Menstruatiepijn tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dieke660, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieke660

dieke660 Lid

30 nov 2009
    88
    0
    0
    Management Assistant
    Belgium
    Hoi dames,

Ik wou eens even vragen hoe lang je tijdens een zwangerschap last kan hebben van menstruatiepijn?

Ik had er in het begin wat last van, was heel normaal volgens huisarts. Nu ben ik net iets meer dan 9 weken ver en vandaag heb ik er opeens terug last van. Best wel vervelend.

Heb wel totaal geen bloedverlies, maar word er toch wat ongerust door...

hebben jullie hier ook last van?

xxx
    Dieke

2. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is gewoon bandenpijn hoor, lijkt wel heel erg op menstruatie pijn maar is gewoon het rekken van de banden, heb er ook last van de ene dag wat erger als de andere.

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb het op en af al 29 weken. Het is idd niet erg fijn en als je op internet leest dan staat er vaak bij kan begin wan weeen zijn enz grrrr maak jejezelf steeds druk. Maar goed beebje zit er al bijna 30 weken dus het zal er allemaal wel bij horen denk ik

4. spruitjuh

spruitjuh Lid

10 nov 2009
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook steeds trekkerig gevoel in de onderbuik, ook steken net zoals bij ongesteldheid... maakt je heel onzeker...zucht

groetjes

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Menstruatiepijn is geen bandenpijn. 't Komt door het groeien van je baarmoeder. Bandenpijn is meer van die steken in je liezen enzo met name bij onverwachtse bewegingen.
    Hier heel veel buikpijn gehad en 'k denk wel tot een week of 18. Nu nog af en toe.

6. Hier ook veel menstruatieachtige pijnen gehad. Zowel krampen als constante pijn. Kwam de eerste weken door het groeien van de baarmoeder en later als voor- en indalingsweeën.

7. dieke660

dieke660 Lid

30 nov 2009
    88
    0
    0
    Management Assistant
    Belgium
    Bedankt voor jullie reacties dames!

Het was bij jullie dan soms ook vrij pijnlijk? Toen ik ongeveer 5 à 6 weken was, had ik hier wel eens last van, maar eigenlijk helemaal niet erg.

Deze nacht had ik echt veel last, het was toch wel pijnlijk....
    Nu lijkt het weer over...

Zo lang er geen bloedverlies is, moet ik me niet al te ongerust maken zeker?

xxx

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    helemaal niet ongerust maken! die pijn hoort er gewoon bij hoor!

9. dieke660

dieke660 Lid

30 nov 2009
    88
    0
    0
    Management Assistant
    Belgium
    bedankt voor jouw reactie Guppie!

Dat stelt me echt enorm gerust. Bij een eerste zwangerschap weet je natuurlijk niet waaraan je te verwachten en ben je ook snel ongerust natuurlijk.

nu heb ik in ieder geval weer nergens meer last van :)

Enorm bedankt!

10. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.227
    1.298
    113
    Centrum België
    Hi Dieke,

had ergens rond week 6 ook énorme pijnen / krampen (vooral 's nachts) tot op het punt dat het zweet van m'n voorhoofd parelde en ik echt dacht van m'n stokje te gaan. Maar idd geen bloed bij en hey, nog 6 weekjes en ik heb m'n kleintje in m'n armen. Dus zoals hierboven reeds gemeld: in principe niets om je zorgen over te maken!

11. dieke660

dieke660 Lid

30 nov 2009
    88
    0
    0
    Management Assistant
    Belgium
    hallo Kwek,

wat een leuke reactie! dat doet deugd om te lezen!

Ik voel alweer een pak beter. Als ik er nog eens last van heb, zal ik me ook beter rustig kunnen houden en dat helpt misschien ook al.

echt bedankt!

Nog 6 weekjes te gaan voor jou, die zullen allicht snel om zijn! alvast een dikke proficiat!

Deel Deze Pagina