hallo dames, hier ben ik weer even met mijn verslagje... zoals jullie weten heb ik 11-01-2012 een test gedaan van de kruidvat (2v5) en daar zag ik een heel licht rose streepje je moest hem echt in het licht houden wou je de streepje zien... vervolgens deed ik vrijdag savonds (nadat ik veel had gedronken) een test van de d.a drogist en daar kwam savonds geen streepje ik dus helemaal in de stresss en paniek natuurlijk... ik hoorde dat de d.a test een hoge hcg moet hebben voor een positieve test..en dat die niet zo gevoelig is als de kruidvat test gisteren zaterdag dus(3dagen na de licht positieve test van de kruidvat) deed ik weer overdag een testje van de kruidvat geen streepje te zien en volgens mij was die test ook niet zo goed want hij deed een beetje vaag?? in de zin van de lijnen liepen niet goed door nu deed ik vanmorgen mn laatste testje met de kruidvat (2v5) met ochtendurine en daar kwam een 2e streepje de 2e streepje is roze/paars kleur geen tuurstreepje maar deze is veeel dikker en donkerder als die ik op 11-01-2012 had gedaan wat denken jullie??????????? wie heeft hier ook ervaring mee??? misschien dat ik alleen op ochtend urine posi test? dit kan haas toch nie anders als zwanger zijn???? hoop dat jullie mij raad kunnen geven zie aub mijn foto van de test!! heel veel liefs lola
Hoi, Het streepje hoeft niet zo dik te zijn als de controlelijn, dus ik denk dat je fewoon zwanger bent! Alvast " voorzichtig" gefeliciteerd!
Ik zeg positief... Sommigen testen idd beter op ochtendurine. Zou gewoon over een dag of 3 weer testen, gewoon om het zeker te weten.
Het is natuurlijkook zo dat als je veel hebt gedronken de urine minder geconcentreerd is. Ochtendurine is geconcentreerder.
zeker positief. ik testte de eerste dagen ook altijd t beste met ochtendurine. en idd die da testen zijn vervelend, de kv test was bij mij heel licht twijfelachtig posi en die da die ik met dezelfde urine deed was nega. pas na een half uur was er een vaag streepje te zien. ik zeg gefeliciteerd!!
Precies zo een test heb ik ook gehad. Was 3 dagen overtijd en helaas nog geen dag na de test was het mis. Hoop voor jou een posi test
hallo, nee ik heb 2 testen in totaal positief dus ga niet meer testen is duidelijk nu! moet 25 jan toch na de gyn voor een echo de laatste test heb ik hier geplaatst(foto) en die was stukken duidelijker als die 2 dagen daarvoor had gedaan dus ik ben gewoon harstikke zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrr yeahhhhhhh ik ben zo blij dit word ons 3e wondertje liefs
Als je echt twijfeld dan zou ik opteren voor een CB digitale test of een nieuwe kv (2 voor 5) succes alvast!