iemand negatief getest terwijl die toch zwanger is?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door -, 7 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

heeft iemand het gehad dat je op je nod negatief hebt getest terwijl je zwanger bent?

Vandaag is mijn nod.. ben nog steeds niet ongestled...maar heb vanmorgen negatief getest...

alleen toen ik zwanger was, teste ik met 5 dagen overtijd..en had ik een heel heel heel licht streepje...

is er iemand die dat ook heeft gehad? en welke testen zijn het aller gevoeligst? heb nu de kruitvat test gebruikt..

xxx san

2. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    heey meid

dat heb ik ook gehad hoor. ik heb het 5 dagen later weer getest en ik was zwanger!

3. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hoor je wel vaker hoor! Zelfs mensen die het pas een paar weken later zien en wel gewoon zwanger zijn.

4. sweetylove

2 nov 2006
    72
    0
    0
    ik heb het ook vaker gehoord dat sommige pas een week na hun
    nod positief testen..
    als je nog weinig symptomen hebt dan zit er misschien
    nog niet genoeg hormoon in je lichaam voor een positieve test?
    niet de hoop opgeven

5. Niet meer actief

dank je voor jullie reactie's!

ik ga iedere keer naar de toilet..maar nog steeds nie ongie!
    ik ga heel hard duimen voor me eigen hahaha

xxx san

6. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Hai San,

Ik zit met hetzelfde, ik heb altijd een zeer regelmatige cyclus van 27 dagen en moest afgelopen zaterdag ongi worden. Tot nu toe nog niets te bekennen. Nu weet ik wel dat ik ongeveer op dag 17 m'n eisprong heb gehad dus vrij laat. T/m gisteren negatief getest, nu heb ik me voorgenomen om tot het weekend te wachten met weer testen.
    Ik ben moe en heb gevoelige borsten dus ik heb nog steeds enige hoop dat het misschien zo zou kunnen zijn ookal test ik negatief.
    Ik ben zolang ik me kan herinneren nog nooit overtijd geweest dus daar moet een reden voor zijn... We wachten het gewoon nog ff af ookal is het onwijs spannend natuurlijk.

Ik wil alleen maar zeggen dat je zeker nog hoop moet hebben! Ik heb ook al vaker gehoord dat mensen pas een week of zelfs later na NOD positief testen! Meid ik duim voor je!

Liefs.

7. sas25

sas25 Actief lid

3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    dat kan,ik heb met de tweeling ook negatief getest.Een maand daarop weer,en toen kreeg ik een echo,en bleek dat ik al 9 weken zwanger was !
    waarschijnlijk negatief getest omdat het hcg hormoon gehalte nog niet genoeg aanwezig was

8. lianne1984

13 nov 2006
    98
    0
    0
    ik heb in het begin ook twee keer negatief getest daarna positief waarschijnlijk ook was de hcg gehalte te laag.

groetjes :D

9. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ikkie,

Weet je al wat meer?

10. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    ik mag morgen testen dus ben echt benieuwd :D:D:D
    het is vandaag mijn NOD en voel ook niet dat ik ongi moet worden dus ben echt benieuwd morgen ochtend eerste wat ik doe de TEST ! ahahah

gr

11. Pookie

Pookie Lid

22 mrt 2007
    97
    0
    0
    Testte je na een maand nog negatief? :confused:

Ikke, ik hoop dat het raak is! Hou ons op de hoogte!

12. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    kan je nagaan he dat zo een test ook soms tegenzit :S
    ik kan niet wachten tot morgen haha
    nou mensen zeggen in min omgeving cyn wat ben je dik aan het worden :S echt eeeeeeeeerg

gr

13. Niet meer actief

Heej meiden

Ik weet nog niks meer...ben nog steeds nie ongie...

ik test vrijdag weer....of morgen als ik nie kan wachten (wat waarschijnlijk zo is hihihi)

xxx san

14. Niet meer actief

EN?
    succes! Ik hoop voor je dat je raak is!

xxx san

15. Niet meer actief

Heej meis

weet jij al iets meer?

xxx san

16. augustus

augustus Niet meer actief

Heb ik ook vaker gehad en een paar dagen later teste ik positief...

17. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    He ikke,

nee ik weet nog niets meer, zit me echt in te houden om niet te testen maar heb met m'n mannetje afgesproken vrijdagochtend op z'n vroegst, dan is het bijna een week na m'n NOD. Ben wel ongelofelijk moe, gisteren dacht ik dat het kwam omdat ik de nacht ervoor maar 6 uur had geslapen en vanaf 05:00 uur klaarwakker was maar vannacht gewoon een normale nacht gehad en zit nu weer half te pitten op m'n werk. En ik heb nog steeds gevoelige borsten...
    Maar goed, ik weet nog ff niet wat ik moet denken...

En jij? Wat is jouw gevoel erover? Heb je symptomen?

18. sas25

sas25 Actief lid

3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    Ja,en dat voor een tweeling,dat vond ik ook vreemd,want in eerste instantie dacht ik dat het aan het hormoon echt niet kon liggen,maar toch was het zo

19. Niet meer actief

heeey meiden,

Ik heb dus precies hetzelfde ik heb al 2 keer getest en allebei negatief en nog steeds niet ongi. Ik ben nu al negen dagen overtijd :S.

Ik kijk het nog even aan tot vrijdag dan ga ik denk even naar de dokter... weet anders ook niet wat ik moet doen..

Dan ben ik weer misselijk en dan weer ongikrampen vaag gedoe allemaal...

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen wat een aangename verassing dit topic... ik heb namelijk gister 3 dagen voor mijn NOD getest(wat natuurlijk dom is) en deze test was negatief dus voelde ik me heel naar ... maar nu heb ik weer nieuwe hoop.... ik ga voor een zaterdag test....

Deel Deze Pagina