wow wat een verschil allemaal :) bij mij nu iets langer maar voel me echt bevrijd :oops:

    edit: team condoom hier hoor, gewoon doen
     
    suus1983 vindt dit leuk.
  17. Manderijntje

    Manderijntje Fanatiek lid

    23 jan 2014
    1.162
    1.328
    113
    Wij gebruiken al 8 jaar condooms en het is nog nooit misgegaan. Nooit een gescheurde/kapotte condoom gehad. Ik vind de pil bijv minder betrouwbaar omdat dat niet te controleren is. Terwijl je bij condoomgebruik in principe na iedere keer kunt controleren.
     
    suus1983 vindt dit leuk.
  18. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.812
    32.715
    113
    Ja precies. Achteraf vind ik het zo jammer dat ik me altijd ie tijd zo heb laten voelen door zo'n stomme pil. Voel me veel beter zonder. Hier ook condoomgebruik. Bevalt prima tot nu toe
     
    pippa26 vindt dit leuk.
  19. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Je bent onzeker schrijf je in je bericht.
    Heeft dit bijvoorbeeld met je lichaam/gewicht te maken?

    Ik merk echt dat als ik zwaarder weeg dan een bepaald aantal kgs, ik mezelf echt onaantrekkelijk ga voelen. Terwijl ik me juist sexy voel als ik eronder zit qua gewicht. :o:

    Misschien een nieuw setje kleding + lingerie aanschaffen? Om wat meer in de stemming te komen? Kapper? Misschien voel je je dan wat minder onzeker, en heb je wellicht iets meer zin.
     
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Je cyclus bijhouden werkt alleen als die zeer regelmatig is. Hier dus absoluut niet. Was me niet eens bewust van een cyclus dit keer.

    Condooms haat ik ook vreselijk. Ik denk dat ik 1 van de weinigen ben die er echt issues mee heeft haha. Maargoed wij hebben die eigenlijk nooit hoeven gebruiken (wij zaten of wel in de kinderwens modus of ik had een spiraal).
    Na verwijderen Kyleena hadden we een spontane zwangerschap in geen 180 jaar verwacht (zie hierboven) maar we hadden allang uitgesproken tegen elkaar dat mocht het ooit toch zo ver komen, het ook echt zo had moeten zijn en we dit geen probleem zouden vinden. Niet wetende dat ik dus ook daadwerkelijk zwanger zou worden heel spoedig. Je kan je voorstellen hoe dit echt als voorbestemd voelde en hoe dit als kadootje voelt voor ons. Na 2 zware trajecten hebben we dit gewoon helemaal zelf gedaan! :D Elk moment nog blij geweest!

    Na de bevalling van nummer 3 zullen we serieuze stappen moeten zetten. Want we zijn het wel echt eens: het blijft bij 3. Hormonale ac gaan we echt niet doen. Dan keldert mijn libido weer naar -10. Man zegt geen knip te willen, maar eigenlijk vind ik dat ik wel genoeg gedaan heb de afgelopen jaren :roflmao:.
    Condooms vinden we beiden niks, maar we gaan niet bewust meer risico nemen na ons 3e avontuurtje haha.

    Het verandert natuurlijk wel mochten we die wens nog wel hebben voor een vierde. Dan zouden we zoiets hebben van 'we zien wel'. Maar het blijft echt hierbij dus er komt niks meer in zonder bescherming hier :|
     

Deel Deze Pagina