Even mijn verhaal... Mijn vriend is gesteriliseerd.. nu heeft hij begin december de herstel operatie gehad.. en volgens de Uroloog is deze gelukt! Morgen hebben we de eerste controle.. dan horen we meer.... Heel spannend dus... Nu is het wel zo.. dat ik natuurlijk bij hem nooit hoefte na te denken over het feit dat ik zwanger kon worden.. nu wel.. dat is wennen !! En bij elk gevoel wat ik nu heb.... denk ik: zou het?? ... nu weet ik dat het onmogelijk is.. 5 dagen na mijn menstruatie hadden we gemeenschap... dus lijkt me niet... toch.... Maar dan "luister' ik naar mijn lichaam en denk ik: hmmm... voel me toch anders.... Hebben jullie dat ook? Dat je bij elk dingetje denkt: hey, misschien is het wel zo? Hoe ga je om met een eventuele teleurstelling elke maand... dat lijkt me heel moeilijk...
Sind ik gestopt ben met de pil voel en denk ik van alles.. Maar denk meer dat t is omdat je er nu bewust voor gaat..??!! ( denk ik dan hoor )
ik denk idd omdat je er nu 'intensief' en erbij stil staat dat je lichaam erop gaat reageren.. vrouwlijke lichamen zijn erg lastig en vaak niet te bevatten! hihi.. voor mij is dit nu ronde 2 en omdat ik er meer actief in ben gaan worden, ga je meer op je lichaam letten, voorheen deed ik dat echnie.. en nu heb ik allerlei rare vage klachten en kwaaltjes, maar mss zit het tussen de oren, test zal de uitslag moeten geven, voor die tijd kun je alleen speculeren is het wel/niet zo.. anywayzzz suc6!