ik heb net een beetje bloed gespot dus ben er bang voor en ik heb deze keer precies 28 dagen ...wel heel netjes ik wist dit omdat ik 2 weken geleden wel mijn eisprong heb gehad met ovutesten gevonden en ik heb het gevoeld dus ik ga voor de volgende ronde .....
@dolfijntje: ha dolfijntje, ik zie dat wij een vergelijkbare cyclus hebben, ga zondag ook weer testen (de zoveelste.....)
@dolfijntje: oh, en mag ik vragen wat voor anticonceptie je hiervoor hebt gebruikt? ik heb eind september de mirena laten weghalen, daarna 1 keer ongesteld geworden en nu op de wachtbank. Voor de mirena was ik stipt 42 dagen (dacht dat ik de enige was met zo een lange cyclus, haha). Wat zijn jouw klachten dan?8)
migrogynon30 heb al een week een opgeblazen gevoel en afentoe van die steekjes.. verder niet heel veel eigelijk maar van vorige maanden weet ik dat je lichaam je goed in de maling kan nemen..
Hoi Hier nog iemand met de NOD morgen, denk dat ik ongi ga worden want heb hele week al m'n eetweek,en dat had ik met pil ook, maar ja zeg nooit nooit,stiekem hoop je toch op t beste! is nog maar 1ste ronde,dus als ik ongi word is cyclus wel netjes, en da's ook wat waard.... Veel succes en sterkte met wachten iedereen! kiefs miek
hallo, dames ff m`n verhaal kwijt deze maand er niet zo mee bezig geweest om zwanger te raken, en ik heb zondag m`n nod, nu had ik vorige week een paar dagen ertussen dat ik de hele dag misselijk was...dat is nu weer over, en nu heb ik sinds een paar dagen last van pijnlijke tepels.. vanmorgen kon ik me niet meer bedwingen..had nog een paar ovu-testen in huis liggen, en heb er dus 1 gedaan...deze was knalposi, terwijl hij normaal helemaal wit blijft na m`n eisprong(heb het al een paar x getest paar dagen na m`n eisprong) Dus daarna gelijk maar een zw test gedaan..als ik hem in het licht hield zag ik er wel een streep staan...weet niet hoe lang het duurde voordat ik hem zag zonder dat ik hem in het daglicht hield...vanavond ff weer gekeken en nu staat er wel een goed zichtbare streep op( kan natuurlijk ook een indrooglijntje zijn) maar er zal toch niet een streep(ook al is er een streep zichtbaar als je het tegen het licht houd) te zien zijn als er geen hcg in je urine zit??? weet het ff niet meer..wat denken jullie..waen beide testen van sensitest trouwens groetjes ikkuh
Ik zou nog een test doen, over een dag. Dan moet de streep normaal donkerder zijn. Als je een aantal uur later op de test kijkt kan de lijn donderder zijn geworden maar dit resultaat is niet betrouwbaar. je moet echt binnen de afleestijd aflezen anders kan het een indrooglijntje zijn. Zoals ik al zei test morgen nog een keer Spannend meis ik duim voor je
ik heb vandaag weer een test gedaan van de kruidvat, deze geven geen indrooglijntjes toch??..deze geeft ook aan: zwanger!! voel me verder niet anders, alleen m`n borsten voel ik wel.. heb in januari een miskraam gehad, dus ben zo onzeker nu........
hij is nu bijna net zo donker als de controlestreep.. heb hem denk ik ongeveer een half uurtje geleden gedaan
heb ook 1 van predictor gedaan, maar deze was negatief...nou heb ik niet zoveel goede verhalen over predictor gehoord..strax maar een testje van clearbleu doen denk ik...morgen is m`n nod
@dolfijntje: ja inderdaad kan de natuur je aardig foppen. Ik vind het ook niet erg om ongi te worden, de onzekerheid is killing en de ene dag voel ik me zwanger, de andere dag ongi.
Ikkuh, ik zou maar stoppen met testen hoor! Als die van de kruidvat zo positief is, ben je gewoon hartstikke zwanger!! Hier ook eentje met een NOD op 20 nov! Maar gister en eergister al getest en positief!! Joehoeeeeeee!
Alle zwangeren... Van harte gefeliciteerd! Voor iedereen die nog aan het afwachten is, heel veel sterkte, wachten is zwaar. En voor wie ongesteld is geworden.. heel veel succes in de volgende ronde, ik duim voor jullie!
Zou het voor mij volgende ronde worden? Had wat licht roze op mn papiertje toen ik naar de wc ging. Ik hoop het niet dat mn ongesteldheid eraan komt maar je weet het helaas maar nooit Heb ook helemaal geen krampen of tekenen van mn ongesteldheid dat hij eraan moet komen. Normaal krijg ik pukkeltjes op mn kin, nu helemaal niks. Geen steken in mn buik wat ik normaal wel heb. Arg wat wordt je hier onzeker van