He mon, brandertige tepel herken ik niet,maar de rest wel.helaas heb ik dat vlak voor mijn ongi komt, ik hoop dat het ook ECHT hoort bij zwanger zijn,maar helaas ken ik t alleen op die manier. Wie weet over 9 dagen pos testen en dan weten we of het daar ook bij kan horen.Maar dat denk ik soweiso wel hoor, iedereen beleeft zoveel verschillende dingen!
thanks anntje & anna gelukkig lezen er meer meiden mijn stukjes en gelukkig al 1 herkenning nu maar hopen dat het iets positiefs betekent! Heb ook met vlagen een ongie gevoel maar dat is helemaal niet onbekend voor jullie natuurlijk misschien een hele stomme en genante vraag maar het lijkt wel alsof ik anders ruik van beneden Heel genant... Zou dit kunnen duiden op een infectie? Dit heb ik nog nooit gehad ook nog nooit een infectie gehad trouwens....
thanks vita ! Ik hoop ook echt dat het symptonen zijn van een eventuele zwangerschap, zou HEEL gewenst zijn
meid..maak je niet te druk joh! Het hoeft niet meteen een infectie te zijn hoor! Misschien past dat ook wel bij een zwangerschap..verandering van de zuurtegraad ofzo? x
@ monieqje: ik heb ook raar gevoel rond mijn navel...en mijn beide tepels staan erg gevoelig (rechts beetje meer) ivm die geur kan ik niet echt een zinnig antwoord geven denk ik. Ik heb jaren geleden eens een schimmelinfectie gehad, en dat rook toen idd niet zo fris, maar als je geen echte jeuk hebt, kan dat niet zoveel kwaad hoor denk ik, en heb je geen infectie. Wat ik heb, is nu al twee dagen een witte afscheiding, die reukloos is. En mijn eisprong was 4 dagen geleden. Vorige twee cyclussen was ik zo goed als droog na mijn eisprong! Herkenbaar voor iemand? en nu ga ik toch effe in de zetel gaan zitten
jjeeehhh nog 1 die met herkenning komt (sorry meiden maar ben een beetje melig door een ander topic ) ik heb geen jeuk of pijn ofzo maar het ruikt niet zo fris...aangezien ik nog nooit een infectie heb gehad en las dat je anders kon gaan ruiken was ik wel even nieuwsgeirig maar we zullen het zien Kat: En over meer afscheiding HEEL herkenbaar! In ene veel meer en het is wit en licht rozig bij mij dan en dat rozige had ik net maar een heel klein beetje pppfff laten we hopen dat het allemaal iets positiefs betekend En jij moet bijna nog net zolang wachten als mij gezellie!
hoi de eninge vage klachten die ik nu heb is dat ik sinds afgelopen weekend dagelijks 's avonds laat m'n buik voel rommelen, en t zijn niet m'n darmen want dat gerommel ken ik te goed..... Maar ja misschien wil ik ook wel net als jullie van alles voelen en dan maar hopen dat t wat is.... zit nog maar in ronde 1,nod is waarschijnlijk 21 nov,maar weet nu al dat ik de 27ste ga testen,als de rode duivels niet zijn geweest tenminste... ga de 28ste met lief voor 6 dagen naar new york dus wil weten waar ik aan toe ben voordat ik t vliegtuig in stap om te gaan shoppen succes allemaal,wachten duurt langgggggggggggggggggggg
De geur herken ik, maar ik heb niet het idee dat het een infectie is. Ik heb namelijk weleens eerder een infectie gehad en dan had ik ook jeuk, en dat heb ik nu totaal niet... En ik heb de laatste dagen wel weer witte afscheiding, maar dat heb ik ook (soms) wel eens gehad voordat ik ongi werd. Dus ook best wel weer onzeker nu...
pppfff al die onzekerheid...hadden we maar een raampje in onze buik waar we doorheen konden kijken hahahaha ooohhh echt sorry meiden ik probeer hier normaal te blijven, maar doordat andere topic ga ik echt kapot! Whahahaha jullie moeten voor de gein komen kijken: whhaah, wat moet of zal ik doen... Ik weet de naam niet eens precies en als jullie willen lachen zoek dan even die foto op, staat een paar paginas terug hahahahaha
hey anne123 ik mag gaan testen op 21ste dus ik ben benieuwd maar ja de andere site zegt weer dat ik mag testen op de 23ste dus maar even afwachten succes liefs esseltje
esseltje welke site was dat? Die zei dat je pas later kon testen? Want zoiets heb ik ook gehad met een site maar ben hem kwijt Ik snapte er in ieder geval helemaal niks van...
heb ik ook weleens op een site gehad..die noemde de testdatum 2 dagen na mijn nod..heel apart... Ik ga gewoon van de calculator van deze site uit hoor! x
hee lady's hebben jullie verstand van tempratuurkaartjes/tempraturen ?? mijn temp is naar beneden dacht ik : oke das goed.. maar waarom gaat ie nu niet meer omhoog of blijft ie n tijdje laag ... ? nee toch ??
sorry lydia ik heb echt totaal geen verstand van temperaturen, maar er is een heel topic over op de site
Bij mij bleef mijn temp (temp nu niet meer) altijd even wat lager na mijn ei, na een paar daagjes ging hij weer iets omhoog en de dag dat ik ongie werd storte hij weer naar beneden. Hopelijk kan je hier wat mee Mijn laatste temp kaartje: http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2009-04-20&mode=a&ts=1258096353
Jammer dat je niet heel je cyclus je temp heb bij gehouden want zo is het nogal moeilijk te zien het is dus gewoon afwachten.
jaa ikke de 28e!! geldt dat ook nog???? heee minimuis, wat leuk, hier een muis hihihihi wij zijn bezig voor de 2e (jaaa heeel snel i know, maar wil graag 2 dicht op elkaar )
Morgen dames! Hoe gaat het hier met iedereen? Ik heb vooral alleen nog maar last van ongikramp en een beetje zere boobies. Niets wereldschokkends dus. Ging de tijd maar wat sneller! Doei!
same here..heb al een dag of 4 het gevoel dat ik ongesteld ga worden...en beetje zere boobies ook, niet erg maar als ik eraan kom wel..En 's ochtends honger terwijl ik echt NOOIT ontbijt...en 's avonds in bed ook honger .. dat was het wel eigenlijk.. nog wat vage klachtjes maar dat kan ook bij griep horen! Nog 8 dagen! Maar ik ga woensdag al testen (stiekem hoor!) moet die dag ook naar de gyn nm voor controle! x