Iemand nod rond 20 november?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by anna123, Nov 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iltje

Iltje Bekend lid

Dec 5, 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Hallo hier allemaal.

Wil voor de mensen die hier nog moeten wachten met testen of net hun ei hebben etc. heel veel succes wensen.

En ik duim voor jullie.

Hopen op nog meer augus.mama's:D

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier nod 17 dec maar vanmorgen al de eerste ongitekenen gezien. dus maar fff wachten tot het doorzet en dan maar naar de volgende ronde vrees ik......

3. vita

vita Bekend lid

Jul 18, 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    He esseltje, weet je al iets? liefs vita

4. esseltje

esseltje Actief lid

Nov 12, 2009
    134
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden

sorry voor het laate bericht. Mijn laptop was er mee uitgescheden hahaha. En dit is nou niet de site dat ik kan zeggen als ik bij mijn ouders ben pa mag ik ff op de pc hahaha:p

zondag heb ik getest weer negatief pfff ord je toch helemaal gek van. Deze week heel sterk geweest niet meer getest dus hopen op morgen dan mag ik de gyn gaan bellen voor een afspraak echo!!! Dus we zijn hier erg nerveus hahaha vooral met de kerst in aan tocht hoop ik toch stiekem dat ik nog voor de feest dagen mag komen hahaha maar goed je weet het nooit he!

@vita weet je al wwat zag dat je over tien dagen mag testen (of heb je stiekem al getest;)

@dolfijntje hoe is het met je? Hoe bevalt het zwanger zijn hihihi

liefs xxx

5. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

Aug 28, 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hey esseltje,
    jeetje!! nog niks??! pfff nou mischien heb je wel een heel laag hcg hormoon?!
    hier gaat het verder goed. met vlagen heel misselijk maar ja als dat alles is :D
    daardoor is het besef wat minder maar dat zal wel komen na de eerste echo..
    mijn duimen draaien nog steeds voor jou :D

6. DeLi

DeLi Fanatiek lid

Oct 3, 2009
    1,224
    0
    0
    Hallo meiden,

Heb lang niks van me laten horen hier.
    Er is weer een hoop geschreven. Kan helaas niet alles lezen op het moment, maar dat haal ik nog wel in.

Hoe gaat het met jullie?
    Meiden die zwanger zijn ondertussen?

Ik zelf ben vorige x gewoon ongesteld geworden, al duurde mijn cyclus wat langer dan de voorgaande ronde.
    Nu denk ik dat ik mijn ei al wel gehad heb, maar zeker weten doe ik het niet. Vind het erg moeilijk om te weten wat je precies voelt. Ik heb een dag last van mijn buik gehad ca. 1,5 week geleden. Maar heb vandaag ook weer wat steken links en rechts onderin en een flinke klodder (sorry) slijm. Maar weet niet wat ik daarvan moet denken. We wachten rustig af.

7. kim1979

kim1979 Actief lid

Nov 9, 2007
    337
    0
    0
    Hallo,

Hier helaas toch ong, geworden, :(dus een langere cyclus dit keer. Moet ik dan nu vanaf gisteren weer tellen voor de nieuwe ronde? (Ookal heb ik eigenlijk altijd een cycluc van 28 dagen??)

x Kim

8. Alita

Alita Niet meer actief

hay kim, je moet altijd je langste cyclus pakken!!!

Jammer meid!!!

9. esseltje

esseltje Actief lid

Nov 12, 2009
    134
    0
    0
    zuid-holland
    hoi meiden

na 57 dagen ben ik dan ongi geworden!!
    de afspraak met de gyn kan ik dn ik dus nu weer gaan afbellen.

liefs

10. vita

vita Bekend lid

Jul 18, 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    He esseltje, dat is verdorie mooi K**********. Hoe voel je je? Echt balen meis!Sterkte ermee, liefs vita

11. esseltje

esseltje Actief lid

Nov 12, 2009
    134
    0
    0
    zuid-holland
    hey vita

het gaat op zich wel hoor. Baal alleen ontzettend pfff.
    Heb vanmorgen de gyn gebeld en moet morgen als nog voor een echo!!! Echt lekker met mijn ongi muts :( Saar baal ik echt zo van gatver!!!! Maar jah ik hoop dat er niets te zien is dan kan ik verder!!! en hoe is het verder met jou? voel je al iets???

liefs xxx

12. vita

vita Bekend lid

Jul 18, 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    he essel, ja kan me goed voorstellen dat je goed baalt, en dat je zo ook niet naar de gyn wilt nee. Positief blijven...komt het vast wel goed! Ik voel niets,maar ben er met mn hoofd ook niet echt bij. Ik wildenu even andere afleiding, dus vandaar dat ik even op de site ben,maar mn moeder ligt in het zk, en het is goed mis, dus ben niet echt bezig met mn cyclus. Af en toe voel ik wel wat steekjes ofzo,maarja ik altijd wel last voor mn ongi, en door stress stelt het zich altijd uit bij mij, ds ik denk dat ik er wel nog een weekje bij op kan gaan tellen;).Jij sterkte bij de gyn, en laat je het nog horen? Liefs Vita

13. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

Aug 28, 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hey esseltje..
    wat lees ik nou :( verdorie zeg :(
    hoe voel je je?
    nou ja de kerst komt eraan en dan weer proberen met goeie moed verder ook al is dat nu even lastig :(
    sterkte meis

14. vita

vita Bekend lid

Jul 18, 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    he esseltje, hoe gaat het met je? En dolfijntje....10 wk zwanger alweer, dat gaat snel he!Hoe voel je je? liefs Vita

15. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

Aug 28, 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hey vita,
    ja gaat heel erg goed :)
    vanavond weer een echo heel erg zin in!
    en hoe gaat het met jou?? nog een paar dagen geduld!! zal voor je duimen :)
    en esseltje??? hoe gaat het met jou??

Share This Page