Iemand nod rond 20 november?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anna123, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

28 aug 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
  2. Alita

Alita Niet meer actief

heb net ook al gereageerd ergens anders maar ja wat wil je horen?

HARTSTIKKE POSITIEF TOCH?

hahaha...gefeliciteerd!!

3. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

28 aug 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    kan het echt nog niet geloven :D
    thanx cindy.. hopelijk volg jij morgen ook ;)
    zal voor je duimen!

4. Alita

Alita Niet meer actief

ah dank je is lief!!!
    zo begon het bij mijn dochter ook met de testen van het kruidvat en ze werden steeds donkerder dus het is echt positief!!!

Ik hoop heel erg dat ik je mag volgen!!!

5. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

28 aug 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    ik heb net via internet de clear blue besteld dus hopelijk is die morgen binnen :D
    maar kun je nu beter om de dag even testen? of is dat dan niet nodig? want lees ook wel is dat er naar een paar dagen geen streep meer komt? of kan dit niet?

6. Alita

Alita Niet meer actief

ah ja als jij kan wachten?! Ik heb toen een dag gewacht en weer getest en in totaal toen 4 testen gedaan hahahaha...maar je wordt er niet meer zwanger van hoor!!!

7. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    He dolfijntje,

van harte gefeliciteerd met je zangerschap!!!!
    zo gaaf ;) ;) :) :)
    Ik zou ook gewoon morgen testen,je hoort altijd dat je hcg om de dag verhoogd,maar ja miss was t gister al hoog en dus morgen dubbel :)
    Nog thanks voor je reactie op mijn berichtje,zal nu ook netjes geduld moeten hebben,want het blijkt net als bij jou wachten loont ;)

liefs miek

8. Alita

Alita Niet meer actief

ik heb dus vanmiddag getest waarom? Ik weet het niet ik dacht die ene dag maakt niks uit!!!Negatief was de uitslag nu baal ik enorm en denk nu gewoon dat ik niet zwanger ben maar in principe kan het nog want ik heb s`middags getest en voor mijn NOD stom stom stom

9. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

28 aug 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @miekje, ja moet nu wel oppassen dat ik niet elke dag ga testen haha om het elke dag zeker te weten. ;)
    @cindy, niet te druk maken hoor.. ik teste voor het eerst 1 dag overtijd en was nog negatief..
    zou echt een paar dagen geduld hebben.. en je weet het zolang je niet ongesteld wordt is er nog hoop! :D

10. snoesjepoes

22 mei 2008
    22
    0
    0
    @dolfijnte: VAN HARTE!!!

Ik had gisteren helaas wat bloedverlies en de krampjes worden steeds erger..op naar de volgende ronde dus....

11. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Hee Dolfijntje!

Heb je foto bekeken!
    Goed zeg! :D

Gefeliciteerd!

Ben benieuwd naar je clear blue test!

12. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Hi..
    Ben al ruim een week overtijd, de 20e was NOD!
    Manlief wilt helemaal geen tweede, en ik wel, maar nu al eigenlijk is de vraag...?!

Ik voel me iig helemaal niet alsog ik binnenkort ongi ga worden, maar ook niet heel erg zwanger. Heb afgelopen week al twee testen gedaan maar negatief, Volgens mij had ik wel rond de 10/11e een tussentijdse (innestelings)bloeding..

Kortom: verwacht zwanger te zijn, maar weet niet of t nog steeds zo is, anders had ik met een week overtijd toch inmiddels wel zwanger getest..??!! Verwacht zelf dus dat t niet zo (meer) is.

Morgen nog een test halen bij kruitvat, morgen en zondag nog eens testen en misschien weten we dan meer.... En anders dan maar naar de HA, want meer dan twee weken overtijd lijkt me zowiezo niet gezond, of moet ik dan gewoon afwachten hoe of wat...?

Ook al was t nou helemaal niet gepland, voor mij is een tweede wel erg welkom...eerst maar eens zien want weet t nu ook nie...

Toch spannend, ook hier in huis |:(

13. Alita

Alita Niet meer actief

Goedemorgen dames!!

Ik ben vanmorgen helaas ongi geworden....BALEN:x
    Maar ik vindt het wel weer positief dat mijn cyclus gelijk goed gaat!! Ook hebben we eigenlijk ook niet zoveel kunnen vrijen rond eisprong want mijn viend was precies die dagen ziek...
    Ach ja nieuwe ronde nieuwe kansen!!!!!
    Fijn weekend!!!!:D

14. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    @dolfijntje: GEFELICITEERD!!!!!

15. esseltje

esseltje Actief lid

12 nov 2009
    134
    0
    0
    zuid-holland
    hey dolfijntje

van harte gefeliciteerd!!!!!
    Ik ben heel blij voor je!!!
    Echt een beter kerst cadeau kan je niet hebben hihihi

De rest vann de meiden die ongi of negatief hebben getest succes in de volgende ronde ik ga voor jullie duimen!!!

Voor mij nog steeds onzeker heid geen ongie pijn geen krampjes Maar wel steken in mijn onder buik. Nou heb ik gelezen dat at het samen trekken van je baar moeder kan zijn. Weet iemand daar meer van?? Ik zou het graag horen. Ik ben zo onzeker nou al 5 dagen over tijd en nog steeds zo vaag met testen!
    Maandag naar de huisarts dus afwachten maar.

Liefs esseltje

16. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

28 aug 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @cindy wat lees ik nou? :( balen voor je meid.
    dan dan wordt 2010 zowiezo jou jaar ;)

@nicky thanx :D

@prisil, ik heb ondertussen al 2 clear blue gedaan (wel zonder indicator) maar beiden keren binnen een minuut gaf tie aan: ZWANGER hihi

17. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht

waaaaaaaaaauwwwww!! ik ben een weekend niet op ZP en meteen allemaal veranderingen;)!gefeliciteerd, dolfijntje, super zeg!:D
    Hoe lang was je nou overtijd?

18. esseltje

esseltje Actief lid

12 nov 2009
    134
    0
    0
    zuid-holland
    hoi hoi meiden.

Ik weet nou niet of ik het goede forum heb omdat het hier zo rustig is hahahaha.

Maar toch, ik moet het even kwijt.
    Net de HA gebeld moet vanmiddag weer terug bellen.
    Net ook de gyn gebeld maar die kunnen mij op dit moment nog niet verder helpen. 7 dagen over tijd! Ik weet het niet meer!

Zijn er meer meiden die hier ervaring mee hebben
    Ik word hier zo onzeker van

pfff.

liefs esseltje

19. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    he esseltje, wat spannend joh!Ik hoop voor je dat de ha je een bloedtest laat doen, dan weet je meteen meer! het overtijd zijn is zooooo vervelend (aan de ene kant) he? maar zeker omdat je licht posi testen hebt! Ik wens je heel veel sterkte, en duim heeeeel hard voor je! liefs Vita

20. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

28 aug 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @vita, ja he :D kan het nog steeds haast niet geloven..heb al een aantal testen gedaan om het elke keer weer te zien haha erg he..
    was 7 dagen overtijd en had al 2x negatief getest maar die waren via het internet want toen ik die van de kruidvat deed werd tie gelijk positief :D
    @esseltje, wat spannend meid.. maar een streep is een streep he ;)

Deel Deze Pagina