Iemand nod rond 20 november?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by anna123, Nov 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    die vervelende gedachtes herken ik ook. Dan denk ik ook bij mezelf: zo mag je helemaal niet denken!!! Net zoals als ik een zwangere vrouw zie dan kan ik vaak mijn ogen nergens anders op richten, klinkt misschien raar maar het trekt heel erg mijn aandacht...Die vrouwen zullen wel denken wat zit zij nou te kijken hahaha

2. Miranda

Miranda Bekend lid

Jun 6, 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    houden jullie ook je temp bij ik heb namelijk geen echte temp verhoging alleen toen ik borst ontsteking had werd mijn temp 37.4 maar deze is weer gezakt naar 36.9 nu zou ik toch 37.2 moeten hebben vergeleken met de cyclus hier voor maar blijft maar steken op 37.0 vraag me af of ik nu wel een eisprong heb gehad??!

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    hier nog steeds de buipijn, het zit echt bij mijn schaambot en baarmoeder, zeurend gevoel, soort van ongie pijn. Maar bij ongie heb ik over pijn hele buik pijn.

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Sabrina heel veel sterkte met het verwerken van jullie grote verlies.

Ik wil me ook graag bij jullie voegen mijn nod is 21nov eerst een beetje twijfel ondanks dat de gyn vrijdag mijn ei zag en die bijna 21mm was. Maar ff geeft hem ook aan gelukkig ben erg gespannen aan de ene kant graag zwanger zijn maar aan de andere kant bang voor weer een miskraam. Ik wil iedereen heel veel succes wensen.

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Ik weet hoe je je voelt meis, heel graag weer zwanger willen zijn maar toch bang zijn voor weer een mk.
    Succes meid

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Hey!

Vandaag heb ik buikpijn...net als of ik ong.moet worden...best irritant eigenlijk...:(

Volgende week een echo een dag of 2 voor nod...gewoon een check up hoor of alles goed is vanbinnen...maar hoop zooo dat hij zegt...nou mevrouw, uw baarmoeder ziet er wel anders uit...lijkt wel of u zwanger bent...

:D:D:D jaja ik heb een grote fantasie ik weet het...;)

xx

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Wie weet wordt je fanatasie wel werkelijkheid volgende week.

Die buikpijn heb ik ook sinds gisteren maar is nu wat minder;)

8. staffies

staffies Bekend lid

Sep 21, 2009
    551
    0
    0
    emmen
    ik en mijn vriend hebben dat ook weleens ...bij ons in de buurt woont een stel die alleen maar zuipen en drugs gebruiken en ze zien er niet fris uit ,maar ze hebben wel 2 kinderen en dan zeg ik weleens tegen mijn vriend dat ik het niet eerlijk vind waarom hun wel ...het is niet netjes om zo te denken ,maar ik doe het wel soms en kan er ook gewoon verdrietig om worden ...

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoii dames , mag ik me bij jullie voegen ;) ??
    mijn NOD is 24 november !
    de 28ste ben ik jarig en hoop dan een heel leuk kadotje te hebben ( in de vorm van 2 streepjes ;) hihi )

dit is trouwens de laatste ronde voor mijn lief naar afghanistan moet en dan kunnen we dus weer in april/mei verder..

ik heb dat ook wel hoor (ookal ist eigenlijk niet aardig/eerlijk/wat dan ook ) dat sommige mensen zomaar zwanger zijn/ kinderen hebben ..
    bijvoorbeeld n vriendin van me zusje , geen woonplek,net n schaarel/vriend en dan zwanger ... :S !
    en anderen die zeggen ohh ja t komt niet uit dus denk dat ik t weg laat halen, of mensen die indd drugs gebruiken/drinken enz.. en die dan kinderen erbij hebben zitten .. :(

x lydia

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Ja hoor kom er maar bij.

Duim voor je dat je een mooi cadeau hebt met je verjaardag

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    gezelli :) thanx

12. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

Ik denk dat iedereen dat wel heeft die hier zit.
    Vindt het soms ook absurd hoe sommige mensen met zo'n groot wonder omgaan.
    Helemaal als je soms van die trieste berichten ziet op het nieuws.
    Of vrouwen om je heen die zwanger zijn maar idd nog gewoon roken, drinken ect..

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja indd , ik ben gestopt met roken vorig jaar oktober .. om al die rommel er maar vast uit te hebben :)
    en drinken doe ik nu al bijna niet meer.. snap niet dat mensen niet gewoon aan hun kind denken .. ook als het er is bij ons op t KDV ruiken sommige kinderen ( en al hun kleren ) helemaal naar vieze oude sigaretten ! bah !!

14. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Noesje ik denk dat jij bij mij uit de buurt ben teminste aan het zh te zien waar jij naar toe gaat roosendaal. Ik zit daar ook en het fijne is dat volgend jaar een nieuwe vleugel open gaat voor de zwangere zijn we daar vanaf. Bij wie zit jij ik bij R.P alweer 3jaar nu.

15. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    NOg 9 dagen geduld hebben!!!! Iiieeeeeuuuuuu wat LANG nog!!!:$

x

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Heey, ik zit nog bij niemand, ik wacht op een telefoontje na doorverwijzing van HA.
    Ik zat in Bergen op Zoom maar daar zien ze mij niet meer, ongeregeld zooitje.

Ben jij tevreden over roosendaal? ik hoop dat het niet zo'n ongeregeld zooitje is als in BoZ want daar werd echt niks overlegd en had ik iedere keer een andere gyn.

17. staffies

staffies Bekend lid

Sep 21, 2009
    551
    0
    0
    emmen
    ik ben nu ook al 2 jaar gestopt met roken :D
    en net wat jullie zeggen je hebt ook vaak die moeders die achter de kinderwagen lopen met een peuk op de lip :$ vind ik echt niet normaal hoor en een collega van mij die heeft gewoon de hele zwangerschap gerookt ...en ze zei dan altijd nou mijn moeder heeft ook in mijn zwangerschap gerookt en er is niks met mij aan de hand dus zo erg is het niet :$:$ ik snap dat echt niet hoor

18. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Roken tijdens de zwangerschap is echt NOT DONE...vind ik dan he...rook zelf nu nog wel....shame on me...Toen ik dit jaar voor de eerste keer zwanger raakte ben ik meteen gestopt...kostte me geen enkele moeite! Toen een Mk en hup...van alle stress meteen weer gaan roken...toen weer zwanger en weer Mk en toen ook meteen een sigaret..
    Aan de gyn gevraagd en die zei dat die paar sigartetten op een dag er echt niet voor zorgde dat ik een Mk kreeg...
    Mocht ik snel weer zwanger rake stop ik weer meteen hoor!!!!
    Oef en roken achter de kinderwagen..hoe verslaafd ben je dan??!! Ik rook nooit op straat of in de auto oid...

xxx

19. vita

vita Bekend lid

Jul 18, 2007
    810
    3
    18
    utrecht

Ik herken dat....ik rook nu ook nog,maar ben al aan t minderen. Ik stop meteen op het moment dat je een posi test in heanden hebt, en geloof ook echt dat DAT is wat ik nodig heb om te stoppen. Ik vind het nu nog moeilijk,maar dan niet, want dan weet je war je het voor doet! (tuurlijk nu ook,maar is anders;)). Ik las dat ze zelfs zo ver zijn nu,dat ze weten als jij rootk tijdens de zwangerschap, en het is een meisje, dat je die hele ienie mienie eirestokken al kan schaden door de sigaretten die jij rookt! Nou...am me nooit niet!dat niet!Dus anna....schaam je niet, ik herken het, en met ons vele meiden, je doet het meteen weer als je zwanger bent:D!Suvves meid.

20. sabrina86

sabrina86 Lid

Dec 14, 2008
    78
    0
    0
    Verpleegkundige
    is niet belangrijk
    Hallo damens.

zo ben er even niet op geweest en zo weer 30 berichten erbij.
    maar goed.
    ik temp ook sinds mijn eisprong maar ik wist dat ik een ei had gehad. maar gisteren was hij ineens 36.1 zou het dan toch een innesteling dip zijn. vanmorgen was hij weer 36.7. gisteren een beetje trekkende baarmoeder gehad. maar vandaag tot nu toe voel ik weer niets.
    je wordt er ook zo onzeker van.
    ik heb nog wel steeds blauwe aders over mijn borst lopen.
    gisteren ook wat slijmvrlies gehad vandaag ook niet meer snap er niets van.

groetjes

Share This Page