hee thanx voor de reacties , ik had mijn temp wel bijgehouden in het begin maar dat was met een oorthermomter en die deed gek dus ben ik overgegaan op n bilthermometer en heb dus wat daarvoor stond gewist ( was zeker 1,5 graad lager ) hoop dat bij mij me temp ook ff lager blijft dan en wel omhoog gaat thanx voor t meekijken
jaaa, dat lange wachten! vreselijk! Ik ga zaterdag testen, dat is nog 8 hele dagen aahhhh! (al zegt m'n banner van 9 maar dat klopt dus niet)
Hoi, Ik mag testen op de 19/11. Maar als ik ongi wordt dan wordt dat zondag of maandag al. Dit heb ik elke keer al gehad na de iui. Liefs Riv en succes iedereen.
Allemachtig, lieve Riv, wat zijn jullie al een tijd bezig voor een eerste kindje. Ik ga ontzettend hard voor je duimen dat je 19/11 positief mag testen. Jullie zijn zo ontzettend aan de beurt nu!
hee meiden, spannend dus voor iedereen hier! Ik duim dat we allemaal in het roze gaan straks! Mijn NOD is precies de 20e. Heb heel duidelijk mijn eisprong 5/6 november gevoeld (Deed echt pijn!!) dus we gaan weer duimen. Ik heb sinds gister wat meer last van mijn borsten. Sinds ik vanmorgen wakker ben een rare buikpijn, stekende/prikkend gevoel dat straalt naar mijn rug. Ook een beetje misselijk... maar goed, het kan alle kanten op! het rare is dat ik bij mijn andere zwangerschappen (1 gezonde zoon en helaas 1 mk) juist helemaal GEEN verschijnselen had! En ook pas ver na mijn nod teste. Dus ik denk dat deze verschijnselen dus geen goed teken zijn. We zullen zien! succes allemaal!!
Ha dames, Ik kom hier gezellig bij kletsen als dat mag. Ik kan 24 nov. testen nl. en een vroege test mag 21 nov. maar dat ga ik niet doen (proberen tenminste...., want ze raden dat sowieso af en ik heb niet al te veel vertrouwen daarin..). Ik heb afgelopen weekend mijn klustijd gehad en heb deze keer écht zekerheid gehad van mijn eisprong. Ik heb nl. twee dagen echte doorzichtig slijm gehad (beetje zoals eiwit) en dat is dus hét teken dat je eisprong er is. Dusss...., ik hoop zo ontzettend dat het deze ronde raak is!! Dit is nl. alweer onze 9e ronde Maar het komt uiteindelijk wel goed hoor. Daar ben ik van overtuigd. Houden jullie hier een soort van lijstje aan? Ik kon niks vinden en het is misschien wel makkelijk om het zo van iedereen te weten wie wanneer mag/kan testen enzo? Hier is mijn NOD i.i.g.: NOD 24-11 Conchita, 29 jr., ronde 9, 1e kindje (1 mk)
Hoi Ninoshka, Ja het is ook op sommige momenten erg moeilijk erg erg frustrerend, maar we moeten door. Ik zag dat jij ook al 14 maanden bezig bent, dat is ook al erg lang. Loop je al in het zh of nog niet? Ik wens iedereen het beste toe. Liefs Riv
Lieve Riv, het wordt er allemaal niet makkelijker op he meis Wij zijn nu 3,5 jaar bezig en nu aan het wachten op een telefoontje van een ander ziekenhuis, in het 1e ziekenhuis liep het heel raar en chaotisch en hebben een pauze gehad van 4 maanden. Nu gaan we er weer de volle 100% voor. "Kinderen neem je niet die krijg je" zeggen ze regelmatig, ik noem het tegenwoordig "Kinderen neem je niet het is een wonder dat je ze krijgt." Hoop echt voor je dat snel een wondertje in je buik hebt. Liefs
Hey meiden nou lees ik hier van 2 dames dat ze hun nod hebben op 20/21 en duidelijk hun eisprong hebben gevoeld op 6 november, maar ik heb ook mijn nod op 21 en heb mijn eisprong (denk ik) gevoeld s' nachts maandag 9 nov. (flinke steke rechterkant en zeer pijnlijk tijdens het klussen !!) ook had ik ovu testjes gedaan, en er kwam een duidelijke 2de streep maar was niet donkerder dan de controle streep. ik denk omdat ik maar 1 ovu test per dag deed ik de top piek net heb gemist. kan het dan wel kloppen dat ik mijn eitje die dag heb gehad?? word nu best een beetje onzeker want dadelijk had ik heb ook eerder ( maar niets gevoeld) en heb ik hem helaas moeten missen.. de calculatoren op internet zeiden dat ik hem de 11de nov zou hebben. maar is dus iets eerder geweest! nou pff heel verhaal, maargoed daar is dit forum voor om je verhaal kwijt te kunnen hahahah liefs Zeemeermin
Hey meiden. Mijn nod is 23 nov. En heb mijn ei gevoeld op 9 nov. Ik vind het wachten tot het testen zo verschrikkelijk lang duren... Het liefst had ik allang al getest gehad. Liefs.
Geen lijsjte dus... @ Noesje, dat is tegenstrijdig hè. Om 4 maanden niet zwanger proberen te worden voor testen in het ziekenhuis. Vriendin van me heeft dat onlangs ook gehad... Die mocht 3 maanden niet zwanger worden. Maar het zo tegen je gevoel in hé... Je wil juist zwanger worden! Ik hoop dat jullie snel gebeld zullen gaan worden hoor, 3,5 jaar is echt al lang joh.. Veel succes alvast! Ben het overigens helemaal eens met je zin over kinderen krijgen!! @ Zeemeermin, fijn ja dat je hier altijd je verhaal kwijt kan hè. Maar ik weet niet hoe het precies werkt met de ovutesten. Volgens mij is 1 x per dag testen voldoende hoor, zelfs ook voor je piek, want die blijft wel een dag of 2 geloof ik. Dat is niet een kwestie van uren ofzo. Maar heb je wel volop geklust dan? Hoop het wel voor je. Rustig aan en probeer even af te wachten, hoe moeilijk ook (kweet er alles van). Ik duim flink voor je dat het toch een positief resultaat zal zijn voor je ! Hier alweer klaar voor het weekend!!! Moet nog wel heel de dag werken, maar ach eigen bedrijf hè, dan is het makkelijker om zo nu en dan eens je eigen ding te doen tussendoor hè ! dat wachten tsjonge.... ik word vandaag een beetje gek van mezelf...
Dat was niet omdat we in het ziekenhuis liepen, het was juist na het gedoe allemaal in het ziekenhuis, het was daar allemaal zo chaotisch en zonder overleg alles, dat we toen hebben besloten omdat er op 3 maanden heel veel op ons af was gekomen, even pauze te nemen van ziekenhuizen en op zoek te gaan naar een ander ziekenhuis. Toen we in het ziekenhuis liepen mochten we gewoon zwanger raken hoor, wat voor testen ze ook moesten doen, we mochten gewoon ook zelf doorklussen
Hoi Conchita, heb zeker flink geklust, eigenlijk al ruim ervoor, tot aan de eispong dus heb daar geen zorgen over! heb wel een klein beetje zeurderig gevoel aan de rechterkant van me buik, waar de eisprong was. hele kleine steekjes. Miss beetje een rare vraag, maar hoe doen jullie dat, dat als je geklust heb, laten jullie het ''goedje'' zitten? of op de wc uitdruipen? of gelijk de douche erop? of met de vaginale douche erin uit spuiten hahaha zou ik overigens niet doen hoor de vaginale douche . want ik dacht miss kan dat wel kwaad of beeinvloeden.. ik ga daarna gewoon ff snelle douche pakken. beetje water er langs en hopla.. hahaha ik ben benieuwd!!!
hey monieqje. eerlijk gezegt weet ik de naam niet. Ik had op google ingetikt eisprong berekenen En toen kwamen er heel veel sites aan het licht hahaha en toen heb ik er een aantal aan geklikt en daar had ik er een die een beetje vaag was. Als ik hem nog vind hoor je het van me liefs esseltje
Dankjewel, ik moest het gewoon even van ander horen. je wilt toch een soort bevestiging en kunnen vergelijken.. ik ben hier sinds gister voor het eerst, en ben blij dat ik nu lekker mee kan babbelen zeg!! anders loop je er maar mee rond.. liefs Zeemeermin
Daar is gelukkig dit forum voor meis, dus vergelijk maar en klets lekker mee en stel zeker al vragen waar je mee zit. liefs