Hoi allemaal, Als eerste sorry voor de vage titel maar ik zou even geen andere weten. Het gaat namenlijk echt om de vraag wie herkend dit. Ik heb namenlijk vanaf afgelopen zaterdag last van een misselijk gevoel , als ik op sta, of als mijn liefje 's ochtends te snel in de auto optrekt. De laatste 2 dagen begin ik ook last van mijn buik te krijgen. Geen normale ongi pijnen, daar heb ik nooit echt last van gehad maar meer alsof er een vuist/harde bal/o.i.d in mijn buik zit. Als ik mijn buikspieren aanspan tijdens oefeningen (doe aan aquajoggen) lijkt de onderkant van mijn buik niet mee te doen/ minder aan te spannen is. Herkend iemand dit? Ik vind het namenlijk raar. Ik zou volgens mijn cyclus voor de pil tussen zondag en dinsdag ongi moeten worden. Raar verhaal, ik weet het maar ik ben benieuwt of iemand dit herkend en wat er misschien aan te doen is. Groetjes, Krissa
hoi nou ik weet niet of ik zwanger ben maar ik heb wel hetzelfde met die buikspieren net alsof ik ze overbelast heb. ook als ik hoest moet plassen of buk . heel raar net alsof ik ze teveel heb gebruikt. latn we hopen dat dit wat betekend en dat misselijk zijn is wel een symptoom maar ja ik was vorige maand ook misselijk etc en dat was gewoon ontpilen je lichaam kan rare dingen met je doen (spelletjes spelen) duimen maar groetjes mik
Ik herken het heel erg. Week voordat ik positief teste had ik ook erg last van mijn onderbuik. Echt zo'n zwaar gevoel. Ook heel erg misselijk. Niet constant maar echt met vlagen. Uiteindelijk werd ik vooral gek van de misselijkheid en heb ik een week voor eigenlijke nod postitief getest. Zie dat jij ook bijna mag testen succes. Zal voor je duimen op een positief resultaat.
Hoi Dames, Het is dus onduidelijk maar het kan zeker nog ontpillen zijn aanegzien ik na het stoppen met de pil nog geen normale cyclus heb gehad. Vanochtend heb ik een test gedaan maar deze was negatief. Nu maar afwachten en hopen dat mijn cyclus gauw op orde is en anders maar gaan tempen. Bedankt voor jullie reacties. Krissa
veel geluk gewenst en ik hoop dat het snel zo voor je mag zijn. misschien i het al maar inderdaad vorige maand had ik ook symptomen en toen was ik aan het ontpillen. je lichaam kan je goed vor de gek houden. nu heb ik ook symptomen maar probeer toch niet teveel te hopen succes groetjes mik