Poging 3, want ik was geloof iets vergeten aan te vinken, dûh.... zoals ´afbeelding invoegen bij handtekening´.....
t jong zijn maakt niet zoveel uit hoor. Als de wens er is maakt t echt niet uit hoe oud je bent. 17 maanden is gewoon n erg lange tijd ( heb ook echt respect voor de mensen die nog langer bezig zijn ) misschien een tip maar met dit soort woorden vrolijk je iemand niet op. Het zijn loze woorden
ik ben ook jong!! en de leeftijd maakt idd niets uit. dat hoor je mij toch ook niet zeggen? ik wilde na aanleiding van je naam alleen maar vragen of je ook 21/22 jaar bent. had geen verband met de 17 mnd te maken. we zijn hier alleen maar positief tegen elkaar hoor!! no worries
sorry voor mijn reactie, ik hoor dit soort dingen gewoon zo vaak van familie en vrienden dat t echt me strot uitkomt. Maar ik ben 22, en mijn man is al 30
Kop op meid!! Ik snap dat je het graag wil, daarvoor zitten we op dit forum, want we willen allemaal zo graag. Ik weet zelf echt wel hoe het is, mijn cyclus was verschrikkelijk en is pas nu weer een beetje normaal aan het worden... Ben nu al bijna 2 jaar bezig. Maar je moet echt proberen positief te blijven, dat is voor jezelf echt veel beter weet je? Plus ook de harde realiteit niet vergeten, want het is nu eenmaal wel een feit dat als je jong bent je altijd meer kans maakt dan iemand van midden 30 of ouder. Als je gewoon gezond bent hè, bedoel ik dan! Want dat kan ook nog eens een issue zijn. Nou meid, zet hem op, rustig aan en niet teveel nadenken hoor!! Succes!
@ Skatjuh87, ook dat gevoel herken ik wel. Mijn man is 46 (!) en ikzelf ben 29 jr.... Maar ach, het komt echt wel goed hoor! En als je er anders echt mee zit moet je toch eens bij de ha of gyn. navragen of je eens testen mag gaan doen!! Gewoon op je strepen staan dan hoor. Vriendin van me heeft dat onlangs ook gedaan nl. Die is nog niet eens een jaartje bezig, maar ze gaan wel binnenkort de testen uitvoeren.
geeft niet meid ik wilde eigelijk al op mijn 17e stiekempies een baby, daar fantaseerde ik al over. hhaha gelukkig ben ik nu volwassen en kan ik er bewust voor kiezen. al is 22 nog steeds jong maar dat vind ik juist leuk, om jong moeder te worden. iig heel veel geluk en liefde voor jullie gewenst... ik zit nu nog ff op het wachtbankje liefs
als ik deze maand en volgende maand nog nie zwanher ben wil ik wel gaan vragen om een samenlevingstest. Zonder medicijnen kan ik niet zwanger worden omdat ik bijna nooit een eisprong heb. Nu heb ik deze wel gehad en hoop t dan ook zo. Ik heb gewoon totaal geen steun van familie en vrienden, ze zitten allemaal steeds te zeuren dat ik nog jong ben en dat ik er teveel mee bezig ben ( alsof dat anders kan met medicijnen, elke ochtend tempen en de zh bezoekjes ) en nog meer van die zooi. Soms word t me gewoon ff teveel. Ik ben ook vaak te vinden op deze site omdat hier mensen zijn die in tzelfde schuitje zitten, maar de harde realiteit moet je toch echt zelf ervaren. En of die keihard is. Door de steun die ik krijg ( niet dus ) ga ik gewoon anders reageren op dingen, ik kan mijn verhaal alleen kwijt bij mijn man en die word wel es gek van me. Sorry voor t lange berichtje maar maybe maakt dit mijn reactie wat duidelijker
zo ik zie dat er weer een paar bij gekomen zijn nou ik had vandaag en nu nog steeds van die felle steken onderin mijn buik en na het eten beetje boeren en heel winderig vandaag en mijn borsten vreselijk zeer doen ze ...nou ik hoop het ook zo nu ...
Hoi meiden, ik heb jullie weer even nodig hoor. ik heb vandaag ook weer erg veel last van slijm bij het afvegen. het is een beetje wittig doorzichtig. ik zit nu 7 dagen voor nod. dit kan toch niet een late eisprong zijn. ik weet bijna zeker dat ik die 5 nov had want dacht hem te voelen. ik wordt hier zo onzker van. de een zegt dat het wel temaken heeft met innesteling ander zegt dat het de eisprong is. ik weet het allemaal niet meer. wat denken jullie????? Groetjes
Hoi sabrina86 en staffies ben idd nieuw hier heb af en toe wat steekjesin me buik aan de rechterkant, ik heb me ei gevoeld maandag nacht. dus zou het al een innesteling kunnen zijn. Toch?? je word er idd erg onzeker van pff het is jammer dat we niet ff naar binnen kunnen koekeloeren hahaha. moet 25 nov is mijn NOD. en van jullie? liefss
Zo even een dag je niet op de site geweest en moet gelijk tig pagina's lezen. Welkom aan iedereen die nieuw is. ik wens jullie net als ieder ander hier op dit forum een zwangerschap toe. ik heb niet veel klachten er meer bij gekregen maar mijn tepels jeuken regelmatig zijn ook erg gevoelig. mijn borsten zijn ook gevoelig ook richting mijn oksels. aan de aders op mijn borsten kan ik het niet echt zien want die zie ik altijd lopen. Heb wel het idee dat mijn borsten iets groter zijn geworden. Het blijft spannend helaas duurt het nog zo lang voor ik kan testen........ wie heeft er wel eens ver voor NOD positief getest???
Hallo meiden, Hoe gaat het met jullie? Ik ben nieuw hier en wil iedereen bij deze heel veel sterkte en succes toewensen! Dat we maar goed nieuws mogen horen gauw. Ik heb mijn NOD 18 november... erg spannend! Voelen of merken jullie al iets? groetjes, flapke
hey flapke welkom hier .... mijn nod is 19 nov en ik heb nu las van mijn borsten en heel winderig de laatste 2 dagen en sinds vandaag ook elke keer na het eten boeren laten nou niet echte boeren ,maar het eten komt soms weer omhoog en steekjes onderin mijn buik ,maarja mijn lichaam kan me weer voor de gek houden dus ik wacht eerst af en dan zien we wel weer verder het is wel moeilijk maar meer kunnen we niet doen he
Heey meiden, Ik had gisteravond ineens steek in mijn buik die een paar uur lang aanhield. Precies in het midden van m'n buik, net boven m'n blaas. Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Herkent iemand dit?? Liefs Anntje
he meiden, spannend he...pffffffff dat wachten en wachten. Ik voel helemaal niets trouwens...en normaal een week voor mijn ongi voel ik al van alles, dat geeft niet echt hoop,maar ja ik moet nog 7 dagen. Ik zit mn borsten al groter te kijken...maar ja zo werkt het niet he. Succes meiden!
goedemorgen meiden ben er even een dag niet geweest en heb heel wat in te halen hahaha allereerst alle nieuwe WELKOM ! @anntje: sorry maar ik herken het niet...zou het misschien nog te maken kunnen hebben met een innesteling??? En hoe gaat het met de rest van de meiden ? En wat duurt het wachten lang zeg !!! Pppfff het liefst doe ik nu al een test, maar dat zal niet slim zijn en toch nega zijn Voor de rest heb ik niet zo heel veel nieuwe dingen erbij gekregen...had gister echt pijn in me linkerlies het zeurde zo erg dat ik er GEK van werd! En het lijkt alsof er meer aders op mijn borst lopen en alsof ze iets groter zijn...maarja we zullen nog maar even moeten wachten he....