met mij gaat het goed! dankje narcisje. Ik heb donderdag me nod. dus wordt nu erg spannend. heb nog geen menstruatie krampjes. maar ja dat hoeft natuurlijk ook niet. ik heb er eindelijk best een goed gevoel over maar wil me zelf een beetje beschermen. vorige maanda had ik al 4 dagen voor nod getest maar heb ik nu geen behoefte aan. voel me nu namelijk goed en dat wil ik zo nog even houden. damens laten jullie wel weten als je getest hebt. groetjes
Hallo meiden, monieqje: ik hoop dat je goed gezien hebt hoor! Ik heb last van een opgezwollen buik, gisteren wat krampjes in onderrug en buik, en vanmorgen echt een druk op mijn buik. Ben benieuwd of dat wat wil zeggen? Ik wil zeker wachten tot zondag om testje te doen. Of mss zelfs nog later... We zien wel. Ik probeer niet teveel te hopen, maar toch heb ik deze maand het gevoel dat mijn lichaam wat anders is (borsten staan ook meer gespannen, voor eerste keer witte afscheiding na eisprong...) grtjs
hoi kat12 ik heb precies de zelfde klachten gister ook enorme druk op me buik.. ik mag ook over 6 dagen testen hopelijk hebben we geluk met onze kwaaltjes
Hey dames! Jeetje wat is er in het weekend veel geschreven zeg... Heb het globaal gelezen allemaal, maar om nu overal op te reageren is me even teveel. Hopelijk neemt niemand me dat kwalijk. Voor de dames die wat voelen hoop ik echt dat het een goed teken is joh!! Al die kwaaltjes, daar let iik zelf nu ook erg goed op. Als het goed is heb (had) ik gisteren/vandaag/een dezer dagen de innesteling. Als het dus deze maand idd. raak is geschoten uiteraard en dat hoop ik van harte !!! Over paar dagen de eersten die mogen gaan testen toch?! Nou, rustig aan en liefs, Conchita
Ik heb hem ook rond de 20ste! nou nog even afwachten, want mijn cyclus is niet regelmatig.. Ik ben benieuwd!
Wie kan mij helpen??? Ik heb de donderdag (19e) m'n NOD, en was van plan om pas zaterdag te testen als de duivels dan nog niet zijn geweest. Maar nu heb ik de mexicaanse griep Wat moet ik doen? Moet ik nu gaan testen of moet ik gewoon wachten tot m'n NOD? De huisarts zei dat het niet uitmaakt, maar ik wordt er wel heel erg onzeker en toch eigenlijk ook wel bang van... Liefs Anntje
@ Anntje, als je het gecheckt hebt bij de ha zou ik me er niet al te druk om maken. Anders vraag je het voor alle zekerheid nog een keertje aan andere dokter, just-in-case. Snap dat je jezelf zorgen maakt, maar gewoon effe checken lijkt me het enige wat je kan doen. Succes!
Welkom en ik duim voor je. Lastig is dat ja, onregelmatigheid in je cyclus. Ik weet er alles van, maar sinds ik de pillen van Etos Zwanger Worden gebruik gaat het steeds beter!! Laatst keer was 29 dgn (!!) en dat van iemand die eerst gewoon óver het half jaar zat! Succes!!
@ Anntje; Beterschap en sterkte. Volgens mij zit het eventuele vruchtje ook wel lekker beschermd binnenin. En je hebt het nagevraagd. Ik denk dat de ha er anders wel iets over had gezegd of actie had ondernomen. Liefs.
Spannend voor jou nu dan!!! Heel veel succes en ik duim voor je! Ja de tijd gaat snel hè, zeker als je dan ineens dat soort terugblikmomenten hebt dat je kindje gewoon alweer 2 wordt!
kon het niet laten vanmorgen toch getest met ochtend urine en er kwam uiteindelijk wel een hele lichte roze streep te staan wel zichtbaar trouwens. maar het was wel later op de dag. en heb dit vorige maanden niet gehad. toen bleven de testen mega negatief. Dit worden hele spannende dagen.
hey miranda... dat is zeker spannend ..ik hoop zo dat je over een paar dagen 2 mooie strepen hebt en ik heb af en toe weer een beetje last van de buik en moet nog 3 daagjes pfff wat wordt het weer spannend zeg ...
ik kon me ook niet meer inhouden en heb vanochtend ook een test gedaan. Kwam een heel licht streepje te voorschijn spannend!
ooooooo spannend zeg! heb je er een foto van?? ben gek op streepjes kijken!!! Hier nog paar dagen geduld...heb werkelijk geen idee of het raak is deze maand..ene keer denk ik van wel andere moment denk ik..nee...afwachten dus!! x
@wendii88 ...ohhh spannend ..ik ga voor je duimen .. oja en ik heb sinds vrijdag dat ik na elke keer eten en drinken iedere keer moet boeren ,maar niet echt boeren het is net of het weer omhoogkomt zo'n binnenmondse boer is het meer wie herkent dit
o ja, heb wel steeds dat trekkerige gevoel in mn liezen...herken ik van toen ik zwanger was...maar of dat dan nu weer zo is...pf kan me echt bijna niet inhouden om te testen..terwijl dat pas vrijdag mag...oei wat is het moeilijk zeg! x