@ Esseltje, hoe was t vandaag bij de HA mag je bloed gaan prikken?hoop t voor je want die onzekerheid is ook niks.... @dolfijntje leuk dat je t al gaat vertellen,9 weken gaat toch snel zeg! Hier terug van leuk shop tripje new york, helaas nog geen ongi, weet 't zit in ronde 1 dus ja moet geduld hebben.... Heb al wel bedacht dat ik volgende wk weer ga testen en dan de HA bel, zit nu op dag 44.... Iedereen succes! Liefs miek
hoi meiden.. Nou ik ben geweest hoor!! Geen bloedtest mijn HA zegt dat het al vier jaar niet meer gedaan wordt pff. Ik heb opzich wel een fijn gesprek gehad. Het scheint dus dat 10 procent van de vrouwen heel maar dan ook heel weinig HCG aan maken. Waardoor de testen dus keer op keer negatief zijn. Omdat ik wel last heb van bepaalde kwaaltjes denkt hij dat er een kleine kans is. Als ik over twee weken nog niet ongi ben geworden dan moet ik de gyn bellen dus ik ben benieuwd dus dat zou dan in houden dat maandag 21 december mag gaan bellen. Nou ik hoop het want ik ben het wachten echt zo zat!!! Pfff bah bah hahaha. (wat een geklaag he?) @Miekje succes meid!!! Ik ga heel hard voor je duimen!!! @vita hoe is het met jou? Lekker druk aan de klus klus klus .... hahahahah Ik hoop dat hij raak schiet hihihi liefs xxx
Ha Essetje, zo'n bericht geeft me stiekem toch ook hoop,misschien zit ik ook wel bij die 10% alhoewel ik nog steeds in ronde 1 zit... morgen toch weer s een testje doen denk k, heb verder geen specifieke klachten,alleen ongi krampen die dus niet komen.....
He esseltje, jammer dat hij nu geen bloedtest geeft,maar hij geeft wel weer hoop, en dat telt ook voor iets,toch?????Wel een raar idee dat zo weinig vrouwen hcg aanmaken,aangezien er weer zoveel vrouwen positief testen.Het blijft allemaal zo dubbel he!Heb je eigenlijk met de digitale al getest?het geeft wel hoop voor jou en voor vele anderen dat het dus niet allemaal in 1x raak hoeft te zijn met een vette positieve test...je leest nu veel verhalen van vrouwen die overtijd lopen en wel van alles voelen. Nou meis....hoe ga jij je gedachtes verzetten de komedne twee weken? leuke dingen bedenken dus....mmmm filmpjes kijken, sporten, shoppen, shoppen en shoppen????Als het je lukt twee weken wachten (onmogelijk natuurlijk...want je bent een vrouw), dan heb je wel een fantastisch kerstcadeautje!!!!!! Hier gaat het goed, lekker klussen, alleen is manlief gestopt met roken...heeeel goed van hem, maar is niet zichzelf zeg maar....., dus het is even aanpassen,maar goed dat geeft niet, als hij zijn gedachtes maar op de goede manier verzet. Sterkte meis!!!!liefs
hey esseltje.. pfff wat zit een lichaam toch raar in elkaar he.. ben je gister nog bij de HA geweest?? hopelijk heb je een bloedtest mogen doen.. hier hebben we gister toch maar het grote nieuws aan mijn ouders verteld.. zoals gezegd eerst de cadeautjes gegeven met het gedicht.. nou zowel me moeder als vader hadden het niet meer hihi.. allebei huilen van blijdschap zo mooi.. een mooiere reactie kan je niet krijgen nou esseltje hoop dat je snel nieuws hebt
Ik heb vandaag toch ook maar weer s getest,negatief...wacht nu al tig dagen op m'n ongi,dag 45 na laatste ontrekkingsbloeding na pil... Dolfijntje wat leuk dat je t hebt verteld aan je ouders!is het voor jullie beide ouders het 1e kleinkind?dan word het helemaal iets speciaals natuurlijk! Ga je het de rest van de fam ook vertellen?? veel plezier en geniet ervan! liefs miek
hey miekje, nee het wordt de 7e maar bij mij hebben ze er voor het eerst om moeten huilen hihi ze blijven het even speciaal vinden.. hopelijk heb jij ook snel duidelijkheid..
hey meiden ben ik weer!1 sorry moest veel werken en kapot als ik thuis kom zeg pff. Zal het er iets mee te maken hebben? Ik ben nu ook al een paar dagen aan het tempraturen en ik zit elke keer bijn 1 graad er boven dan dat ik normaal heb. Zal het er iets mee te maken hebben? Weet iemand dar iets van? nogt anderhalve week en dan mag ik de gyn bellen!!! Er is hier nog steeds niets te bekennen!!! En mijn borsten nou jah vooral mijn tepels doen soms echt zeer!!! hahahah!!! @vita. hoe is het met jou? Lukt het allemaal met je man hahahaha is het nog te doen met hem onder 1 dak hahahahah succes meid!!! @ dolfijntje. Wat lees ik nou de 7e al goeie dag zeg!!! wel leuk hoor zón groot gezin vind ik altijd wel wat hebben!!! Is het nu zwaarder als de vorige zwangerschappen? @miekje. Succes meid ik ga heel hard voor je duimen. Ik ga nu wachten tot maandag met testen dan heb ik een week niet getest dus ben benieuwd! liefs xxx
hey esseltje.. hahaha sorry moest even hard lachen.. maar het is het 7e kleinkind van mijn ouders, heb 2 broers en een zus en die hebben allebei al 2 kinderen. en dit wordt ons eerste kindje.. dus de 7e kleinkind hihi
ow echt weer wat voor mij hahahahahah nou leg hier helemaal dubbel hahahahah. sjonge jonge hahaha. Ik dacht al de 7e goeie dag dat je nog kan lopen hahahaha (dat dacht ik) slecht he hahaha. Nou wel leuk dan toch. Dat ze bij jullie ook nog zo leuk reageren echt super!!!! Wanneer ga je het je schoon ouders vertellen?? liefs esseltje
haha was ook erg grappig ja was super leuk.. en mijn schoonouders hebben we het ook al gister verteld en die reageerde ook heel leuk vandaag bij de VK geweest en heb alleen een intake gehad had zo gehoopt op al een echo.. maar ja die krijg ik nu de 29ste dus even geduld nog. en hoe gaat het met jou? zag dat je test bij de HA negatief was? jou lichaam is echt een beetje gek aan het doen zeg!
he esseltje, hoe is het met je? Hier gaat het wel. Ik ben (denk ik) te laat geweest met mn ei, en omdat man lief nog steeds niet gerookt heeft, en dus een beetje(behoorlijk) uit zn doen is, hebben we t niet optimaal kunnen benutten...helaas. Volgens mn banner zou t mrgen ongeveer pas zijn,maar volgens de testen was het woensdag, helaas.... Nou ja, we zien het wel, en anders weer vrolij door naar de volgende ronde!WEn dan kan ik lekker champagne drinken met oud&nieuw.liefs
Ja mijn lichaam spoort niet helemaal hahaha Ik weet het ook niet. Ik hoop dat ik morgen posi test!! Ik en mijn man hebben afgesproken morgen te testen (eigenlijk maandag dat is precies drie weken!) Maar ik vind morgen Mijn temp licht al dagen hoger als normaal. De steken in mijn borsten nemen ook toe en soms echt super pijnlijk!!! En als ik niet op tijd eet ben ik zo misselijk pff8) echt vies gevoel hihihi. Moe en uit mijn doen. Maar goed genoeg geklaagd hahaha. @Vita.. Ohw dat is jammer zeg. Ik was vorig jaar ook gestopt met roken en ik moet je zeggen dat ik zelf ook niet echt gezellie was hahaha dus ook niet echt in the mood hahahahaha. Ik hoop voor je dat het dan volgende maand raak is! Maar goed you never know!!! @dolfijntje.. Echt super leuk dat je schoonouders ook zo leuk hebben gereageerd!!! En bij de VK krijg je meestal pas met 10 of 11 weken een echo. Ik kan het wel begrijpen dat je er van baald je wilt toch gelijk weten of het hartje klopt Nou meis succes met je zwanger schap en geniet ervan. Vita succes met klussen en ik ga toch nog heel hard voor je duimen!!! P.s leuk he dat we nog zo contact hebben!! liefss xxxx
hey esseltje, zijn toch allemaal bekende kwaaltjes, die ik ook herken.. maar ja zolang die test niet positief is weet je nog niks.. pfff ja leuk zo dat contact.. leef toch ook heel erg met jullie mee
He meiden hoe is het hier? Bij mij is de belangrijke periode bijna weer voorbij en kan ik weer heeeeel lang gaan afwachten... @Dolfijntje en hoe voel je je meid? @Esseltje spannend hoor.....ik duim voor je!!
hey cindy, ja gaat op zich wel goed alleen begin nu wel goed misselijk te worden vooral 's morgens en als ik te lang wacht met eten dan wordt ik helemaal niet lekker maar als dat alles is gister voor het eerst bij de VK geweest maar kreeg nog geen echo nog even geduld hebben tot de 29ste.. en jij bent nu volop aan het klussen zie ik? zal voor je duimen..
Thanks ja wij zijn hier druk bezig hahaha.. Ah ja stom he dat je niet gelijk een echo krijgt kregen wij toen ook niet bij mijn odchter en ik ging er ook vanuit dat we wel een echo zouden krijgen. Maar in principe is nog niet zoveel te zien nu. Minder die misselijkheid maar je weet waarvoor je het hebt he, maakt een hoop goed!! s`Morgens eerst een crackertje ofzo eten voordat je opstaat wil wel helpen...
he esseltje, spannend meid, ben benieuwd of je al getest hebt! Je zou toch denken met al je kwaaltjes dat het raak is he!!!!! jazeker is het gezellig, dat we hier nog kletsen, vind dat ook erg leuk! En wat betreft mijzelf....ach we zullen wel zien.Ik snap weinig van mn cyclus, ik heb mn eisprong echt vd week gehad, en aangezien t klussen dus niet optimaal was, heb ik weinig hoop.Maar goed je hebt er maar 1 nodig. Ach we zien wel.Ik lees en leef lekker mee!Komt wel goed!succes, liefs