De dochter van mijn vriend wordt binnenkort 5 jaar en we hebben geen idee wat we moeten kopen Heeft iemand tips?
Fiets, lego of playmobiel, mooi setje kleren, kettinkje, armbandje, wekker, rolschaatsen/skeelers. Kan me voorstellen dat het erg moeilijk is. Succes.
Skeelers zaten wij ook aan te denken, tja wat moet je een meisje geven wat hier maar een weekend in per twee weken is.
Lego friends is hier een daverend succes! Verder is onze oudste gek van barbie, littlest petshop, my little pony, en eigenlijk al die meisjes-speelfiguurtjes: als het maar roze enzo is Verkleedkleren, winkelspullen, speelhuisjes: ook allemaal zeer geliefd
Playmobil, knutselspullen. Maar ik vind iets van een armbandje of ander sieraad ofzo ook wel mooi, juist omdat ze maar zo weinig bij jullie is. Heeft ze iets om aan jullie te denken, zeg maar.
Dat is idd een leuk idee een armband of ketting. helaas gaat het niet mee naar mama, die kan dat niet echt waarderen alles raakt daar "kwijt".
Je geeft hetzelfde als wanneer ze bij jullie zou wonen. 'T is toch de dochter van je vriend. Geef haar iets wat ze bij jullie nog niet heeft. 'N leuk spel kan trouwens ook. Hinkeltwister of zoiets, kunnen jullie ook gwzellig met z'n allen geven en het kan bij jullie blijven zodat het niet 'kwijt raakt'.
Bedankt allemaal, denk dat we er bijna uit zijn: Skeelers + toebehoren Hello Kitty horloge Lego friends Nog een paar kleine dingetjes erbij zoeken
Oh en in die categorie is er natuurlijk ook nog filly (paardjes) En 300 andere schattige wezentjes. Fur real friends..
Haha, ja in de meidenhoek kun je wel doorgaan... Jongensspeelgoed is wat lastiger, maar meiden kunnen echt eindeloos schattige speelfiguurtjes blijven verzamelen. Lalaloopsy is hier ook zeer geliefd