Iemand nod rond 20 november?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anna123, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Tjee....wat zou dat erg zijn zeg als je rookt en je beschadigd dan de eierstokje van je meisje! pfff..
    Snap het gewoon niet als mensen gewoon flink door blijven paffen als ze zwanger zijn.... WAAROM in vredesnaam?!
    O ja, weet je wat ik deed toen ik stopte...(want geloof me...zó makkelijk is dat niet! Je bent helemaal zenuwachtig na die positieve test hoor! Heb toen nog 1 sigaret genomen ;)) Maar ik heb heel veel lollies en zuurtjes gekocht en steeds als ik trek had in een sigaret nam ik een lollie of zuurtje...die duren lekker lang! Hielp bij mij echt goed hoor!
    xx

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik ben er erg tevreden over ik heb meestal dezelfde gyn alleen als het echt niet anders kan op vakantie of ziek bij voorbeeld. Ik zelf vind die van mij fijn omdat het niet zo'n dokter, dokter is als je snap wat ik bedoel wel een beetje hyper. Van gessel is ook aardig die is juist heel rustig. Dus als je vragen heb over een gyn dan stel ze maar want in die 3jaar tijd heb ik ze allemaal wel een keer gehad. Oh en roosendaal krijg ook een apart gedeelte voor de zwangere een soort van kraamkliniek dus zwanger en niet zwanger gescheiden, dit zou volgend jaar klaar moeten zijn dus geen dikke buiken meer in de wachtkamer

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hoi ja dat is indd fijn geen zwangere buiken meer in de wachtkamer.
    V G****l zou bij mij normaal mijn IUI doen die ik in BoZ heb gehad maar er kwam een bevalling tussen.
    Dus hij loopt ook in BoZ.
    In BoZ had ik een paar keer mevr v E***n maar die zat alleen op maandag, de rest vd week in Roosendaal. Maar zij is een tijdje uit de running hoorde ik.

Welke gyn zou jij me aanraden? Dan kan ik dit aangeven als ze me binnenkort bellen voor een afspraak.
    Ik wil liefst eentje die echt naar je luisterd en je uit laat praten en die niet geirriteerd antwoord geeft op je vragen en heel belangrijk voor mij een die alles uitlegd wat hij ziet op de echo en voelt als hij vanbinnen voelt. Dit gebeurde nl in BoZ niet.

Alvast super bedankt meis.

4. Sab1985

Sab1985 Lid

9 nov 2009
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    veel reacties sinds mijn laatste bezoek.

Ben blij dat het herkenbaar is die gedachten!! dacht dat het iets was wat bij mij hoorde!!

vandaag alleen in de ochtend een lichte misselijkheid! Voor de rest weinig kwaaltjes!!

wat het roken betreft: ik vind als je 9 maanden niet gerookt hebt ( tijdens de zwangerschap) kan je net zo goed helemaal stoppen. ben nu nog niet zo heel lang gestopt met roken en af en toe rook ik nog wel eens. (vooral op feestjes) ik weet het kan het beter niet doen. Misschien is dit makkelijker gezegt als gedaan, maar de toekomst zal het uitwijzen!!

Anna123 jouw tip van de lolly en het zuurtje ga ik onthouden voor later als ik zin in een peukie heb en ik ben zwanger!

Sabrina86, vervelend he die onzekerheid!! om gek van te worden!

is het allemaal nog vol te houden? hier soms wel en soms niet! ik hoop dat ik me kan bedwingen tot de 20 en dan pas te testen!!! maar waarschijnlijk zal ik wel een dag eerder testen :)

meiden succes en ga weer verder met duimen en werken!

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noesje van e kan ik maar ik vind die koud en afstandelijk, die van mij is top maar soms iets te snel en hyper dus dan kom ik al gauw bij van g uit of bij t misschien heb je nog een voorkeur vrouw of man. En de echo's krijg je niet bij de gyn die worden gemaakt door drie vrouwen en dat is echt super krijg alle uitleg die je wil. Ik stuur je vanavonde nog wel een pb met de 2 namen.

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Is goed meid dank je wel.
    Ja inderdaad van E liet me ook nooit uitpraten en antwoorde mijn vragen niet eens.

Vind het wel fijn dat er iemand is die bij etzelfde ziekenhuis loopt;)

Man of vrouw maakt me niks uit, het is hun beroep.

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej , ik heb er (nog ) niet zoveel verstand van maar hoop natuurlijk voor je dat het goed uitpakt ! :)

8. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha meiden! mag ik me ook toevoegen?
    mijn testdag is 19 november, teminste, als ik t goed heb, met de pil was t 29 dagen, nu denk ik 31, dat was ook zo voor dat ik met de pil begon, dus neem aan dat ik mn ouwe cyclus (of hoe je dat dan ook schrijft..)weer terug krijg.
    ik had 19 oktober mijn 1e dag van mn laatste menstruatie.
    ik vind t wel steeds spannender worden. ik mag van mezelf niet naar mn lichaam luisteren, maar das zo moeilijk! ik ga vanalles voelen!
    ik heb zere borsten (vooral mijn tepels doen zeer) ik kan bijna geen bh meer aan. wat ik nooit zo erg heb!
    ik heb net als sabrina 1 lange dikke blauwe ader over mijn borst lopen.
    ik heb ongi pijn in mn buik.
    ik heb steekjes in mn buik.
    ik ben vaak een beetje draaierig.
    en vast nog wel meer, want ik ben ook vergeetachtig aan t worden!
    en daar mag ik dus niet naar luisteren, dit is toch een hele rij dingen waar ik nooit last van heb...
    of zou het allemaal komen doordat ik gestopt ben met de pil?

9. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ik begin toch een beetje hoop te krijgen. Heb vandaag friet gegeten maar vond er maar weinig smaak/ muffe smaak aan zitten. Dit herken ik wel van mijn vorige zwangerschap.

10. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    jetvg welkom :D natuurlijk mag je erbij, hoe meer hoe beter en gezelliger! :D en het zou kunnen dat het ontpillen is, maar dat hoeft ook niet. Want laatst is er hier iemand gelijk zwanger geraakt na het stoppen met de pil ;) dus alles kan

pppfff meiden of ik krijg opnieuw een griepje ooooffff..... :D want heb het zo koud! Terwijl de kachel al staat te draaien op volle touren :( Maar heb geen koorts
    En net ging ik de was eruit halen en werd niet goed van de geur van de wasmiddel :( Ook heel apart, heb ik nog nooit gehad en heb een beetje hoofdpijn en heb een beetje last van winderigheid :( Een beetje genant, normaal gesproken heb en doe ik dat nooit! Verder wat "normale" dingetjes pijntjes in de buik, gevoelige borsten
    Maar even heel wat anders, kan je nu al dingen merken??? Volgens mij niet of wel???
    Hoe is het trouwens verder met all meiden :D??

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    het zou wel kunnen hoor,
    als je eisprong misschien eerder was of een snelle innesteling.
    Maar je zei, normaal heb ik dat nooit, in je onderschrift zie ik maar 1 cyclus, of ben je pas begonnen met opschrijven in je overschrift?
    Als het je 2e ronde is en je bent ook net gestopt met de pil dan kan het ook ontpillen zijn en je lichaam kan je echt goed voor de gek houden hoor. (heb ik na 43 rondes ook nog wel eens hoor)
    Maar ik zie dat bent ingeschreven van februari 2008:)
    Sorry wil niet vervelend overkomen he meis.

Het koud hebben waar jij het over hebt, heb ik ook...
    Alleen s'avonds dan heb ik een trui en vest aan en nog
    koud hebben....Brrrrrrrrr

verder alleen nog de buikpijn, die nu tegen de avond weer
    erger wordt, terwijl ik niet veel gedaan heb vandaag:)
    Ik ga zometeen mijn Hello Kitty kruikje maar weer eens lekker
    pakken:)

12. Anntje

Anntje Lid

11 nov 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden,

Ik hoop dat ik me ook mag toevoegen. Ben helemaal nieuw op het forum, dus ik weet nog niet zo goed hoe alles werkt... :(

'k Heb m'n NOD op 19 november en ik ben bezig met ronde 5. Pfff... Wat duurt wachten lang. In mei besloten mijn man en ik om te stoppen met dat rubber, en 3 weken later had ik al een positieve test in handen. Helaas werd onze roze wolk al 4 weken later verdreven door een hele donkere. Bij de echo met 8 wk en 4d was er te zien dat ons vlindertje met 5 weken al gestopt was met groeien.
    Nu zijn we alweer een tijdje verder, en vaak aan het 'knuffelen'. Helaas mocht het nog niet zo zijn dat ik alweer zwanger ben, hoewel mijn lichaam me elke keer weer voor de gek houd... :(

Vanavond tijdens het eten koken werd ik ineens niet goed van de geur, terwijl ik daar nooit last van had, alleen maar tijdens mijn eerste zwangerschap. Maar ik kan nu toch helemaal nog geen last van kwaaltjes hebben..?
    Ik heb me in elk geval voorgenomen om niet voor m'n NOD te testen, minimaal 2 dagen later ofzo..

Nou ja, een heel verhaal, maar dan weten jullie tenminste een klein beetje wie ik ben..

Hoop voor jullie allemaal dat jullie snel zwanger zijn.
    Liefs Anntje

13. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    Hey :D nee dit is niet mijn 2de ronde, ben al weer even van de pil af en het ontpillen heb ik al gehad. En met mijn onderschrift: ik had al mijn cyclussen in mijn foon opgeslagen wat heel stom was, want die is overleden en ben dus alles kwijt :(
    Maarja het is gewoon afwachten he...gelukkig ben ik niet de enige :D heb het de hele dag al wel een beetje koud gehad maar nu heb ik het wel HEEL koud, heb een tshirt aan met daarover een trui en daarover nog een vest :( En 2 paar sokken aan hahahaha zometeen lekker douche zodat ik het weer wat warmer krijg :D
    Maar bij jou is het dus ook spannend :D bij jou klinkt het ook als positieve symptoompjes :D spannend!

14. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Anntje...WELKOM HIER !!!:D
    Balen dat jullie een Mk hebben gehad zeg! (weet hoe je je voelt zelf ook mee moeten maken..)
    Maar je zit nu nog 8 dagen voor je nod..je hoort best vaak hoor dat meiden al vrij vlot 'iets' voelde...klachtjes genoeg hier op het forum !!!
    Dus ja...je weet maar nooit he!

x

15. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    he anna 123, dat is zeker een goede tip. Een collega van mij heeft het gedaan met die anti flu snoepjes, en ik merk als ik die heem, dat ik dan ook al minder rook, dus jaaaa zeker goede tips, en we gaan ervoor!het gaat ons zeker lukken!

16. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    he Vita...zie dat we echt bijna gelijk lopen...dus als we nu allebei even fijn positief testen rond de 20e kunnen we elkaar helpen om NIET te roken! Die anti flu snoepjes zijn ook lekker ja...en frambooszuurtjes zijn lekker....in elk geval iets nemen wat LANG duurt!:)

x

17. wendii88

wendii88 Niet meer actief

ik mag de 19e testen :D dus doe gezellig mee

18. sabrina86

sabrina86 Lid

14 dec 2008
    78
    0
    0
    Verpleegkundige
    is niet belangrijk
    Hallo meiden,

Hoe is het allemaal met jullie.
    nog een dag of 9 en we kunnen testen.
    mijn nod is 19 nov maar ik test pas 21 nov als de duivels dan al niet zijn geweest.
    toch krijg ik steeds meer hoop.
    heb sinds gisteren ook wat wit verlies.
    en nog steeds die blauwe aderen over de borsten. echt spannend nu hoor.
    jullie zullen trouwens wel denken wat is zij vroeg op maar ik lag vanaf 2300 al wakker dus dacht om 0400 dat ik maar eens achter de pc ga hahaha.
    fijne dag allemaal

groetjes

19. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Ik val ook maar even binnen. Mijn nod is 20 november. Ik heb ontzettend last van lage rugpijn, normaal als ik dat heb weet ik dat ik ongi ga worden. Ik hoop nu van niet, anders mogen we volgende week naar de gynaecoloog. Ik heb het ook veel warm en s"avonds ook koud en rillerig terwijl de verwarming lekker aan staat. Hebben er meer last van de lage rugpijn, ik heb overal op het net gezocht maar wordt er niet echt veel wijzer van. Groetjes lucky.

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoi meiden , en de nieuwe welkom ( ben er ook pas sinds gister :) )
    pff jullie banner ziet er al veel leuker uit als die van mij ;) moet nog zo lang wachten .. mijn nod is wel de 24 maar wacht wel tot de 28e .. :) moet zeker ff over tijd zijn ..

jammer dat ik nog niet mee kan praten over vroege kwaaltjes enz.. want heb er nog geen verstand van ;)

x

Deel Deze Pagina