Jij idealiseert deze man.. hij lijkt zo geweldig.. maar wat een looser.. je moet alleen maar blij zijn dat je ervan af bent. Vreselijk. Jij verandert hem echt niet, hij heeft jou totaal in zijn macht. Als jij opnieuw met hem in zee gaat zal jij zelf slachtoffer worden. Deze man is niet normaal, ziek in zijn hoofd. Geef jezelf een gigantische schop onder je hol en kom uit die slachtofferrol! Hop, het leven weer in, sta open voor nieuwe dingen en maak er wat van! Vier het feit dat jij van hem af bent! Is er nog popcorn?
Ik weet niet of ik nou om dit topic moet lachen, gillen, me irriteren, verbazen of boos moet worden. Mijn gezicht staat in ieder geval zo (zie bijlage):
Nou ja, iemand kan natuurlijk niet voor jou bepalen na hoeveel weken je er pas verdriet om mag hebben, of dat nu een week is of 10 jaar.. en tuurlijk zit daar verschil in, maar het punt is wat hier ook al is genoemd: mis je hem of mis je een persoon in je leven die er voor je is?
Ik miste hem wel echt. Gelukkig gaat het met mij alweer een heel stuk beter en is het missen (bijna) weg.
Inderdaad, dat zie ik nu in! Hoe langer het nu duurt hoe meer ik in zie dat een "toekomst" samen met zon man totaal niet bij me past. Daar is gewoon totaal geen toekomst mee.....
Wat ik al schreef, ben ik gaan zien dat dit gewoon niet goed was. Daardoor is er bij mij heel rigoureus een knop omgegaan, misschien maar goed ook.
Wat goed om te horen dat het je is gelukt om de knop om te zetten door te beseffen dat een relatie met deze man niet goed voor je was. Dat is dus PRECIES wat we je probeerden duidelijk te maken. (Al merk ik toch nog wel een aarzeling bij jou door het woordje "misschien'. Ik hoop oprecht dat je over een paar dagen/weken volmondig kunt zeggen dat je volledig achter jouw keuze staat om hem los te laten. )