Slijmprop verloren??

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nonnie28, Jun 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

Nov 18, 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Goeiemorgen allemaal!

Ik denk dat ik vanaf gisterenavond beetje bij beetje mijn slijmprop aan het verliezen ben, maar ik weet het niet zeker. Bij mn eerste bevalling gebeurde dit tijdens de bevalling dus heb er weinig van meegekregen, de VK ving het op.

Er komt nu telkens na het plassen heel dik slijm mee, wel vrij helder maar echt in klontjes ( lekker praatje op de vroege ochtend sorry!!)

Zou dit de slijmprop kunnen zijn??

Gr, Manon

2. Bri

Bri Niet meer actief

Zou best kunnen, ik heb dit ook zo gehad voor de geboorte van ukkie. Er zaten ook bloedspoortjes in het slijm.
    Bij mij begon dit pas toen ik ook al weeën had. Maar het kan ook nog een tijdje duren voor je bevalling echt op gang komt!
    Sterkte met afwachten.

3. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Spannend !
    Het zou heel goed de slijmprop kunnen zijn

4. appelthee

appelthee Niet meer actief

zou hete goed de slijmprop kunnen zijn!! maar ik heb ook gehoort dat dat niet veel wil zeggen, want je je lichaam maakt weer nieuw aan, maar of dat waar is.

ik zelf ben de prop beetjes bij beetjes gaan verliezen tijdens de bevalling

5. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

Jul 15, 2008
    564
    0
    0
    Ik verloor 'm de dag voordat ik beviel, twee slijmpropjes maar zat wel (oud) bloed bij. Ik weet niet of dat normaal is trouwens.

6. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

Nov 18, 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Ok thanks! Er zat bij mij geen bloed bij, ik zal het aan de VK vragen, moet ik vanmiddag toch heen. Ik had inmiddels even gegoogled en gezien dat je kindje ook zomaar nog twee weken kan blijven zitten na het verlies van je slijmprop. Maar toch rommelt het hier en daar met voorweeen. Spannend!!

Gr, Manon

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

er hoeft geeen bloed bij te zitten.
    Ik ben hem volgens mij ook aan het verliezen beetje bij beetje. Ook dikke stukken geleiachtige slijm bij het afvegen.
    Dan is je lichaam wel bezig met de bevalling spannend dus!

Share This Page