"lady gaga is voor mij een levens style ze heeft mijn leven gemaakt hoe ik nu ben " euh? Ben ik heel gemeen als ik nu zeg dat ik vind dat je wel vreselijk kortzichtig bent, hoe kan een zangeres die je niet eens "kent" jou maken zoals je nu bent? De mensen om je heen die je liefde en aandacht geven, je kinderen, je collega's, je vrienden en de omgeving waarin je leeft maken je zoals je bent. Niet een popzangeres 8000 kilometer verderop in Amerika. Sorry
Misschien moet je er overheen stappen, en als je je er zo aan stoort moet je er wat van zeggen of ze minder zien. Ik snap hoe dan ook niet dat je mensen heel veel ziet die jou dus zo overduidelijk helemaal in de stress jagen. Beetje onvolwassen. Van beide kanten.
sorry maar iedereen kopieerd... als dit niet zo zoou zijn, zouden er geen "trends" bestaan. en begrijp me niet verkeerd, ik ken ook wel iemand die altijd het zelfde moet hebben als een ander (eerst hetzelfde als ik en nu wij geen vriendinnen meer zijn hetzelfde als haar "nieuwe" vriendin) maar maakte me er nooit zo druk om... vond het wel leuk dat mijn smaak blijkbaar ook bij haar in smaak viel!
Vind jammer dat niemand mij begrijpt en me aanvalt op mijn tattoo echt jammer ik wilde alleen even me ei kwijt omdat ik er nog wel heel erg mee zit maar krijg er niet echt advies of normale reactie heb nu spijt dat ik dit hier geplaatst heb. Ja en me tattoo zit er nu al op kan hem niet meer weg halen anders had ik dat wel gedaan. Ik vraag geen mening over mijn tattoo ik vraag tips om hun te vragen ermee te stoppen maar goed word ik aangevallen op mijn tattoo nu al spijt van dat ik hem heb laten zetten. Gaga is voor mij een live style door haar muziek voel ik me beter net zoals iemand anders dat misschien heeft met Madonna of jlo enz Er zijn altijd extreme fans en ik ben er zo 1 maar blijkbaar mag ik niet zo zijn jammer tog weer . Jammer dat ik op dit formum niet geaccepteerd word zoals ik ben zo voelt het nu bij mij. Van mij mag dit topic gesloten worden De groeten gaga fan
Omg...veel meer kan ik niet typen.. Je tattoo willen verwijderen omdat een aantal zpers zeggen dat jij ook na-aapt wtf..kan hoor, laseren, maak je ze vast gelukkig mee
Serieus? Wil je er nu alweer vanaf? En als je je zo irriteerd aan je fam. die je naaapt, dan zou ik er zo min mogelijk mee omgaan. Je kunt ze niks verbieden hoor. Ik snap best dat het niet altijd leuk is maar je kunt er weinig aan doen denk ik. Alleen zo min mogelijk mee omgaan.
Ik ben het helemaal eens met Coquelicot. (Had je een nog moeilijkere naam kunnen kiezen? ) En je meent toch niet serieus dat je spijt van je tattoo hebt door wat sommige medeforummers zeggen?? Kom op!
Ik vind het nogal verwarrend Je voelt je ook snel aangevallen valt me op. Tuurlijk mag je zijn hoe je wil zijn, maar bij het openen van een topic zijn reacties te verwachten. Misschien niet altijd wat je wil lezen. Ik zou me er ook niet druk om maken. En idd heb je zelf een tattoo van Lady Gaga en zie je haar echt als voorbeeld heb ik het idee. Moet je natuurlijk zelf weten. Maar dat je dan nu alweer zegt dat je je tattoo niet meer kan verwijderen maar het anders wel had gedaan? Ik snap er even niks meer van.
jeetje, hoe oud ben je eigenlijk? Dat jij zo bezig bent dat iemand jou ''nadoet'' .. Je bent niet enigste die iets heeft op de aarde.. er zijn duizenden die zelfde dingen hebben als jij .. alleen focus jij toevallig op een persoon .. sorry echt kinderachtig and very highschool
Ja erg hè sommige mensen mijn oudste 2 konden zonder zeiwielen haar zoontje nou ook. mijn jongste ging op het potje haar jongste ook. Mijn kinderen mogen doordeweeks half 8 naar bed die van hun hun mogen nou ook ipv. 6 uur om half 8. En dan tegen iedereen zeggen ja ik vond dat hun dat nou wel eens moeten leren enzo. Zelfde telefoon kopen dan heb ik weer een nieuwe na een jaar en dan is het oow ja die wou ik ook net halen. En zo kan ik nog even doorgaan.
Tja we zijn kuddedieren he. Het zou me echt een worst wezen als iemand ook alles wilde hebben/koopt als ik heb. Kennelijk kunnen ze het niet zelf verzinnen of vinden ze dat ik een goede smaak heb. Ik zie het dan meer als een compliment. Ik snap niet echt dat je daar last van kan hebben?
Wij kennen de andere kant.. De buurvrouw van mijn moeder vind dat zij overal het alleen recht op heeft. Terwijl bijvoorbeeld met trends of merken zoals Mi Moneda en Buddha to Buddha iedereen er een periode mee loopt. Zij is dus steeds boos en gepikeerd omdat zij vind dat vooral mijn moeder, maar ook mijn zusje en ik haar specifiek nadoen. Dat is juist vervelend, want mijn moeder durft nu amper nog te kopen wat in de mode is en zij mooi vind, bang dat ze weer commentaar krijgt. Dus ik vind juist zulke mensen die denken dat iedereen HUN na-aapt zeikerds!
Mijn tip voor jou: geef aan dat het je dwars zit en wil je dat niet dan negeren en accepteren. Of zie het zo: zoals die lady gaga jouw voorbeeld is, zo ziet diegene jou als haar voorbeeld.
Weet niet wat cynisch is maar dit is echt gebeurd ze zei ook ook kan die van jou dat dan moet die van mij dat ook maar haha