Iemand na doen waarom?

Discussie in 'De lounge' gestart door ladygaga, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

Vind een tatoo van iemand iets heel anders dan iemand compleet kopieren. Als je nu echt alles hetzelfde zou gaan doen als GAGA. Maar een tatoo of zo dat noem ik gewoon normaal fan.

2. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    LB: Lekker belangrijk.

Eerlijk gezegd zou het mij aan mijn anus kunnen oxideren als iemand zulk gedrag vertoont.

'Loslaten' zou ik zeggen. Zonde van je tijd om je daar druk over te maken zeg!

Het verandert toch niets aan de dingen die jij hebt/leuk vindt/doet?

3. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    working mum:
    Haar man zegt wel: kopieer toch eens niet alles, en: laat ons kind zicht in zijn eigen tempo ontwikkelen, maar hij kan po de een of andere manier de handrem niet aantrekken bij haar

4. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Dan heeft híj een groter probleem, lijkt me.

5. mona23

mona23 Niet meer actief

Hoe oud ben je eigenlijk? Je komt me erg kinderachtig over. Maak je over wat anders druk zeg...

6. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Mona, bedoel je mij?

7. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Leedvermaak hier zeg haha

Maar maak je niet zo druk om alles joh.. Dat maakt t leven een stuk makkelijker:)

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik had ook een vriendin die me vaak nadeed met kleding enzo, da vroeg ze waar ik het gekocht had als ik iets nieuws aan trok. Eerst zei ik altijd dat ik het niet meer wist omdat ik niet wilde dat zij het ook ging kopen en nu denk ik gewoon ach ..als zij daar blij van wordt. Uiteindelijk is het ook veel minder geworden Ik vind het ook wel een eer haha ze vindt blijkbaar mijn leven leuk ;)

Deel Deze Pagina