Iemand mijn libido gezien ?

Discussie in 'De lounge' gestart door SuperWokkel, 12 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Wat grappig. Ik merk juist dat kleding of kapper of wat dan ook helemaal niks doet voor mijn libido. Tuurlijk is goede verzorging essentieel. Ik krijg ook geen zin in mijn man als hij zich totaal niet meer zou scheren, zijn haar liet verslonzen en elke dag zijn lelijke rode trainingsbroek aan trok (dat ding is zo lelijk, ik moet m ritueel verbranden maar het is zn lievelings avondbroek die hij al 100 jaar heeft).

    Ik merk juist dat we beiden meer zin hebben/krijgen als we mentaal meer connecten. Dus echt als team fungeren vd kinderen, elkaar helpen en de ruimte geven wanneer nodig zonder verdere uitleg, gewoon de spontane knuffels waaruit je de liefde van de ander voelt. Lekker in elkaars armen kruipen zonder te praten (ook al heb je genoeg te bespreken omdat je elkaar die dag afgesnauwd hebt wegens drukte). Of elkaar verrassen met kleine dingen waardoor je weer even beseft hoe goed je het hebt. Dat vind ik veel aantrekkelijker.
    Daar heb ik die poppenkast eromheen dan niet voor nodig. Zou niet weten waar ik de tijd vandaag moet halen om een hele avond alles uit de kast te halen voor een romantische avond eigenlijk. Heb daar ook niet altijd zin in, want soms is al die moeite helemaal niet nodig. Wel het gevoel dat je samen een team bent en op elkaar kunt bouwen. Ik denk dat dat een heel ander soort zelfverzekerdheid geeft en ook heel bepalend is hoe je een vrijpartij in gaat en hoe intens je die beleeft samen. Kan het ook niet zo goed uitleggen eigenlijk. Als ik dit zo lees snap ik zelf precies wat ik bedoel maar ik kan me ook voorstellen dat een ander denkt: wtf klets jij nou ;)
     
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Wat ik kort samengevat bedoel: soms heb je geen woorden of poespas nodig om de meest intense momenten in bed te beleven. Geen ellenlange voorbereidingen of doordachte acties.
    Wel nodig: weg met hormonale ac, weg met stress, weg met te veel gedachtes of lijstjes. Gewoon zien hoe het loopt en soms idd gewoon beginnen met een goede kus. Loopt het uit op meer, prima. Zo niet, ook helemaal prima.
     
    Spoetnik vindt dit leuk.
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Ik snap goed wat je bedoelt en ben het er helemaal mee eens. Voor mij werkt het in elk geval wel ook zo.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh en het laatste wat ik erover wil zeggen haha: soms helpt een spontane massage ook :eek:
    Ik ben daar nooit zo van. Vind het wat awkward en word altijd kietelig. Maar laatst had ik onwijs last van mijn nek en vroeg ik mijn man om echt even mijn nek te masseren. Zonder bijbedoelingen van weers kanten dus.
    Maar man man man wat was dat aantrekkelijk :p
     
  5. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.113
    2.002
    113
    Helemaal met je eens! ik kan juist enorm verliefd weer op hem worden als hij ineens iets heel leuks doet met zijn dochter of als we echt een team zijn inderdaad.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. bunchy

    bunchy VIP lid

    21 aug 2009
    6.432
    483
    83
    eens! Ook mijn advies... soms gewoonde drempel over, zin maken.. dan ben je achteraf blij en is man ook weer blij
    Een seksuele relatie onderhouden betekent werken, gaat niet altijd vanzelf!
     
    Spectre vindt dit leuk.
  7. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw

    Grotendeels mee eens hoor. Maar ik heb echt een probleem met mijn buik. Als dat bedekt is walg ik niet van mezelf. Dat scheelt heel veel in zelf vertrouwen
     
  8. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Snap ik. Lijkt me wel lastig want ik weet zeker dat jouw man echt niet van jou walgt ;)

    helpt het ook niet als je je volledig op hem focust? Dus dat je hem ook ziet genieten van jullie en dat je het iets meer kunt los laten? Geloof mij wanneer ik zeg dat ik dikwijls in de spiegel kijk en ook flink baal. Maar tijdens intieme momenten ben ik eigenlijk niet bezig met mijn eigen lichaam zelf maar meer met het moment samen!
     
  9. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw

    Klopt. Maar ik kan zonder dat te bedekken écht niet genieten. Ik ben dan een compleet ander mens. Ook niet echt aantrekkelijk:roflmao:
    Terwijl er zijn veel 'sexy' manieren om het te bedekken waar we beide vrolijk van worden:p
     
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh dat is jammer :)
     
  11. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Maar dit vind ik ook weer wat negatief klinken. Zeker als je spreekt over ‘werken’ en ‘man ook weer blij’. Een huwelijk is werken. Een relatie is werken. Communiceren is werken. Dingen leren accepteren is werken. Maar seks is voor mij niet werken hoor. Dat is voor mij een geheel gelijkwaardige relatie is het teken van genieten en lol hebben. Mocht het ook maar op 1 moment voelen als ‘moeten’ of ‘werken’ dan zou ik dat persoonlijk echt heel rot vinden
     
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Wat natuurlijk niet wil zeggen dat man wel eens zin heeft en ik niet.
    dan heeft ie overigens echt dikke vette pech!
     
  13. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Dat kan natuurlijk. Maar ze schrijft in haar eerste post dat ze zich onzeker voelt. Misschien voelt ze zich onzeker qua uiterlijk, of misschien wel op een ander vlak


    Dan zou het wel kunnen helpen om je eigen net even een kleine boost te geven waar je misschien wel wat meer zelfvertrouwen krijgt, waardoor je je wat prettiger in je vel voelt.

    Ik vind mijn vriend ook aantrekkelijker in kleding die ik mooi vind, dan in kleding die ik lelijk vind. Dus daar kan ik al meer zin van krijgen :p
     
  14. Golden1213

    Golden1213 Fanatiek lid

    14 apr 2020
    2.439
    1.825
    113
    Juist, en dan kan het voorkomen dat het wegvalt. Voorheen gingen we nog andere dingen ondernemen en dat is stukken minder. Misschien kun je iets anders bedenken om te doen voor jezelf?
     
    Spectre vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina