@ Hunkie: Een hele dikke knuffel van mij. En verder kan ik me alleen maar aansluiten bij de rest, succes ermee, en ook jij zal ooit een wondertje in je armen hebben! @ Monieqje: Ik weet wat je bedoelt. Ik kon het ook niet laten, want ik had ook zo'n steek in m'n buik steeds. Mijn streepje was ook héél licht, maar ik hoop dat we over 2 dagen echt vet positief mogen testen. Heel veel succes met wachten! Dikke knuf Anntje
Goeimorgen, Dikke knuffel voor jou hunkie, wat jammer nou! Wat is het toch oneerlijk. Maar inderdaad, kop op en ik duim voor je dat het heel snel wel raak gaat zijn voor je! Hier niets bijzonders, heb alle reden te geloven dat duivels eraan komen. Heb geen testdrang ook dus vind het niet spannend ofzo. Ik heb me er alweer bij neergelegd eigenlijk. Nou ja, we zullen zien.
hier denk ik helaas ook negatief na een licht positieve test van 16-11 vanmorgen opnieuw getest, ik had een duidelijke streep verwacht,maar er was geen streep je meer te bekennen. ik heb nu ook krampen in mijn buik dus denk dat ik ongesteld ga worden. helaas! had vanmorgen iets roze bij het afvegen.
Hier al een week lang misselijk en oprispingen.. Ook zeer gevoelige borsten maar ik ga nog even nergens vanuit dan valt de klap mee.
Medeleven van mijn kant voor jullie allemaal! Heftig voor sommigen van jullie te merken toch ongesteld te worden en spannend voor degenen die daar nog op wachten. Had me tot deze maand niet echt kunnen voorstellen wat het met je doet wanneer de mogelijkheid er is zwanger te kunnen zijn. In ronde 1.. en tja wie weet. Voel me anders, maar ja is dat misschien omdat het zo kan zijn.. Ik ga het zien, heb 1 test gedaan, veel te vroeg en weet niet zeker of het wel echt een streepje was. Heeel superlicht was die. Heb nu een nieuwe test gehaald maar wacht eerst gewoon totdat ik een paar dagen over tijd ben. Wie weet word ik gewoon ongesteld. Mijn gevoel zegt dat ik misschien al wel zwanger ben, zou te mooi zijn! Liefs voor jullie allemaal
Hoi, Ben ik weer even. Ik zei net dat ik nog wel ff geduld had om te testen; niet dus. Een Kruidvat test geeft een licht plusje aan.. Dat zou betekenen dat het dus echt zo is?! Afg. zondag een andere test toen dacht ik dat ik't verkeerd zag, een indrooglijntje maar deze zie ik toch beter en hoef ik niet onder de lamp te houden om het te kunnen zien. Iemand ervaring met deze testen, kunnen ze me voor de gek houden? Liefs
nou meiden ik kon vanmorgen niet meer wachten en heb een digitale gedaan met indicator en die zei niet zwanger sorry dat ik het jullie nu pas zeg maar was jullie vergeten sorry!!!!!!!! Pppffff...Daar ging mijn sprankeltje hoop Maar aangezien ik nog voor me NOD zit, zit ik te twijfelen of ik morgen ochtend met kv zal gaan testen...wat zouden jullie doen? Enne die test van vanmorgen was niet met ochtend urine, had al 1 x geplast en 1 koffie op....
ik zou nog even een paar dagen ermee wachten, niet iedereen heeft gelijk een hogere hcg waarde. Sterkte met wachten
@ Monieqje: Het lijkt wel alsof ik je achtervolg met m'n test, maar dat is niet zo hoor, 'k hoop dat je dat begrijpt en vind het eigenlijk ook wel een beetje vervelend voor je... Voor de rest van de meiden: Ik kon natuurlijk niet wachten tot vrijdag of zaterdag als ik de test terug zou krijgen van m'n mannetje, dus 'k heb net bij de kv een nieuw pakje 2voor5 gehaald... Zie hier het resultaat:
anntje het ziet ernaar uit dat jij meer geluk heb deze ronde en je achter volgt me niet hoor ben juist heel blij voor je meis! Want volgens mij ben jij gewoon hartstikke zwanger!! Want hij is duidelijker aan het worden
een dikke knuffel voor hunkie...op naar de volgende ronde ... en ik heb vandaag nog niet zoveel last af en toe een steekje dus we wachten nog ff af,maar ik ga zo nog ff naar kv om testen te halen want die heb ik expres nog niet in huis gehaald hihi
@mel05 kheb me vanmorgen nog maar eens niet kunnen inhouden en nog een testje gedaan.. wéér negatief. Ik WEET het wel, het is pas zaterdag/zondag mijn nod maar ja, da wachten is echt moordend. Ik dacht nochthans gisteren misselijk te zijn maar helemaal geen last van gevoelige borsten zoals in augustus (maar is een sterretje geworden na 11 weken). Heb wel lage rugpijn, ik denk toch dat ik ongi zal worden jammergenoeg... maar stiekem hopen doe ik toch (moet toch??) groetjes !!
Hey Anntje, Alvast een voorzichtige ´Gefeliciteerd´ hoor.... Volgens mij ben jij idd. hartstikke zwanger nu!! Mooie testuitslag nl. Grtz C.
Hoi Sofiec, Vervelend is dat wachten elke maand weer hè.... Ik heb hier precies hetzelfde. Ik kan vlg wk pas testen... de 24e/25e... gek word je ervan!!! Veel succes nog en zet hem op! Groetjes, Con
Ik zal proberen mijn testen toe te voegen.. Afg. zondag heel licht getest, maar wist het niet zeker. Vanmiddag eerst getest met Kruidvat die met een plusje, heel licht positief naar mijn idee (was moeilijk op de foto te krijgen). Daarna andere test met pipetje, is iets duidelijker. Willen jullie met me meekijken? Ik kan het niet geloven als het zo is. We waren er niet echt mee bezig. Als het zo is, is het onverwacht maar zeker zeer welkom! Liefs
hallo meiden. emely ik zeg een voorzichtige gefeliciteerd. was het binnen de tijd aftlezen? en hoeveel dagen zit je voor je nod. want tot aan je nod kan er nog van alles mis gaan. is bij mij ook gebeurt vorige maand had ik 4 dagen voor nod getest en de 5e dag werdt ik toch ongesteld. Maar meiden morgen is mijn nod dag en ik denk dat de duivels in aantocht zijn. heb wat steekjes in me buik en rugpijn. dus ik zeg, op naar de volgende ronde helaas. het is voor mij gewoon zo moeilijk. want ik had nu gewoon een kindje moeten hebben( mijn zoon is 22-08-09 2 dagen voor de geboorten overleden) maar voor jullie is het ook allemaal moeilijk hoor. als de duivels vrijdag niet zijn geweest test ik zaterdag. groetjes
He Sabrina, Wat vreselijk dat je dat hebt moeten meemaken! Ik hoop voor jou jullie gauw op een nieuwe zwangerschap en een kindje in je armen.. Kan me voorstellen dat dit heel moeilijk moet zijn. Vandaag is NOD, maar meestal is mijn cyclus korter, zou ook 2 dagen na NOD kunnen zijn nu.. Liefs