jongenskledingsmerken met maat 110-116

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by belize, Aug 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ik koop vaak esprit maar nu zitten we een beetje tussen de maten in (vooral shirts) esprit hft de maat 104-110 en dat is nu klein aan het worden. de volgende maat is 116-122. nou ondergoedin deze maat past perfekt van esprit. maar sommige truien en vesten en shirtjes zijn nog te groot. ik wilde weten: welke merken hebben de maat 110-116?

ik weet dat hema dat hft. maar welke merken verder hebben die maat?
    wie weet dat?of maat 116?voor winter kleding...(maat 114 is ook ok als kleding stuk niet te smal valt)

alvast bedankt vr de berichtjes!

2. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    zo weinig om er uit te kiezen weer qua jongens kleding. meisjes kleding is vaak veel makkelijker. vr een jongen denkt men spijkerbroek spijkerbroek spijkerbroek vaak.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind juist dat er tegenwoordig voor jongens ook hele leuke dingen te krijgen zijn! Milan heeft echt broeken in alle kleuren van de regenboog in zijn kast hangen. In de zomer met een leuk shirt/polo en in de winter met een mooie trui of een longsleeve of blouse met vest.

Bij de WE hebben ze trouwens maat 110/116. En ook erg leuke dingen vaak! Verder koop ik een beetje overal en nergens, maar 110/116 of 116 is wel makkelijk te vinden hoor!

4. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

Jun 9, 2013
    1,868
    2
    38
    Mexx, benetton (in cm), H&M, Name it, eigenlijk bijna allemaal vind ik. Esprit is een van de weinigen die 92/98 en 104/110 heeft, ipv 98/104 en 110/116.

5. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    linda, ja het klopt van die kleurrijke broeken....toch hebben meisjes meer keuze vind ik...

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha, dat is waar!! Ik heb het geluk dat ik het gewoon allebei mag/kan kopen ;).

7. adi

adi Niet meer actief

Dat is vooral omdat je veel meer soorten kleding hebt voor meisjes ( rokken, broeken, jurken, treggings enz)
    Maar mijn ervaring is dat er niet meer longsleves voor meisjes hangen dan voor jongens.

8. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    in het begin van seizon wel denk ik maar binnen n paar weken zijn jongens kledingstukken gewoon op!!!maten zijn op...terwijl meisjes kleding steeds wordt nagevuld...maar jullie letten er beter op denk ik.ik heb alleen een jongen...

qua soorten kleding, tja ik zoek bijvoorbeeld spencers, kargo broeken, broeken met voering, wollenbroeken, pyama's...wat je vaak hebt is spijkerbroeken; tegenwoordig met veel kleuren; dat wel.

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hmm zal wel aan mij liggen maar ik vind dit juist 1 van de gemakkelijkste maten voor een jongen en juist veel keuze! En ik ben echt moeilijk in kleding kiezen voor jongens ;)

10. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ja dat kan wel Veronique.maar ik wil het eigenlijk op n rij hebben welke winkels die maat hebben.110-116. want ik onthoud dat allemaal niet. ik vind het zo moeilijk om te winkelen vr zoontje, nog altijd veel stress om kleding te kopen. ook vr mezelf helaas. gelukkig past zoontje in sommige merken heel mooi in. zoals esprit. qua broeken hft hij al mooie corduyo broeken in maat 116 en maat 114. prima. al klaar met ondergoed inkopen. he-he. maar ik krijg hier zoveel stress van...in de winkels lukt het echt niet, dus op internet, met minder stress probeer ik...het ligt dus aan mij ben ik bang...

11. adi

adi Niet meer actief

Heb je die stress altijd gehad Belize? Of komt dat ergens door? (moeilijke pasvorm zoon of zo?)

Lijkt me inderdaad best moeilijk, ik vind kleding kopen ideale ontspanning ( slecht voor mijn portemonnee).

Zover ik het weet in die maten:
    - WE;
    - Mexx geloof ik
    - V&d

12. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ja altijd al gehad. ik heb het vr mijn eigen kleding ook. toen ik jong was vond ik het onverdragelijk met vriendinnen op stap. omdat zij alles wilden passen uitproberen. en toch niks kopen...arrgh. ik heb geen afwijkende pasvorm of zo...

zoontje was n big baby, maar goed, niet zo moeilijk qua pas vorm. nu ook, hij is in maat van zijn leeftijd. bovenkleding onder kleding hetzelfde. ik hoef geen verschillende maten zoeken of zo...

maar het blijft stressvol vr mij. ik weet niet waar het aan ligt. toch vind ik het 'geen belangrijk genoeg' probleem om hiermee een zelfonderzoek aan te gaan of zo...ik zou niet weten waar het aan ligt. ik besef wel dat vr heel veel vrouwen winkelen juist ontspannend werkt.

13. Miss T

Miss T Fanatiek lid

May 3, 2012
    4,367
    306
    83
    Troost je, Belize: ik vind winkelen voor mijn dochter ook niet ontspannend.

Ik weet niet wat je budget is, maar heb je al eens gekeken bij Sturdy? Dat is het vervolg op Feetje. Of bij LCKR. Die hebben ook leuke, stoere kleding.

Ondergoed koop ik op de markt van het merk Beeren. Dat merk verkopen ze ook voor jongens.

14. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,136
    8,868
    113
    Bijna alle merken hebben die maat...Esprit is inderdaad afwijkend en bv. Wibra ook.

15. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    gelukkig maar! lckr is nu le chic voor boys of is dat lockerroom?pfff. ik zag dat le chic (s&d le chic) nu iets anders heet...de hele tijd zocht ik het maar hoe kon ik weten dat de merknaam was veranderd. le chic past nog altijd heel goed bij mijn jongen. het is saltydog maar dan iets chic-er.
    sturdy ga ik googlen! bedankt vr je reactie. leuk te horen dat ik niet de enige ben met stress! en ja je had ook babyface bijvoorbeeld vorig jaar. die vind ik ook niet meer. dat zijn groot vallende merken. passen goed bij mijn jongen...

ik heb de ondergoed sektie al af gelukkig.

16. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    hahaha, die indruk had ik echt niet.gelukkig maar. gelukkig had esprit de maat 104-110 lang gebruikt. nog steeds heb ik jogging broekjes in die maat.

17. Miss T

Miss T Fanatiek lid

May 3, 2012
    4,367
    306
    83
    Collection Boys | LCKR

Sturdy - Jongenskleding | Officiële website

18. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
  19. Miss T

Miss T Fanatiek lid

May 3, 2012
    4,367
    306
    83
    Ik zit niet in de 'jongensmerken', maar ik zal nog eens nadenken voor je.

20. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    heel lief heel lief missT!!!

is best belangrijk om het goed te doen allemaal op internet. want zoontje kan een kind afkeuren wegens zijn kleding!!!binnenkort doet hij het allemaal zelf verwacht ik...

Share This Page