hai meiden vandaag getest en was negatief ik wacht nog een paar dagen af en hoop dat het raak is gr cynthia
nou denk zondag of maandag maar ik voel ook geen menstruatie aankomen ofzo echt beetje raar dus jopen dat ik het alsnog ben maar zoniet dan komen er nog meer maanden om het te probeeren toch gr
Jij toch ook ongesteld geworden aan je cyclus te zien jammer! ik ben het ook geworden... volgende keer beter! shit hé! xxx san
ja ongesteld ongesteld nee ook niet echt,... heb gister 1 druppel verloren dus weet nog steeds niet helemaal waar ik aan toe ben...
Hai meiden, Hier nog steeds geen ongi! Ik snap er echt helemaal niets meer van (normaal zette ik werkelijk de klok erop gelijk) maar ik heb gisteren weer getest en weer negatief... ja na een half uur kwam er een streep maar dat telt natuurlijk niet... Als het nog uitblijft wanneer denken jullie dan dat ik de huisarts kan bellen op z'n vroegst, wil natuurlijk niet als een zeikerd overkomen dat voor elk wissewasje belt maar dit is helemaal niets voor mij en ik voel gewoon dat er iets is... maar wat...?!? Balen san dat je ongi bent geworden! Je weet gelukkig wel waar je aan toe bent nu! Veel succes volgende ronde! En dwazie, zou het geen innestelingsbloeding kunnen zijn? Spannend hoor... liefs
Balen suzy kan me die onzekerheid helemaal voorstellen is om gek van te worden nou hier is er geen twijfel meer hoor... ik heb de dubble duivels op visite de komende dagen.... eindelijk zekerheid dat wel succes en dikke knuf
Ik heb trouwens net de dokter gebeld, ik kon het niet laten... De assistente vertelde me dat ik nog 1 week moet wachten, heb ik nog geen duivels en geen posi-test tegen die tijd dan mag ik terugbellen en langskomen.
Ik ben al 24 dagen overtijd, slik clomid en kan de tijd gelijk zetten dat ik op dag 31 mijn ongi krijg, nu dus niet. De gyn heeft alleen zo weinig tijd en de andere schijnbaar ook, dat ik pas over 3 weken terecht kan, vind ik niet normaal, dan zou ik 42 dagen overtijd zijn. Pfff dat wachten ben ik bijna zat.
hey dit geeft mij ook weer beetje hoop. Ben al meer dan een week overtijd. Vandaag hele vage test... er was een streepje, maar niet duidelijk genoeg om zekerheid te hebben. Maar ik voel me met de dag zwangerder... al wil ik mij het hoofd niet teveel op hol laten slaan als ik niet zeker ben. De ontgoocheling zou anders te groot worden. Daarom hoopte ik zo op een positieve test. Hoe gingen jullie daarmee om? Twins
ey ey ik had 1 dag voor mn nod ook een hele negatieve test... gister in het ziekenhuis had ik 50%.. en vandaag met n cb test een heel licht kruis, maar zeker kruis genoeg om te kunnen zeggen dat ik zwanger ben ik test met goedkopere tests ook negatief ... dus miss een tip om tog een cb te pakken... en hoe licht t streepje oko is, streepje is een streepje dus ik denk dat je wel kan zeggen dat je zwanger bent nl... in het zh zeiden ze vandaag aan de tel tegen mij, ook al moet je je test in t licht bekijken om n streepje te zien, als hij er staat ben je gewoon zwanger...
ben al een tijdje overtijd naar mijn weten. heb altijd de laaste tijd de einde van de maand men cyles maar april ineen begin van de maaand. tis nu 14 mei men laaste was dus de 4april heb vandaag een test gedaan kruitvat eigenmerk negatief men vloed wat ik heb is niet roos maar rose en slijmereg veder veel moe last van men rug af en toe last van menmaag ongestelheid gevoel zeg maar.maar nu gewoon afwachten en over een paar dagen weer testen als het nog niet komt
ben al een tijdje overtijd naar mijn weten. heb altijd de laaste tijd de einde van de maand men cyles maar april ineen begin van de maaand. tis nu 14 mei men laaste was dus de 4april heb vandaag een test gedaan kruitvat eigenmerk negatief men vloed wat ik heb is niet roos maar rose en slijmereg veder veel moe last van men rug af en toe last van menmaag ongestelheid gevoel zeg maar.maar nu gewoon afwachten en over een paar dagen weer testen als het nog niet komt
ik had 6 mei mijn nod, heb toen alleen wat bruine afscheiding gehad en verder niets. heb op 8 mei negatief getest maar ben nu nog niet ongi.....morgen ga ik weer testen (vandaag zijn de testen binnen gekomen die ik besteld heb)