hey meiden.. even een vraagje. Ik heb vamorgen getest en er was een heel vaag streepje. Van middag met zo'n clear blue stick getest maar die zei niet zwanger. ik snap er niets van. Ik moet ook eigenlijk vandaag ongie worden maar er gebeurd niets! Wel heel de tijd steken en flinke ook pfff Ik hoor het graag van jullie liefs esseltje
Ohhh ik schaam me, heb helemaal niks meer van me laten horen... Ik ben donderdag ongi geworden.. had wel licht positieve testen ervoor maar t is dus weer niet blijven zitten jammer genoeg. Ben nu ook maar gaan tempen, eens kijken of ik dan mn ei kan vinden hahaha. Afgelopen maand was t een beetje vaag. Op naar dec, 17e is mn nod nu als t goed is.
hey trishka Dat is balen zeg!!! Veel succes voor de volgende ronde. Hopen dat het raak is!! Zou een mooi kerst cadeua zijn hihihihi liefs esseltje
He sabrina, sorry dat ik niet meer gereageerd heb,maar ben daarna aan t werk gegaan. kan me voorstellen dat jhe je alleen voelt meid, t is ook niet niks wat je al meegemaakt hebt, en dan wil je graag dat iemand je meteen goed begrijpt, en daar op reageerd, dat snap ik heel goed. Hoe is het gegaan vandaag? liefs Vita
@dolfijntje: ja, flink doorgezet, maar schrok heel erg vanochtend, er kwamen echt stolsels bloed eruit (sorry), heb ik nog nooit meegemaakt. Ik ga er maar even van uit dat de boel weer opgeschoond wordt na een jaar geen menstruatie door de mirena. Bij jou nog niets? Op dag hoeveel zit jij nu?
hey nicky, jeetje ja dat zou wel kunnen dat je baarmoeder nou goed schoon is.. maar kan me voorstellen dat je even schrikt.. hier nog niks te bekennen.. zit nu 1 of 2 dagen overtijd dus als ik het woensdag nog niet ben geworden ga ik weer een keer testen.. buikkrampen zijn ook weg ben wel al een paar dagen erg duizelig als ik buk en weer omhoog kom.. heb ik nooit en de zijkant van me borsten doet erg zeer :s
Hoi alle zwangeren gefeliciteerd!!! @sabrina echt flink balen dat ze je in t ziekenhuis niet begrijpen!Veel sterkte de komende dagen met wachten! Heb zelf de 20e m'n nod gehad, en nog niet ongi geworden!!vind t stiekem wel spannend,heb echt alle tekenen gehad dat ik ongi zou worden, ga nu dus morgen naar de kv testen halen, en dan woensdag ochtend testen.....ga zaterdag naar new york en wil graag weten waar ik aan toe ben, zwanger zou leuk zijn,maar anders een lange 1e ronde,wat ook echt niet vreemd is natuurlijk,als t dan maar snel ongi word... Ik hou jullie op de hoogte!! liefs miek
Ik zit een beetje in onzekerheid. Nog steeds geen ongi en al 3 dagen over tijd (ahv mijn 1e cyclus van 31 dagen). Maar had zaterdagochtend een negatieve test. Had dus eigenlijk meteen mijn ongi het weekend verwacht, maar er is nog geen spoor te bekennen. Ik word er erg onzeker van en daardoor weer zenuwachtig waardoor de ongi misschien niet door komt...... Pfffffff, heel vervelend al dat wachten. Misschien moet mijn cyclus gewoon nog op gang komen.... Maar ik lees dat meerdere meiden over tijd zijn en een negatieve test hebben!! Vervelend he die onzekerheid?! Wil het liefst nog even wachten met een volgende test. Het is weer zo'n teleurstelling als het nagatief is.
he sabrina, ik heb niet goed gelezen zie ik nu, en de tijd niet gezien, je was dus al geweest, of gebeld? Mooi balen dus!Maar wat ik schreef klopt wel; kan begrijpen dat je ej alleen voelt staan, ik hoop echt voor je dat ze beter naar je luisteren, en je wel een inwendige echo zullen geven,mocht het nog langer duren. Stiekum duim ik natuurlijk voor je dat het al raak is. Sterkte joh!liefs
Nou, hier ook weer zoon onzekere muts.... Vandaag ben ik 5 dagen overtijd en ik kon me gisteren niet bedwingen en heb na mijn werk 2 tests gehaald van Predictor...Geen idee of die goed zijn, op het doosje staat in ieder geval dat ie voor 99% betrouwbaar is dus daar gaan we dan maar vanuit.... Nou vanmorgen toen mijn vriend naar zijn werk ging rond half 6 kon ik niet meer goed in slaap komen... Dus net iets voor 6 uur, hup het bed uit en dan toch maar proberen vandaag...God wat was ik zenuwachtig en opgewonden niet normaal.... Test gedaan, 5 minuutjes gewacht en toen snel gekeken of ie positief zou zijn of niet... Maar helaas, een flinke domper...Er stond geen streepje in het t schermpje Nu heb ik hier wel eens gelezen dat de 1e test negatief was en de 2e en of 3e wel positief dus mijn kansen zijn nog niet helemaal verkeken heb ik zo het idee.... Want ik ben nog steeds niet ongi geworden en heb ook nog niet echt buikpijn gehad waaruit ik kan afleiden dat het eraan zit te komen...Echt vaag...Maar gister was mijn buik wel de hele dag van slag...Hij heeft echt de hele dag zitten rommelen... Mijn vriend dacht dat dat het teken was dat de ongi eraan kwam, dus ik kwam gister thuis....En? vroeg hij....Ik zei nee nog niks...Toen moest ie wel even lachen want hij hoopt ook dat ik zwanger ben want hij wil ook dolgraag een kleine... Maja het is nu dus nog even afwachten van hoe of wat... Heb nog 1 test in huis liggen..Hoop dat ik kan wachten tot het weekend...Want denk dat ik nu niet eerder dan van het weekend ga testen...Mits ik nog niet ongi ben geworden...
@dolfijntje: helemaal doorgezet! OB verdient goud geld aan me, vorige week verdiende de Kruidvat nog goed aan mij, ach.. Spannend weer, het lijkt weer lang geleden dat we zondag gingen testen, maar pas een paar dagen geleden.... Ik hoop dat je morgen wel wat duidelijkheid hebt, weet wat onzekerheid is. Succes en hou me op de hoogte!!!!
@ sweetmiekie (bijna naamgenoot ) hier heb ik precies t zelfde, vandaag 4e dag na nod,zit in 1e ronde dus ben van 28 dagen uit gegaan,maar inmiddels dus dag 31,nog geen ongi te bekennen... wel veel gerommel en gedoe in m'n buik,vandaag dus test van kv gedaan, niks nakkes nada......wacht tot vrijdag en dan test ik opnieuw,ga zaterdag op vakantie dus wil weten of ik iets moet meenemen... spannend,lastig,zenuwachtig en daardoor denk je er steeds aan en duurt het wachten nog langer.... welke ronde zit jij sweetiemiekie??? succes! groetjes miek
hey nicky, nou dan kan je je teminste richten op de volgende ronde, positief blijven.. ja dank je wel.. hoop eigelijk geen teleurstelling maar ja we zullen zien morgen! mijn vriend moet er altijd omhalf 7 uit voor zijn werk dan gelijk maar een testje wagen.. ik laat het je weten
Goedemorgen meiden, hier ook zo'n wachtende. Ikga vanmiddag maar weer een test halen,maar eigenlijk durf ik niet, te bang dta t negatief is, terwijl ik van alles voel, heeeeel raar! @eb je al getest dolfijntje? @Miek28, ook bij jou zo spannen he!
hoi vita, vanmorgen getest en negatief snap er niks van voel ook van alles in me buik maar ja toch nog geduld hebben! want nog steeds geen teken van de rode duivels.. succes vita vanmiddag zal voor je duimen en laat je het even weten?
Hoi hoi, jammer joh! raar he? Ik heb t dus ook, snap er niets van. ja eigenlijk wel, want op de een of andere manier doet mn lichaam raar, ik heb t wel vaker gehad,maar t ging net weer goed met mn cyclus. En tja die kwaaltjes.......t voelt voor mij nu ook anders, meer misselijk enzo, ik weet t niet meer. Ik vind t niet erg als t niet raak is, maar dan wel graag snel mn ongi, zodat je weet dat t goed is en weer door kan.ik herken je gevoel dus helemaal. ja dank je, en tuurlijk laat ik het horen, ik denk dat t aa t einde vd middag zal zijn!Nu eerst een sollicitatiegesprek....ook spannend!liefs
ja idd ik ken dat! ik hoop echt dat het raak is maar dan maar ongi dan kunnen we weer verder.. denk dat ik de testen van kruidvat maar is ga halen die schijnen wel goed te zijn.. jij succes met je sollicitatie
he dolfijntje, ja de testen kv schijnen goed te zijn ja. Nou soll gesprek ging prima,maar ik ga t zelf niet doen,geen goed gevoel bij. En ik ging net naar de wc...beetje bruin bloed...dus ik ben bang dat t toch door gaat zetten. Ik ben net bij de kv geweest heb de testen gehaald, én een digitale, want als het zo is vind ik het wel erg leuk om die ook te hebben,maar ik denk dat ik niet meer hoef te testen. Balen!!!!!!!!:x. Ook ik moet op naar ronde 4. het is nog vroeg,maar ja, toch balen, was fijn geweest als het wel al raak was. ik duim voor jou dat het niet doorzet, en dat je zwanger bent joh. Ik wacht t nog even af,maar denk t niet meer.liefs vita
owww je word hier zo onzeker van!!! Vanmorgen getest een heel licht streepje. Vanmiddag getest niets te zien!! Wat moet ik hier nou mee. Nou was ik van morgen kots misselijk en heb ik nu een ongie idee!! Ik word gek van mezelf echt waar pfff. Voor de meiden die posi hebben getest GEFELICITEERD!!!! Voor de meiden die negatief hebben succes in de volgende ronde ik ga voor jullie duimen!!! liefs esseltje