Iemand nod rond 20 november?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anna123, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina86

sabrina86 Lid

14 dec 2008
    78
    0
    0
    Verpleegkundige
    is niet belangrijk
    Ik probeer vol te houden tot 21 nov, als de duivels dan nog niet geweest zijn. dan ben ik 2 dagen over tijd,

Groetjes

2. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    pppfff ik heb getest! :D eindelijk van die gedachtes af kan er weer een paar daagjes tegenaan! :D
    De test: ziet er nega uit MAAR als ik hem op bepaalde manieren in het zonlicht hou lijkt het alsof er vaag een streepje staat...Misschien als die opgedroogd is dat je hem ziet maar ik beschouw hem als nega ;) nu weer wachten :D ik denk dat ik rond woensdag (3 dagen voor NOD)/donderdag (2 dagen voor NOD) nog 1 doe

3. Anntje

Anntje Lid

11 nov 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Monieqje,

Ik hoop voor je dat het niet de lichtinval is, maar dat het echt een vaag streepje is!!! :D
    Ik zal voor je duimen, hopen dat je het vol kan houden om nog weer een paar dagen te wachten, want kan me voorstellen dat je er nu nog onzekerder van wordt.. :(

Succes!
    Liefs Anntje

4. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    thanks anntje dat hoop ik ook :D! Maar ik ben wel nieuwsgieriger geworden maar heb nu wel zoiets van ik wacht gewoon tot woe of don des te meer kans op een correcte uitslag ;) mijn onrust is weg nu en neem weer verder plaats op de wachtbank hahaha

5. ProudMam

ProudMam Niet meer actief

Hallo allemaal,
    Ik wil me ook aansluiten. Ik heb vorig weekend mijn eisprong gehad (ovulatietesten gebruikt) en kan dus ook volgend weekend testen. Ik kan aan niets anders denken. Ik heb nergens last van, alleen af en toe wat steken in mijn buik sinds afgelopen vrijdag. Maar dat kunnen, zoals velen zeggen ook gewoon ongi-steken zijn. Ik verheug me er dus maar niet op, bang voor de teleurstelling. Ik zit ook pas in ronde 2. Ik heb overigens wel erg lange cyclussen, 39 a 40 dagen. Dat maakt het er niet makkelijker op. Ten eerste moet je telkens superlang wachten en het schijnt dat je eitje dan ook minder vruchtbaar is, omdat het wat 'ouder' is. Voor mijn lange cylussen slik ik al vanaf augustus 'Etos Zwanger Worden' en sinds deze maand ook teunisbloemolie. Hopelijk worden mijn cyclussen dan snel korter! Allemaal heel veel succes met wachten, hopelijk komen er heel snel positieve reacties op dit forum te staan. Zet hem op, dames!

6. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    hey dames ben ik weer ..

vandaag af en toe een steekje maar verder niks geen last ...
    mijn nod is 19 nov en de 20ste ben ik vrij en mijn vriend ook dus we willen wachten tot de 20ste als mijn ongi niet is doorgekomen...

iedereen sterkte met wachten ...

7. roy2

roy2 Lid

26 okt 2009
    76
    0
    0
    hoi meiden,

zou ik ook mee mogen kletsen? mijn nod is 23 november:(.
    vind het spannend. af en toe wat steekjes en moe. verder nog geen klachten. en jullie???

gr roy

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    tuurlijk mag je meepraten gezellig :)

hier : gister een positieve ovutest gehad en vandaag weer kei nega :D:D goed teken dus en veel geklust en blijven we doen dus hoop dat t raak is de 28ste testen :D

9. roy2

roy2 Lid

26 okt 2009
    76
    0
    0
    lydia,

oke, ik heb 7 november een knalpositieve ovulatietest gehad. we hebben ervoor en erna geklust. dus hopelijk is het raak.
    iedereen veel succes met afwachten

gr

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oohh kijk mooi :) wanneer ga je testen , de 23ste ofso is t beste toch ?? 14 dagen erna ?? of was dat nou 10 ?

11. roy2

roy2 Lid

26 okt 2009
    76
    0
    0
    ik wil of de 22 of 23e testen.:):) ze zeggen 14 dgn na je eisprong

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oke :D nou duimen draaien hoor :D:D !! nog ff weekje geduld dus ;)

13. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    hallo Dames.

Hier voor de ' test' even opnieuw een frietje gegeten als lunch maar wederom smaakte hij me niet. terwijl mijn collega aangaf dat het net als anders smaakte. (Muffe friet smaak was ook een verschijnsel van mijn vorige zwangerschap.) andere maanden heb ik dit niet gehad dus heb enige hoop dat het nu raak is.
    Wilde eigenlijk snel weer een test doen maar weet me nog te bedwingen. maar het is moeilijk. gelukkig heb ik morgen een vroege dienst dus genoeg afleiding op mijn werk.

14. sabrina86

sabrina86 Lid

14 dec 2008
    78
    0
    0
    Verpleegkundige
    is niet belangrijk
    Hallo meiden,

Ik heb sinds gisteren pijnlijke (.)(.)
    maar ja kan ook zijn omdat ik ongesteldheid komt. maar had ik vorige maand geen last van.
    heb ook nog steeds heel veel sijm verlies.
    wat dat is weet ik ook niet. heb het nu vanaf de innesteldings datum. 19 nov is mijn nod dus erg spannend.

groetjes

15. elias

elias Lid

12 jul 2009
    19
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zuid holland het westland
    hoi hoi

spannend he
    ik heb mijn nod rond 27 november, dus we moeten nog ff wachten!
    succes met afwachten allemaal!

groetjes:)

16. Flapke

Flapke Lid

13 nov 2009
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff vind het toch wel irritant dat wachten zeg.... woensdag ga ik testen als ik dan niet ongesteld ben geworden! Heb er eigenlijk geen goed gevoel bij, al hoewel de ene keer denk ik, ik ben zwanger, maar dan word je weer blij en dat wil ik niet, want dan valt het zo tegen als je een nega test hebt.. Heb soms wel het gevoel alsof je ongesteld moet worden, maar ja dat dacht ik de vorige keer ook en toen was ik zwanger. maar denk dus dat ik nu minder geluk heb en dat het nooit meer gaat lukken ook, hmm klink een beetje negatief denk? hoe gaat het met jullie dames?

17. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hoe lang ben je al bezig voor n kleine als ik dit mag vragen?

18. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    ik ga ook woensdag testen...! Spannend! Al verwacht ik er niets van...klachtjes ga ik ook niet meer op letten...toen ik wel zwanger was voelde ik dingen die ik eerder en later ook voelde en toen was ik die rondes niet zwanger...geen peil op te trekken dus!

x

19. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Mijn nod is 23 nov. Ik kon helaas ook niet wachten met testen. Had er nog een van 2vK. Natuurlijk was hij nega. Kon mij ook niet voorstellen dat hij anders zou zijn, hoor. Kon het alleen niet laten. Ik zal nou zeker geen nieuwe test halen voordat het weer weekend is. Als ik ze in huis heb, moet ik ze ook gebruiken.

@ Sabrina; gaat het alweer wat beter met je?

Liefs.

20. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hier is het denk ik ook niet voor deze ronde mijn temp doe wel zo raar deze ronde.

Deel Deze Pagina